Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2011, 00:50   #181
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Vervang belangen door voorrechten en het plaatje wordt wat duidelijker.
Zo ver was ik al mee, maar wou toch graag 'n antwoord van moor zelf, welke rechten hij nu niet geniet die hij - met 'n moslimpartij - wél zou hebben?

Wélke belangen er dan behartigd zouden moeten worden, terwijl de linxe kliek haar uiterste best doet om die 'belangen' zo goed mogelijk te behartigen, zelfs ten nadele van de autochtone bevolking!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 06:47   #182
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Moslims hebben dezelfde rechten als ieder ander die in België woont, niet meer noch minder, waarom zou er 'n partij moeten komen om hun belangen te behartigen, wélke belangen?
Het belang van zo'n partij ligt hierin dat ze de eigen identiteit van die vreemdelingen behoudt / versterkt zodat ze zich niet gaan vermengen met onze eigen bevolking! Dit moet gewoon gepaard gaan met een beleid dat aanzet tot terugkeer naar de landen van herkomst. Dat beleid houdt ondermeer in een volledig bouwverbod op exotische gebedstempels (moskeeën bijvoorbeeld), verbod op het bouwen van minaretten aan reeds bestaande tapijttempels, inperking van de woonwijken voor vreemdelingen, aparte sociale zekerheid die ze zelf bekostigen, aparte scholen die ze zelf bekostigen,... Dit alles blijft bestaan tot het overgrote deel terug in de landen van oorsprong zit.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 08:02   #183
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Moslimpartijen zou men zo snel mogelijk in een cordon sanitaire moeten steken.
Ze zijn tenslotte net hetzelfde als het toenmalige Vlaams Blok.
Asociaal en racistisch.
En zéker geen signaal dat men wil integreren.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 09:54   #184
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Asociaal en racistisch.
Moslimpartijen zouden moeten meeregeren bij de overheid, en ook voor mijn part mag het Vlaams Belang meeregeren uiteindelijk moeten zij toch ene compromis sluiten en dit geldt ook voor een Moslimpartij

Voor mij is jouw post racistisch en verder nog jij kent de definitie niet van integratie?

Wat is integratie? Of is het assimilatie?

Ik betaal belastingen, ik rij rechts, wanneer het rood is aan de stoplicht dan stop ik, wanneer ik naar de gemeentehuis ga, dan spreek in Nederlands, heuhm, bij de winkel betaal met euro's, ik respecteer iedereen, dus IK BEN GEINTEGREERD

Maar of jij wel geintegreerd bent da's zozeer de vraag, vergeet niet hier in Belgie heb je een heilige wet: Vrijheid van Godsdienstbeleving

Pas je alstublieft aan: AANPASSEN OF OPKRASSEN

Laatst gewijzigd door Moor : 23 maart 2011 om 10:00.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 09:59   #185
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Het belang van zo'n partij ligt hierin dat ze de eigen identiteit van die vreemdelingen behoudt / versterkt zodat ze zich niet gaan vermengen met onze eigen bevolking! Dit moet gewoon gepaard gaan met een beleid dat aanzet tot terugkeer naar de landen van herkomst. Dat beleid houdt ondermeer in een volledig bouwverbod op exotische gebedstempels (moskeeën bijvoorbeeld), verbod op het bouwen van minaretten aan reeds bestaande tapijttempels, inperking van de woonwijken voor vreemdelingen, aparte sociale zekerheid die ze zelf bekostigen, aparte scholen die ze zelf bekostigen,... Dit alles blijft bestaan tot het overgrote deel terug in de landen van oorsprong zit.
Kijk, beste mensen, de Islam zal een integraal deel uitmaken van West-Europa, en derbij nog, in elke mijlpaal in de geschiedenis van de mensheid heeft de Islam een bijdrage geleverd, zelfs Abraham Lincoln de oprichter van Amerika heeft de Islam als een integraal deel van Amerika beschouwd,

Ik ben voorstander van het bouwen van minaretten, en van het stimuleren van de prachtige Moslimarchitectuur, dit is een verrijking voor Belgie,

Ik bedoel: er heerst ook een misconceptie dat wij Moslims geen bijdrages leveren aan de Sociale Zekerheid wat natuurlijk QUATSCH is, wij Moslims lever ook bijdrages, je hebt zeer veel Moslims die wel degelijk werken, dus CUT THE CRAP

Moslims die een Belgische nationaliteit hebben kunnen niet gestuurd worden naar een of ander land, wij blijven hier, of je het nou graag heeft of niet graag heeft, ik ben Belg, en ik ben Moslim tegelijk, AL HAMDOULILAH,
Oud 23 maart 2011, 10:00   #186
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zo ver was ik al mee, maar wou toch graag 'n antwoord van moor zelf, welke rechten hij nu niet geniet die hij - met 'n moslimpartij - wél zou hebben?

Wélke belangen er dan behartigd zouden moeten worden, terwijl de linxe kliek haar uiterste best doet om die 'belangen' zo goed mogelijk te behartigen, zelfs ten nadele van de autochtone bevolking!
Neen je krijgt geen antwoord van me: ik praat niet met een racist.
Oud 23 maart 2011, 10:51   #187
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
in elke mijlpaal in de geschiedenis van de mensheid heeft de Islam een bijdrage geleverd

Wil je een bijdrage leveren? Hou de snotneuzen die de islam een slecht imago bezorgen door niet moslims lastig te vallen van het straat. En dan zijn we constructief bezig.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 13:13   #188
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ceterum censeo islaminem delendam esse
Is dat niet tegen het forumregelement?
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 13:13   #189
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht

Wil je een bijdrage leveren? Hou de snotneuzen die de islam een slecht imago bezorgen door niet moslims lastig te vallen van het straat. En dan zijn we constructief bezig.
Je kunt niet alle Moslims over dezelfde kam scheren.
Oud 23 maart 2011, 13:16   #190
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben voorstander van het bouwen van minaretten, en van het stimuleren van de prachtige Moslimarchitectuur, dit is een verrijking voor Belgie,
Ik ben voorstander van de Ottomaanse architectuur, zeker in Brussel. Het zou goed passen bij het classicistisch stadsbeeld. In oudere steden eens gaan experimenteren met de gotiek?

Citaat:
Ik bedoel: er heerst ook een misconceptie dat wij Moslims geen bijdrages leveren aan de Sociale Zekerheid wat natuurlijk QUATSCH is, wij Moslims lever ook bijdrages, je hebt zeer veel Moslims die wel degelijk werken, dus CUT THE CRAP
Velen scheren nogal graag ieder lid van bepaalde groepen over dezelfde kam. Een erg onconstructieve tendens.
Oud 23 maart 2011, 15:32   #191
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Ik volg je én ga mee met je!

Dát is 't allerbeste plan dat ik in jaren gezien heb!
Oud 23 maart 2011, 15:34   #192
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslimpartijen zouden moeten meeregeren bij de overheid, en ook voor mijn part mag het Vlaams Belang meeregeren uiteindelijk moeten zij toch ene compromis sluiten en dit geldt ook voor een Moslimpartij

Voor mij is jouw post racistisch en verder nog jij kent de definitie niet van integratie?

Wat is integratie? Of is het assimilatie?

Ik betaal belastingen, ik rij rechts, wanneer het rood is aan de stoplicht dan stop ik, wanneer ik naar de gemeentehuis ga, dan spreek in Nederlands, heuhm, bij de winkel betaal met euro's, ik respecteer iedereen, dus IK BEN GEINTEGREERD

Maar of jij wel geintegreerd bent da's zozeer de vraag, vergeet niet hier in Belgie heb je een heilige wet: Vrijheid van Godsdienstbeleving

....
Onze allerheiligste wet is; Vrijheid van Meningsuiting!
Oud 23 maart 2011, 15:39   #193
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen je krijgt geen antwoord van me: ik praat niet met een racist.
Oud 23 maart 2011, 15:41   #194
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Vervang islaminem met nazismus en kijk; is 't dan ook tegen 't forumreglement?
Oud 23 maart 2011, 15:44   #195
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen idee, maar ik neem toch aan dat wanneer Engelse, Franse, Duitse, Spaanse, Esperanto en andere teksten toegestaan zijn, men ook al eens met een zinnetje in het Latijn mag afkomen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 15:54   #196
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, beste mensen, de Islam zal een integraal deel uitmaken van West-Europa, en derbij nog, in elke mijlpaal in de geschiedenis van de mensheid heeft de Islam een bijdrage geleverd, zelfs Abraham Lincoln de oprichter van Amerika heeft de Islam als een integraal deel van Amerika beschouwd,

Moslims die een Belgische nationaliteit hebben kunnen niet gestuurd worden naar een of ander land, wij blijven hier, of je het nou graag heeft of niet graag heeft, ik ben Belg, en ik ben Moslim tegelijk, AL HAMDOULILAH,
Ik heb, eerlijk waar, medelijden met U, wetende hoe Uw moslimbroeders en zusters in echte islamitische landen onderdrukt worden, ontmenselijkt worden, wrede sharia straffen van toepassing zijn en U pleit voor méér islam, méér onderdrukking, méér ontmenselijking, nét als in die landen.

U mág dat voor Uzelf wensen, maar wat U niet mag; is dit voor anderen wensen die daar niet van gediend zijn en dat NIET willen, óók dát is 'godsdienstvrijheid', vrij zijn van om 't even welke godsdienst!
Oud 23 maart 2011, 16:22   #197
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Asociaal en racistisch.
Zolang :

-moslims hun religie belangrijker vinden dan de wetgeving en maatschappelijke regels
-het leven van een moslima in gevaar komt, gesteld als zij een relatie zou beginnen met een autochtoon (lees : ongelovige hond)
-moslims naast de maatschappij leven (ghetto's) ipv er middenin
-zolang moslims zich schuldig maken aan gearrangeerde huwelijken

kan er van integratie nooit sprake zijn.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 16:25   #198
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kunt niet alle Moslims over dezelfde kam scheren.
Dat heb ik toch juist gedaan? Ik ben daar echter niet moeilijk in, ik doe hetzelfde bij andere gelovige groepen.

Laatst gewijzigd door CyberpunX : 23 maart 2011 om 16:26.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 18:29   #199
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Onze allerheiligste wet is; Vrijheid van Meningsuiting!
Vrijheid van meningsuiting inderdaad maar met respect voor de andere godsdiensten en andere rassen en niet beginnen smijten met woorden zoals "walgelijk" en dergelijke

Moslims bestaan uit 1 Miljard. Wie tegen de Islam is. Moet ergens in een grot gaan verbergen. Want als je tegen Moslims bent dan ben je tegen 25 percent van de wereldbevolking.

Moslims heb je overal in alle uithoeken van de wereld. Het is geen sekte of zo. Het is een godsdienst dat bestaat uit miljoenen en miljoenen volgelingen.

Je kan kritiek geven geen probleem maar dan dien je dit op een beschaafde manier te doen en ook niet emotioneel reageren.

Als jij zegt dat jouw atheistisch gedachtegoed beter is dan is dat jouw probleem en probeer dit ook te staven aan de hand van feiten en argumenten.

Kom nie af met beledigingen en uitingen van frustratie dat is geen vrijheid van meningsuiting dat

Oud 23 maart 2011, 18:36   #200
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb, eerlijk waar, medelijden met U, wetende hoe Uw moslimbroeders en zusters in echte islamitische landen onderdrukt worden, ontmenselijkt worden, wrede sharia straffen van toepassing zijn en U pleit voor méér islam, méér onderdrukking, méér ontmenselijking, nét als in die landen.

U mág dat voor Uzelf wensen, maar wat U niet mag; is dit voor anderen wensen die daar niet van gediend zijn en dat NIET willen, óók dát is 'godsdienstvrijheid', vrij zijn van om 't even welke godsdienst!

Ik heb eerlijk gezegd meer medelijden voor u dan dat gij medelijden hebt met mij

Noem mij alstublieft een echte islamitische land? Waar is dat? Iran? Afghanistan? Waar is nu een echte Islamitische land???

Wanneer iemand een vrouw verkracht dan is dat toch normaal dat die persoon zijn welverdiende loon krijgt?

Ik heb in een post in het begin van deze debat gezegd dat de Moslimpartij niet is gekomen om de shariah in te voeren. Dat is niet ons doel.

Stop met ons in een hokje te steken.

Maar als ik m'n mening mag zeggen waarom die angst voor de shariah.? Waarom wordt de shariah telkens geassocieerd met jullie opgelopen trauma's tijdens de middelleeuwen? De shariah heeft niets te maken met jullie vrouwenverbrandingen en inquisitie.

De Moslimpartij wilt geen shariah invoeren maar wel de belangen van de Moslims behartigen.

De Shariah is volgens mijn mening geen wrede wetgeving omdat het de slachtoffer zijn welverdiende loon geeft. En het schakelt criminaliteit uit.

Maar één vraag; waarom zo'n angst voor de shariah, enkel een crimineel zou angst moeten hebben voor de shariah, iemand die niets mispeuterd zal nooit gestrafd worden,

Maar iemand die schrik heeft van de shariah dit is een teken dat die persoon een crimineel is

De Shariah is sowieso ongeldig voor niet-Moslims maar ik herhaal leg geen woorden in mijn mond en doe geen valse veronderstellingen. De Moslimpartij inshallah zal er komen om de belangen van de Moslims te behartigen.

De Islam zal niet tegen te houden worden.

Laatst gewijzigd door Moor : 23 maart 2011 om 18:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be