![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wélke belangen er dan behartigd zouden moeten worden, terwijl de linxe kliek haar uiterste best doet om die 'belangen' zo goed mogelijk te behartigen, zelfs ten nadele van de autochtone bevolking!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Moslimpartijen zou men zo snel mogelijk in een cordon sanitaire moeten steken.
Ze zijn tenslotte net hetzelfde als het toenmalige Vlaams Blok. Asociaal en racistisch. En zéker geen signaal dat men wil integreren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor mij is jouw post racistisch en verder nog jij kent de definitie niet van integratie? Wat is integratie? Of is het assimilatie? Ik betaal belastingen, ik rij rechts, wanneer het rood is aan de stoplicht dan stop ik, wanneer ik naar de gemeentehuis ga, dan spreek in Nederlands, heuhm, bij de winkel betaal met euro's, ik respecteer iedereen, dus IK BEN GEINTEGREERD Maar of jij wel geintegreerd bent da's zozeer de vraag, vergeet niet hier in Belgie heb je een heilige wet: Vrijheid van Godsdienstbeleving Pas je alstublieft aan: AANPASSEN OF OPKRASSEN Laatst gewijzigd door Moor : 23 maart 2011 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander van het bouwen van minaretten, en van het stimuleren van de prachtige Moslimarchitectuur, dit is een verrijking voor Belgie, Ik bedoel: er heerst ook een misconceptie dat wij Moslims geen bijdrages leveren aan de Sociale Zekerheid wat natuurlijk QUATSCH is, wij Moslims lever ook bijdrages, je hebt zeer veel Moslims die wel degelijk werken, dus CUT THE CRAP Moslims die een Belgische nationaliteit hebben kunnen niet gestuurd worden naar een of ander land, wij blijven hier, of je het nou graag heeft of niet graag heeft, ik ben Belg, en ik ben Moslim tegelijk, AL HAMDOULILAH, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wil je een bijdrage leveren? Hou de snotneuzen die de islam een slecht imago bezorgen door niet moslims lastig te vallen van het straat. En dan zijn we constructief bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dát is 't allerbeste plan dat ik in jaren gezien heb! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervang islaminem met nazismus en kijk; is 't dan ook tegen 't forumreglement?
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mág dat voor Uzelf wensen, maar wat U niet mag; is dit voor anderen wensen die daar niet van gediend zijn en dat NIET willen, óók dát is 'godsdienstvrijheid', vrij zijn van om 't even welke godsdienst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-moslims hun religie belangrijker vinden dan de wetgeving en maatschappelijke regels -het leven van een moslima in gevaar komt, gesteld als zij een relatie zou beginnen met een autochtoon (lees : ongelovige hond) -moslims naast de maatschappij leven (ghetto's) ipv er middenin -zolang moslims zich schuldig maken aan gearrangeerde huwelijken kan er van integratie nooit sprake zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat heb ik toch juist gedaan? Ik ben daar echter niet moeilijk in, ik doe hetzelfde bij andere gelovige groepen.
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 23 maart 2011 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Gouverneur
|
![]() Vrijheid van meningsuiting inderdaad maar met respect voor de andere godsdiensten en andere rassen en niet beginnen smijten met woorden zoals "walgelijk" en dergelijke
Moslims bestaan uit 1 Miljard. Wie tegen de Islam is. Moet ergens in een grot gaan verbergen. Want als je tegen Moslims bent dan ben je tegen 25 percent van de wereldbevolking. Moslims heb je overal in alle uithoeken van de wereld. Het is geen sekte of zo. Het is een godsdienst dat bestaat uit miljoenen en miljoenen volgelingen. Je kan kritiek geven geen probleem maar dan dien je dit op een beschaafde manier te doen en ook niet emotioneel reageren. Als jij zegt dat jouw atheistisch gedachtegoed beter is dan is dat jouw probleem en probeer dit ook te staven aan de hand van feiten en argumenten. Kom nie af met beledigingen en uitingen van frustratie dat is geen vrijheid van meningsuiting dat ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb eerlijk gezegd meer medelijden voor u dan dat gij medelijden hebt met mij Noem mij alstublieft een echte islamitische land? Waar is dat? Iran? Afghanistan? Waar is nu een echte Islamitische land??? Wanneer iemand een vrouw verkracht dan is dat toch normaal dat die persoon zijn welverdiende loon krijgt? Ik heb in een post in het begin van deze debat gezegd dat de Moslimpartij niet is gekomen om de shariah in te voeren. Dat is niet ons doel. Stop met ons in een hokje te steken. Maar als ik m'n mening mag zeggen waarom die angst voor de shariah.? Waarom wordt de shariah telkens geassocieerd met jullie opgelopen trauma's tijdens de middelleeuwen? De shariah heeft niets te maken met jullie vrouwenverbrandingen en inquisitie. De Moslimpartij wilt geen shariah invoeren maar wel de belangen van de Moslims behartigen. De Shariah is volgens mijn mening geen wrede wetgeving omdat het de slachtoffer zijn welverdiende loon geeft. En het schakelt criminaliteit uit. Maar één vraag; waarom zo'n angst voor de shariah, enkel een crimineel zou angst moeten hebben voor de shariah, iemand die niets mispeuterd zal nooit gestrafd worden, Maar iemand die schrik heeft van de shariah dit is een teken dat die persoon een crimineel is De Shariah is sowieso ongeldig voor niet-Moslims maar ik herhaal leg geen woorden in mijn mond en doe geen valse veronderstellingen. De Moslimpartij inshallah zal er komen om de belangen van de Moslims te behartigen. De Islam zal niet tegen te houden worden. Laatst gewijzigd door Moor : 23 maart 2011 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |