![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Japanse RPG (turn based): Final fantasy X, Vagrant story, Shadow Hearts: From the new world (grappig), Persona 2 & 3 (ZG Japanse RPG), Dragon quest VIII (ook ZG). 'Sport': Colin Mccrae 2, driver 2, Crash team racing 1 (goed voor met kinderen te spelen), Guitar Hero reeks, Pro evolution soccer, GTx, Tekken 3 ev Actie (RPG):Tenchu 2 (stealth), Legacy of Kain: Soul Reaver (duister, goede puzzels), Dino crisis 1 & 2 (ZG in retrospectief, jammer serie stopgezet), Metal Gear solid (vooral die in de Jungle, nr 3), Silent Hill 1 (serie wordt slechter bij elke aflevering), Onimusha reeks (onderschat), Hitman: Blood Money, Devil may cry reeks (frustrerend moeilijk soms), God of war 1 & 2 (ZG), Fahrenheit (origineel), Baldur's Gate 2, Champions of Norrath (idem als vorige, liever gespeeld, co-op mode leuk), Shadow of the Collosus (Origineel, meesterlijk) Stategy, tactics: Monster rancher 2 (kinderen), Disgaea: hour of darkness (grappig), Kessen Beste spel zonder meer voor Play 1 of 2: Resident Evil 4 (als je gaat voor 100% completion en de hand cannon of hoe heet dat ding) Nr 2: Okami (origineel, populair bij kinderen) Op PC: enkel ervaring met Oblivion Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 augustus 2011 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mohaa
![]() |
#183 |
Minister
|
![]() Wat mij vaak stoort aan 1st person shooters is de manier waarop je personage beweegt. In de Medal of Honor serie lijkt het of je rondzweeft als een spook. En ook de nogal knullige manier waarop je tegen je armen en wapens aankijkt.
In Brothers in Arms werd het 1ste persoonperspectief redelijk goed voorgesteld: niet zwevend, maar ook niet rondzwalpend zodat je er zeeziek van wordt. Als ik in een shooter de keuze heb tussen 1ste of 3de persoon, kies ik meestal voor 3de. Je gezichtsveld is dan ook groter, wat in feite realistischer is.
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een jaar later weggeblazen door COD, dat de multiplayer ervaring van shooters voor de volgende 10 jaar heeft bepaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister
|
![]() SW:The Old Republic kan men nu tijdelijk een paar dagen gratis spelen met een weekend pass (http://www.swtor.com/weekendpass). Ik geloof van donderdag 15/03 tot zondag 18/03.
Misschien interessant voor sommigen. Zelf zit ik op de Niman server (EU).
![]() |
#186 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Poker. Ontspannend geld verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() War of Titans.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Mafia 2.
Ontzettend lineair spelverloop maar leuk 40's-50's sfeertje, mede dankzij de fijne muziek. http://www.youtube.com/watch?v=wDUBoSta4eY http://www.youtube.com/watch?v=hWbj6jquAOk |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mkb : 14 maart 2012 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Mass Effect 3.
Een 30 uur durende film. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben er net aan begonnen. Het lijkt me van bij de eerste missies direct een stuk moeilijker dan de voorgangers; met de AI die wegduikt, zich achter muurtjes verstopt, granaten naar je gooit terwijl je zelf ergens weggedoken zit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Het spel is een pak uitdagender ja. In ME2 vond ik het bij momenten te gemakkellijker op normal. In ME3 ben ik al regelmatig dood gegaan op die moeilijkheidsgraad....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() FF XIII-2 bezig en
Street Fighter X Tekken -> beste beat em up, ever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben al zes maand zo bad aan het runnen als dat het maar kan. Overtijd drie maal achtereen pocket azen, drie keer achtereen tegen mijn smikkel, en tegen mensen die een pre-flop raise and reraise callen met 92o. Denk dat ik nu aan 28 op rij lost zit, en dat voor HU 81/19 odds, gewoon onvoorstelbaar.
Al maanden aan een stuk de board missen met AK, zelfs de suit niet. Ik ben het een beetje moe.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar 28 keer op rij verliezen is wel extreem slecht runnen. Op welke stakes speel je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Een break op tijd en stond kan zeker geen kwaad, zeker als de mindset niet optimaal is. Ik speel geen toernooien, enkel cashgames. Maar ga daar ooit eens aan beginnen, als verandering en zien hoe het loopt, beginnend met 100x 1$ buyin ofzo. Maar mijn room heeft weinig toernooien, zal daarvoor ook naar Stars moeten vrees ik. Of full tilt, als het heropent.
Laatst gewijzigd door Kasumi : 15 maart 2012 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren las ik ergens dat het weer voor een van de komende weken zou zijn. Daniel Negreanu zei dan weer in een interview, op pokerstrategy.com denk ik, iets in de zin van, vergeet het maar, dat geld komt nooit meer terug. Alleszins, als je vandaag een goedkope rebuy wil spelen, er start op Stars ene rond 17.00 uur geloof ik, voor tien dollarcent. Er gaat serieus wat geld in de pot zitten, er is al meer dan 55.000 man ingeschreven, met een max van 100.000 man. Die gaan 20 minuten lang rebuy'en gelijk zot!
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 maart 2012 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |