![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aandikken dan maar hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tzou mooi zijn als er wat info over de formatie op wikileaks zou komen. ![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 26 augustus 2012 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beantwoord zelf eens die vraag.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De vraag is tich waarom vld in deze regering is gestapt. Hun socio economische programma toonde veel overeenkomsten met dit van nva. Als cd en v en vld, nva niet hadden vallen hadden de vlamingen het bestur gekregen waarvoor ze gekozen hadden
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor o-VLD en CD&V zullen postjes belangrijker zijn zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal lamzakkerig als je de grootste partij uitmaakt. Nu ja in een democratie krijgt het volk de leiders die het verdient.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een muis verwijten dat hij een olifant omver stompt.
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou echt niet weten wat je bedoelt met de Vlaamse "traditie daar omtrent".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals we allen eigenlijk wel weten - maar daarom nog niet heimelijk, laat staan openlijk, durven toe te geven - is la Belgique géén democratie.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 augustus 2012 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen zijn dat liedje meer dan beu . Ik ben geen NV-A er en zeker geen VB er . maar van onbekwaamheid of slechte wil van NV-A is absoluut geen sprake , het is gewoon een vlaams (traditionele partijen ) complot tegen de NV-A en in plaats van vlaamingen samen te laten werken , plegen ze samen met de Walen een veredeld maar LAF cordon sanitair tegen NV-A. Om U aan te tonen dat ik deze situatie objectief bekijk zal ik er aan toevoegen dat ik zelf tegen de splitsing van Belgie ben en ja , ik ben ook voor het behoud van ons Koningshuis . En ik heb liever een Koning in Laken dan een waals asielsenter in Laken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EN wie is nu de naakte eigenaar van die gebouwen ? NEE ik ben niet tevreden met de naam van de vennootschap , ik wil de aandeelhouders kennen . Dat zal meteen aantonen hoe corupt die gasten zijn . Als de overheid een gebouw verkoopt had dat openbaar moeten zijn op de hoek van de straat in een café en op voorhand aangekondigt , zodat iedereen kon bieden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zal de Vlamingen ondertussen wel uit de grond van z'n hart - laten we voor de lol even aannemen hij daar écht over beschikt - haten omdat ze hem niet langer ernstig nemen (of erger).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Dat lijkt me de beschrijving te zijn van de kiezers die op CD&V of open VLD stemmen. Als je dat nu nog altijd doet na al die jaren, dan weet je inderdaad dat je gaat bedrogen worden. In mijn ogen ben je daarbovenop ook nog eens een oen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de grootste partij de macht aan de kleintjes over laat, is dat voor jou dan democratisch ?
![]() |
![]() |