![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar het mij hier om gaat, is dat zolang jij zelf niet over de brug komt met jouw concrete visie, dat je mensen dan niet kunt verwijten dat er niet ten gronde over asiel wordt gediscussiëerd. Een discussie vereist namelijk een uitwisseling van concrete standpunten, van concrete zienswijzes. Gebeurt dat niet, en weigert één der partijen een eigen standpunt in te nemen of kenbaar te maken, dan is er geen sprake meer van een discussie, maar van een verhoor. Ik heb je eerder al laten zien dat een aantal mensen jou hebben verteld wat hun concrete visie is. Ik heb er toen ook de linkjes bij gezet zodat je dat nog eens kon nalezen, dus nu is het toch echt aan jou om jouw standpunten, jouw visie, jouw concrete invulling wereldkundig te maken, me dunkt.
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Omdat ik in dit topic een geïnteresseerde meelezer ben, die graag ook jouw mening, jouw visie, jouw invulling van een "eerlijk en effectief asielbeleid" wil weten. De mening van anderen is mij al wel duidelijk, jouw mening is dat nog steeds niet aangezien je die nog niet gegeven hebt.
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....35#post5447535 http://forum.politics.be/showthread....22#post5448022 http://forum.politics.be/showthread....75#post5451375 Deze mensen hebben jou dus hun mening, hun visie, hun invulling gegeven. Dan is het nu echt de hoogste tijd dat jij met jouw mening, jouw visie, jouw invulling over de brug komt, zoals in een discussie betamelijk is. Anders is het, zoals ik al zei, geen discussie maar een eenzijdig verhoor. Indien je onverhoopt geen eigen mening, visie of invulling hebt, en dat kan natuurlijk, dan vind ik dat natuurlijk ook best, maar dan zou je dat wel gewoon eerlijk moeten zeggen, en dan zou je zeker achterwege moeten laten om anderen, die hun mening wel gegeven hebben, te verwijten dat ze geen discussie ten gronde voeren.
![]() |
![]() |
#186 |
Minister
|
![]() Dat zou kunnen, maar dat hoor dan ik het liefst van artisjok zelf. Ik wil vooralsnog geen voorbarige conclusies trekken en wacht liever af waar artisjok eventueel zelf mee afkomt, welke concrete invulling artisjok zelf aan een "eerlijk en effectief asielbeleid" wil geven.
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strijders naar hun slagveldje ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 3 juni 2011 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...verliezen.aspx
maar allé...ik bedoel maar....eh......hoe is het MOGELIJK dat daar zelfs een "beleid" over moet zijn ? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 juni 2011 om 07:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 juni 2011 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Het leven zoals het is in Afghanistan , waarom zouden deze mensen vluchten ?
Een stukje uit een persbericht . Citaat:
Bron http://www.intal.be/nl/article/kabul...e-ongelijkheid Laatst gewijzigd door Wisord : 6 juni 2011 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Kindervluchtelingen worden door onze strenge en overdreven wetgeving blootgesteld aan misbruik en mensenhandel in Europa .
Ik citeer een stukje .... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je groot gelijk dat je ze niet binnen wenst te laten, die pakken enkel de mogelijkheden af van de mensen die het wel nodig hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Mss dat je eens naar daar gaat kijken...., kan je ter plaatse om uw moeke gaan roepen.
Laatst gewijzigd door Wisord : 6 juni 2011 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Kijk eens naar deze ...
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 6 juni 2011 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En indien mensen zoals veel linksen niet persé de boel ginder willen verwesteren zouden ze er minder problemen hebben om toe te komen . En naar ginder gaan , wrm zou ik naar daar willen gaan, als iedereen blijft op 't plaatske waar ze moeten zijn zou er al héél wat minder zever zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zijn de redenen dat deze mensen hun land verlaten denk je ? Mensenrechten zijn universeel, en de civiele, economische, sociale en culturele rechten behoren toe aan alle mensen. Vluchtelingen moeten ook kunnen genieten van deze rechten daar zij de kwetsbaarste groep zijn is dit van groot belang .Het recht om asiel aan te vragen, de vrijheid van de gedwongen terugkeer, de vrijheid van verkeer en op bescherming is dezer dagen met de opkomst van extreem rechts in in gevaar . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de rechten? Iedereen heeft die rechten, maar door hun eigen achtergrond hier terug te willen opbouwen komen die rechten van ons dan weer in het gedrang... Een Inuit die naar de woestijn vlucht moet ook niet in een iglo willen wonen ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij proberen te ontsnappen als gevolg van oorlog, honger, geweld , martelpraktijken , homohaat of welke reden dan ook . Kijk hier voor te beginnen ook eens . http://www.amnesty.nl/thema/thema_vluchtelingen |
|
![]() |
![]() |