![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zitten zelfs witte (sic) mannen onschuldig in de cel wegens valse aanklachten van misbruik en verkrachting (vaak naar aanleiding van een vechtscheiding). De politie is lange tijd niet erg kritisch geweest in dergelijke zaken. Zo'n kant en klare aanklacht kwam zelfs goed uit. In het post Dutroux tijdperk wilden politie en gerecht immers vooral scoren bij de publieke opinie door een heleboel evil verkrachters en misbruikers ('monsters' in de volksmond) in de jarie te draaien. Desnoods ten koste van... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft deze post van u eigenlijk met het topic te maken : waarom minder mensen iets krijgen tegen allochtonen. Weer eens : de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat eerlijk gezegd ook. Maar dat betekent niet dat allochtonen beter zijn, en in hun oorspronglanden zijn ze dat zeker niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is altijd en overal zo (lees: bij alle culturen, rassen en religies). Natuurlijk hebben zulke mensen ook hooggeplaatste vijanden en zo worden ze toch regelmatig erbij gelapt (zie Willy Claes, door zijn CD&V tegenstanders). De kans bestaat zelfs dat uw tegenstanders zo ver gaan om te trachten u valselijk te beschuldigen of zwart te maken. Een hoge functie is dus ook niet zonder risico. De bewering dat de gewone witte (sic) jan modaal bij een gelijkaardige misdaad minder risico loopt op een veroordeling zegt overigens meer over de bedoelingen van de verkondiger dan over de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Ik zit liever naast een allochtoon op het vliegtuig naar Tenerife dan naast Willy Claes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch valt u mij aan als ik er commentaar over geef maar Eberhard niet voor het plaatsen ervan. Begrijpe wie kan ... ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 11 juni 2011 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() vraag het hem eens, aan die allochtoon, dan kunt ge uw plaats afstaan, maar de champagne laten staan...
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....60#post5500760 Je gaf ook geen commentaar op de post; maar op de auteur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omdat dit niet mag wijst ze op jou " fout" door commentaar te leveren op wat jij als persoon doet, namelijk commentaar leveren op het gedrag van een forumlid! ![]() Besteed hier je tijd toch niet aan, Marie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() wat jammer dat hier zo weinig allochtonen zijn in deze draad
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik reageer niet meer op een eventueel antwoord van u hierover. Heeft dus allemaal niets met het topic te maken.
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woont u nu niet in het buitenland? Misschien kunt u dan proefondervindelijk vertellen of er problemen zijn of mensen ginder iets tegen u krijgen omdat u buitenlander bent e.d.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 11 juni 2011 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In 1988 Toen was er een opstootje naar aanleiding van mijn door één Griek als ongewenst aangevoelde aanwezigheid in het doplokaal, en toen werd die manu militari verwijderd ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schreef Weer sterk last van uw eigen minderwaardigheidscomplex,....Dat is op de man spelen. Ik heb nog een citaat te goed. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=176 |
|
![]() |
![]() |