Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 10 juni 2004, 16:41   #181
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Nog enkele dagen geduld en dan weten we hoe de verhouding voorkeurstemmen tussen Morel en De Wever ligt!
Spijtig genoeg stemt een heel groot deel van de kiezers niet voor de inhoud. De Wever is dus benadeelt ten opzichte van Morel.
Oud 10 juni 2004, 16:43   #182
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groen & Geel
Citaat:
Nog enkele dagen geduld en dan weten we hoe de verhouding voorkeurstemmen tussen Morel en De Wever ligt!
Spijtig genoeg stemt een heel groot deel van de kiezers niet voor de inhoud. De Wever is dus benadeelt ten opzichte van Morel.
komt er nog eens bij dat het Blok geen klop moet doen om gratis in de media te komen
giserke is offline  
Oud 10 juni 2004, 16:47   #183
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
De Wever spuwt al jaren zijn gal uit op het Vlaams Blok. Eventjes hield hij zich wat gedeisd... toen hij zicht op een verkiesbare plaats had! Nu dat niet meer nodig is vliegt hij er weer in.
Oud 10 juni 2004, 22:49   #184
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:

De Wever spuwt al jaren zijn gal uit op het Vlaams Blok. Eventjes hield hij zich wat gedeisd... toen hij zicht op een verkiesbare plaats had! Nu dat niet meer nodig is vliegt hij er weer in.
Waar slaat dat weer op?

Het Blok heeft herhaaldelijk aan zijn deur staan leuren met een verkiesbare plaats. De Wever heeft dat altijd van de hand gewezen.
zorroaster is offline  
Oud 10 juni 2004, 22:53   #185
België04
Schepen

België04's schermafbeelding

Standaard

Interessante discussie, zeg
België04 is offline  
Oud 10 juni 2004, 23:16   #186
Vengeance
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:

komt er nog eens bij dat het Blok geen klop moet doen om gratis in de media te komen
euhm, zal ik hem er maar inkoppen zeker? het blok moet wel een klop doen om in de media te komen he, remember Rob? en dat was ook gratis, maar negatieve publiciteit is ook publiciteit, en de mensen zijn die incorrecte behandeling van het vlaams blok door de media kotsbeu
Vengeance is offline  
Oud 10 juni 2004, 23:23   #187
België04
Schepen

België04's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans hebben wij géén schrik om al die uitspraken te bevestigen. Zij pasten in een ander tijdskader.
Ik raad u aan om 1984 van Orwell eens te (her)lezen, want u bekwaamt zich in doublethink...
België04 is offline  
Oud 10 juni 2004, 23:49   #188
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door België04
Citaat:
Nochtans hebben wij géén schrik om al die uitspraken te bevestigen. Zij pasten in een ander tijdskader.
Ik raad u aan om 1984 van Orwell eens te (her)lezen, want u bekwaamt zich in doublethink...
1984, is dat het partijprogramma van de BUB of zo?
Oud 11 juni 2004, 00:18   #189
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garga
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Ik vind dat dat vooral aantoont wat voor een klein ventje Dewever toch wel niet is. Politieke overtuiging speelt bij mij bijzonder weinig rol om te bepalen wie mijn vrienden zijn.
Rare definitie van vrienden houdt u er op na. Morel stapt over van van N-VA naar Vlaams Blok en maakt vervolgens de N-VA (en dus ook de ondervoorzitter De Wever) nog wat zwart ook (zie welkomgroep). Goeie vriendin die Morel hé.

Niet neuten jongens, loyaal dat u zich achter uw partij schaart (wat we van Morel niet kunnen zeggen nvdr) maar probeer een minimum aan objectiviteit te behouden. Als ge zoiets vertaalt naar de privésfeer krijgt ge het volgende:

Uw vrouw/vriendin laat u vallen voor een andere partner en vertelt "natuurlijk" tegen uw gemeenschappelijke kenissen dat de fout volledig bij u ligt. Gaat u daar nog mee vrienden blijven?

Zo Neen: point made
Zo Ja: u hebt uw roeping gemist en dient uw ambitie te verleggen naar de Christelijke gemeenschap gezien uw diepe vergevingsgezindheid.
Sorry maar een overstap naar een andere partij gaan vergelijken met
een huwelijk??? R U kiddin me? Voor zover ik weet zweer je geen eeuwige trouw bij het lid worden van een partij. Morel heeft haar keuze gemaakt en heeft idd kritiek geuit op de N-VA (logisch, als ze er gelukkig was, zat ze er nog). Tot het bedroevenswaardige niveau van de persoonlijke aanvallen van meneer 'ik ben nog nooit verkozen, maar heb al wel ministerambities' Dewever is ze m.i. nooit gezakt...

Ik zal niet op haar stemmen, maar ik heb véél meer respect voor haar dan voor Bartje Dewever...
Rr00ttt is offline  
Oud 11 juni 2004, 00:19   #190
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garga

Rare definitie van vrienden houdt u er op na. Morel stapt over van van N-VA naar Vlaams Blok en maakt vervolgens de N-VA (en dus ook de ondervoorzitter De Wever) nog wat zwart ook (zie welkomgroep). Goeie vriendin die Morel hé.

Niet neuten jongens, loyaal dat u zich achter uw partij schaart (wat we van Morel niet kunnen zeggen nvdr) maar probeer een minimum aan objectiviteit te behouden. Als ge zoiets vertaalt naar de privésfeer krijgt ge het volgende:

Uw vrouw/vriendin laat u vallen voor een andere partner en vertelt "natuurlijk" tegen uw gemeenschappelijke kenissen dat de fout volledig bij u ligt. Gaat u daar nog mee vrienden blijven?

Zo Neen: point made
Zo Ja: u hebt uw roeping gemist en dient uw ambitie te verleggen naar de Christelijke gemeenschap gezien uw diepe vergevingsgezindheid.
een huwelijk??? R U kiddin me? Voor zover ik weet zweer je geen eeuwige trouw bij het lid worden van een partij. Morel heeft haar keuze gemaakt en heeft idd kritiek geuit op de N-VA (logisch, als ze er gelukkig was, zat ze er nog). Tot het bedroevenswaardige niveau van de persoonlijke aanvallen van meneer 'ik ben nog nooit verkozen, maar heb al wel ministerambities' Dewever is ze m.i. nooit gezakt...

Ik zal niet op haar stemmen, maar ik heb véél meer respect voor haar dan voor Bartje Dewever...
Als u als Vlaams Blok-lid morgen een brief krijgt, ondertekent door De Wever, met de oproep naar de N-VA over te lopen, laat het me dan weten.

Ik heb het omgekeerde met Marie-Rose Morel meegemaakt. Gaat u me nu echt vertellen daar meer respect voor te hebben dan voor De Wever?
zorroaster is offline  
Oud 11 juni 2004, 00:24   #191
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:

Als u als Vlaams Blok-lid morgen een brief krijgt, ondertekent door De Wever, met de oproep naar de N-VA over te lopen, laat het me dan weten.

Ik heb het omgekeerde met Marie-Rose Morel meegemaakt. Gaat u me nu echt vertellen daar meer respect voor te hebben dan voor De Wever, die u verwijt het fatsoen te hebben met open vizier te strijden?
zorroaster is offline  
Oud 11 juni 2004, 11:20   #192
Vengeance
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik heb het omgekeerde met Marie-Rose Morel meegemaakt. Gaat u me nu echt vertellen daar meer respect voor te hebben dan voor De Wever?
Morel heeft De Wever nooit persoonlijk laag-bij-de-gronds aangevallen in de media. Ik heb het omgekeerde meegemaakt met De Wever. Gaat u me nu echt vertellen daar meer respect voor te hebben dan voor Morel?
Vengeance is offline  
Oud 11 juni 2004, 13:01   #193
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:

Morel heeft De Wever nooit persoonlijk laag-bij-de-gronds aangevallen in de media. Ik heb het omgekeerde meegemaakt met De Wever. Gaat u me nu echt vertellen daar meer respect voor te hebben dan voor Morel?
Ja. De Wever strijdt met open vizier en dat respecteer ik meer dan het gekonkel van Morel achter de schermen.
zorroaster is offline  
Oud 11 juni 2004, 13:46   #194
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Citaat:

Waar slaat dat weer op?

Het Blok heeft herhaaldelijk aan zijn deur staan leuren met een verkiesbare plaats. De Wever heeft dat altijd van de hand gewezen.
Zal Bart Dewever dat in 2006 ook nog zeggen? 8)
Kim is offline  
Oud 11 juni 2004, 15:47   #195
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Marie-Rose waarom speel je dit politiek spel zo onfair naar je vroegere partijgenoten.
Zoals daar is die strategie met de welkomgroep, zoals daar zijn die plakkers van N-VA die je mee in de picture bracht om je eigen in de belangstelling te werken.

Je deinst er zelfs niet voor terug de N-VA-kandidaten te bestoken met je welkomgroep!
Besef jij dan niet hoe gemeen en laag bij de grond dit is. Terwijl je toch had laten weten GEEN N-VA –mensen te willen benaderen om hen te beïnvloeden. Dat had je aan jezelf beloofd!

Neem nu die plakkers die je wilde steunen bij je campagne, het was voor niets nodig deze mensen voor heel Vlaanderen te kijk te zetten. Zelfs de Blokkers op het forum konden hun plezier niet op!

Neen, Marie-Rose zo herken ik je niet meer!
Dat je veel ambitie hebt, weten we. Maar ga niet over lijken, dat is nog erger als met modder gooien.

In het programma de advocaat van de duivel heeft Bart eerlijk geantwoord op de vragen van Luc Alloo. Na al hetgeen dat je had gedaan om N-VA wel bewust te beschadigen kon je toch niet verlangen dat Bart jullie vriendschap nog als echt zou zien zitten. In N-VA ziet Bart de mogelijkheid om zijn idealen te verwezenlijken. Jij tracht nu op alle mogelijke manieren deze partij er onder te krijgen.

Je hebt eigenlijk je kans gemist om bruggen op te bouwen tussen het Blok en de andere partijen

Je had gewoonweg moeten overstappen en al die geniepige strategieën moeten achterwege laten.
Nu kom je echt niet meer geloofwaardig over.
Marie-José is offline  
Oud 11 juni 2004, 16:00   #196
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Hm, dit gaat nog een echte N-VA soap worden! 8)
Kim is offline  
Oud 11 juni 2004, 17:35   #197
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Hm, dit gaat nog een echte N-VA soap worden! 8)
en hoe zit het, nog altijd zot van de patriot? of heeft em u al bedrogen
giserke is offline  
Oud 11 juni 2004, 18:22   #198
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?

Gauw de aandacht even op iets anders vestigen of wat? 8)
Kim is offline  
Oud 12 juni 2004, 01:19   #199
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?

Gauw de aandacht even op iets anders vestigen of wat? 8)
baneen, als we het toch over soaps gaan hebben
giserke is offline  
Oud 12 juni 2004, 02:10   #200
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
't schijnt dat Philip D. zich ook goed kan vinden in haar euh ...."standpunt betreffende Familiewaarden", als je 't zo wil noemen
filosoof is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be