![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#183 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#184 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Het Blok heeft herhaaldelijk aan zijn deur staan leuren met een verkiesbare plaats. De Wever heeft dat altijd van de hand gewezen. |
||
![]() |
![]() |
#185 |
Schepen
|
![]() Interessante discussie, zeg
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#187 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#188 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#189 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een huwelijk??? R U kiddin me? ![]() Ik zal niet op haar stemmen, maar ik heb véél meer respect voor haar dan voor Bartje Dewever... |
||
![]() |
![]() |
#190 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik heb het omgekeerde met Marie-Rose Morel meegemaakt. Gaat u me nu echt vertellen daar meer respect voor te hebben dan voor De Wever? |
||
![]() |
![]() |
#191 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#192 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#193 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#195 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Marie-Rose waarom speel je dit politiek spel zo onfair naar je vroegere partijgenoten.
Zoals daar is die strategie met de welkomgroep, zoals daar zijn die plakkers van N-VA die je mee in de picture bracht om je eigen in de belangstelling te werken. Je deinst er zelfs niet voor terug de N-VA-kandidaten te bestoken met je welkomgroep! Besef jij dan niet hoe gemeen en laag bij de grond dit is. Terwijl je toch had laten weten GEEN N-VA –mensen te willen benaderen om hen te beïnvloeden. Dat had je aan jezelf beloofd! Neem nu die plakkers die je wilde steunen bij je campagne, het was voor niets nodig deze mensen voor heel Vlaanderen te kijk te zetten. Zelfs de Blokkers op het forum konden hun plezier niet op! Neen, Marie-Rose zo herken ik je niet meer! Dat je veel ambitie hebt, weten we. Maar ga niet over lijken, dat is nog erger als met modder gooien. In het programma de advocaat van de duivel heeft Bart eerlijk geantwoord op de vragen van Luc Alloo. Na al hetgeen dat je had gedaan om N-VA wel bewust te beschadigen kon je toch niet verlangen dat Bart jullie vriendschap nog als echt zou zien zitten. In N-VA ziet Bart de mogelijkheid om zijn idealen te verwezenlijken. Jij tracht nu op alle mogelijke manieren deze partij er onder te krijgen. Je hebt eigenlijk je kans gemist om bruggen op te bouwen tussen het Blok en de andere partijen Je had gewoonweg moeten overstappen en al die geniepige strategieën moeten achterwege laten. Nu kom je echt niet meer geloofwaardig over. |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, dit gaat nog een echte N-VA soap worden! 8)
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?
![]() Gauw de aandacht even op iets anders vestigen of wat? 8)
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat: