Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2004, 14:02   #181
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Iemand vroeg wat die vrouw daar deed ?

tomatte crevette eten denk ik
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 14:04   #182
Tegendradigaard

Standaard

Ik kreeg al direkt goesting als ik die Marokkaanse met haar tomate crevette zag zitten.
In die tomaat natuurlijk he. Oppassen voor mijn vrouw.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 10 juni 2004, 14:08   #183
Tegendradigaard

Standaard

Nog een uitspraak die kan tellen :

Met die snel belg wet goed te keuren zonder bij na te denken hebben jullie natuurlijk niet nagedacht over het feit dat voor elke Marokkaan die genaturaliseerd wordt die er 25 laat overkomen.

Rararararara van wie is deze uitspraak ?

Oud 10 juni 2004, 14:10   #184
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

hopeloos onderuit gaan en dan maar vlug van onderwerp veranderen

RARARA welke partij ?
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 14:12   #185
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
ah zo was het de "tijdsgeest ".... wat "scherp"

zoiets als "joden zijn als ratten, ongedierte" : OOK VOLLEDIG IN ORDE GEZIEN DE TIJD GEEST...alee dat was toch het toenmalige discours

de taboesfeer rond de vreemdelingenPROBLEMATIEK ....
het is natuurlijk een hele problematiek dat vlamingen/belgen van marokkaanse origine die perfect geïntegreerd zijn politieagenten worden/zijn .
Daar moet vlug iets aan gedaan worden !!!!

DAAROM gaan we ze met pedofielen vergelijken

ja, het wordt hilarischer met elke post

die donkergekleurde geïntegreerde politieagenten ... idd : een grote problematiek
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 10 juni 2004, 14:15   #186
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Het Vlaams Blok heeft de taboesfeer omtrent de vreemdelingenproblematiek doorbroken. Door de zaken scherper te formuleren hebben wij de andere partijen verplicht hun politieke discours te wijzigen en het vreemdelingenprobleem te erkennen.
het Vlaams Blokn heeft jusit niets doorbroken, nog altijd is de vreemdelingenproblematiek het taboe bij uitstek, in dertig jaar heeft het Blok neits bijgedragen tot het oplossen van het probleem, integendeel. En ja, de andere partijen zijn evenzeer schuldig aan het verdoezelen en negern van die problemen, maar het Blok doet zichzelf ook al 30 jaar e das om
Al is er nog veel werk, het taboe is doorbroken. Zelfs uw partij die voor een groot deel mede verantwoordelijk is voor het mislukken van de integratie erkent nu het probleem. In Nederland was het Fortuyn, bij ons is het Vlaams Blok de taboebreker van dienst. Dat kan je niet ontkennen.
Oud 10 juni 2004, 14:17   #187
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
hopeloos onderuit gaan en dan maar vlug van onderwerp veranderen

RARARA welke partij ?
Als ik me niet vergis was jij het die van onderwerp veranderde met uw pedo-theoriën.
Oud 10 juni 2004, 14:19   #188
Tegendradigaard

Standaard

Als ik mij nie vergis ging dezen draad over audit 04 en niet over de veroordeling.

en weet ge al van wie die uitspraak is ? Allez komaan mannen leest dat arrest nog eens?

Den eerste die het vindt krijgt nen bak bier van mij.

Oud 10 juni 2004, 14:22   #189
bruut geweld
Minister-President

Standaard

1; het is niet mijn pedo theorie , maar die van het blok en dus van u . U keurt ze ook volledig goed zei u
2 : het onderwerp ging over audit 04 waar een marokkaanse vrouw zat en hoe welkom geintergreerde marrokanen/allochtonen wel waren.
TOCH even op topic gebleven, uit diverse publicaties blijkt hoe welkom ze wel zijn bij jullie...

Dus ja u vergist zich Blijkbaar wel een gewoonte bij u he
Oud 10 juni 2004, 14:26   #190
Tegendradigaard

Standaard

Zoekt liever eens op of die uitspraak die ik aanhaal in dat arrest staat ?
1 gratis bak bier en ik kom hem zelf thuisbrengen.

[size=1][/size]ps ik durf mensen wel eens op een verkeerd spoor zetten, misschien zoekt ge wel in de verkeerde richting.[size=3][/size]

Oud 10 juni 2004, 14:27   #191
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!": uit het blad : antwerps nieuws.

"… Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook 'flik' wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een 'bangelijk' gevoel hebben… Ali en Yousouf: stadsambtenaren?Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ook nog burgemeester kunnen worden. … Terwijl er in deze stad meer dan 22.000 Vlaamse werklozen zijn wil de Antwerpse burgemeester dus het werk geven aan … vreemdelingen."

becommentariëring door het Hof:

Dit uittreksel wijst er op hoe de problematiek van het al dan niet aanvaarden van vreemdelingen binnen het politiekorps op een voor de vreemdelingen bijzonder hatelijke wijze wordt aangekaart. De criminaliteit wordt gelinkt aan voornamen zoals "Mohamed", "Ali" en "Yousouf". Dergelijke aanwerving wordt voorts gelijkgesteld met de aanwerving van "brandstichters" bij de brandweer en van "pedofielen" in het onderwijs. Iedere Antwerpenaar dient ook een "bangelijk" gevoel te hebben de dag dat "Mohammed" politieman wordt.

ZO DUIDELIJK ? en dit is niet één of andere kwiet van de lagere echelons die een dissedente mening uit, maar een VB publicatie

Wij racisten , mijnheer ?
Maar nee : ze moeten zich aanpassen ze zijn echt welkom als medevlaming

begrijpend lezen zegt hij dan
eerst bestond het niet, dan was het een verzonnen stuk uit een politiek niet neutrale bron, dan was het semantiek, dan was het de tijdsgeest, dan was het te scherp en nu verwijten ze een ander wat ze zelf niet kunnen
Het wordt idd hilarischer met elke post.
als ge zo begint, post ik dit zoveel al ge wilt
Oud 10 juni 2004, 14:28   #192
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana

Beste Seba, ik heb die Marokkaanse reeds dikwijls op VB-bijeenkomsten gezien, en zij is er echt niet de enige allochtoonse. Ik heb er van VB-ers nog nooit een negatief woord over gehoord.
Het enige taboe is dat politiek correcten niet willen geweten hebben dat er bij het VB en hun kiezers ook allochtonen zijn.

Politiek correcten hee ?
Dit schreef TC in de topic over jurgen verstrepen :

Quote:
TC
Burger

Geplaatst: Di Jun 08, 2004 8:04 pm

vlaams blokker EN allochtoon...hmmm... ooit al over contradictie in terminus gehoord ? lijkt mij onwaarschijnlijk.

wacht.... aaaahh nu snap ik het... ge kunt onze taal niet zo goed lezen zeker he..? ah ja, want anders zou je niet vragen of ik allochtoon was he ?

Eens te meer blijkt er geen lijn te zijn in de blokkers
8) nice one
Oud 10 juni 2004, 14:36   #193
Weisse Wolf
Minister

Standaard

"Die ekonomische vluchtelingen zitten daar als meeuwen op een stort, omdat ze daar gemakkelijker voedsel vinden dan wanneer ze moeten vissen in zee".
Nice one 8)
Oud 10 juni 2004, 14:38   #194
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
1; het is niet mijn pedo theorie , maar die van het blok en dus van u . U keurt ze ook volledig goed zei u
2 : het onderwerp ging over audit 04 waar een marokkaanse vrouw zat en hoe welkom geintergreerde marrokanen/allochtonen wel waren.
TOCH even op topic gebleven, uit diverse publicaties blijkt hoe welkom ze wel zijn bij jullie...

Dus ja u vergist zich Blijkbaar wel een gewoonte bij u he
Die publicaties bewijzen juist niks, enkel in uw bekrompen geest.
Oud 10 juni 2004, 14:38   #195
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Van onderwerp veranderen en dit dan verwijten aan anderen
(en dan nog ongelijk hebben)

SPARTEL SPARTEL
Oud 10 juni 2004, 14:40   #196
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!": uit het blad : antwerps nieuws.

"… Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook 'flik' wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een 'bangelijk' gevoel hebben… Ali en Yousouf: stadsambtenaren?Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ook nog burgemeester kunnen worden. … Terwijl er in deze stad meer dan 22.000 Vlaamse werklozen zijn wil de Antwerpse burgemeester dus het werk geven aan … vreemdelingen."

becommentariëring door het Hof:

Dit uittreksel wijst er op hoe de problematiek van het al dan niet aanvaarden van vreemdelingen binnen het politiekorps op een voor de vreemdelingen bijzonder hatelijke wijze wordt aangekaart. De criminaliteit wordt gelinkt aan voornamen zoals "Mohamed", "Ali" en "Yousouf". Dergelijke aanwerving wordt voorts gelijkgesteld met de aanwerving van "brandstichters" bij de brandweer en van "pedofielen" in het onderwijs. Iedere Antwerpenaar dient ook een "bangelijk" gevoel te hebben de dag dat "Mohammed" politieman wordt.

ZO DUIDELIJK ? en dit is niet één of andere kwiet van de lagere echelons die een dissedente mening uit, maar een VB publicatie

Wij racisten , mijnheer ?
Maar nee : ze moeten zich aanpassen ze zijn echt welkom als medevlaming

begrijpend lezen zegt hij dan
eerst bestond het niet, dan was het een verzonnen stuk uit een politiek niet neutrale bron, dan was het semantiek, dan was het de tijdsgeest, dan was het te scherp en nu verwijten ze een ander wat ze zelf niet kunnen
Het wordt idd hilarischer met elke post.
als ge zo begint, post ik dit zoveel al ge wilt
mijn bekrompen geest zegt hij dan , ik heb echt geen probleem met gekleurde politieagenten hoor ....
Oud 10 juni 2004, 14:42   #197
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

Neen mijn beste vriend,
Het vlaams blok zou maar wat graag marokaanse en turkse leden hebben, immigranten die geintegreerd zijn in onze maatschappij hebben daar alle recht toe.... en het zou mij niets verbazen dat op grond van politieke standpunten in de toekomst steeds meer geintegreerde immigranten lid worden van het vlaams blok !!
Filip Dewinter in de jaren '90: "En ja, wij willen een Vlaams Vlaanderen en ja, wij willen een blank Europa!" (letterlijk, we zagen de beelden op Ne2 gisteren)
Diezelfde Filip Dewinter in de jaren '00: "Ooh, een Marrokaanse bij 't Blok, wat fijn!"

Neemt u het mij kwalijk als ik die man niét geloof?
Intussen is het blok geovolueerd. Standpunten worden aangepast. Bourgois (of hoe schijft ge het) verandert steeds van standpunt, u gelooft dus niet in uw eigen partijvoorzitter?
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 14:50   #198
Tegendradigaard

Standaard

Bruut Geweld kunt ge het nog ne keer posten want ik heb het nog nie goe kunnen lezen.

en misschien kunt ge het 70 keer posten dan hebt ge ook een 70 postenplan.

Oud 10 juni 2004, 14:51   #199
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Het Vlaams Blok doorgelicht.

zelden heeft het Vlaams Blok gekregen waar het recht op had, maar deze avond hebben zij evenzeer als de andere partijen hun kans gehad om hun partij te verkopen, en ik mag wel zeggen dat zij dat met succes gedaan hebben.
Evenzeer wat zitten bazelen, warm en koud blazen. Proficiat. Van extreem rechtse racitische partij evolueren ze naar de politieke eenheidsworst. Waarom op het vlaams blok stemmen? we hebben immers meer ervaren weinigzeggende doch veelbelovende partijen.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 14:51   #200
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

hetgeen mij opgevallen was is dat het vlaams blok 1 (één) personeelslid heeft. 1 voor 800.000 kiezers... beetje weinig? ze gebruiken de parlementaire medewerkers voor hun partij. en dan klagen dat de andere partijen misbruik zouden maken van overheidsgeld.
laat me nie lachen.

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be