![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Premie's bestaan niet meer op zending. 1800 is ongeveer wat ik trek voor een humanitaire zending. En ik ben onderofficier.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 16 juli 2011 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ech mlee7 a moe3adies! En stuur een stukje vis op :likje: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Is al op a thamshoent, heb er niet eens vijf minuten over gedaan! ![]() Zo'n schots rokje is echt lelijk! Dan heb ik liever onze moslimmannen met hun lang kleed, daar dreigt geen gevaar dat we iets niet te zien zouden krijgen wat niet voor onze ogen bestemd zijn!
Laatst gewijzigd door JustSmile : 16 juli 2011 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() Tfoe, ik moest mijn bril nog afhalen maar ik had dus echt geen zin om een half uur rond te rijden voor parking. Ik ga straks nekeer naar the grudge kijken denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
![]() Toch opvallend hoe bepaalde blokkers hier op het forum in het leger gezeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Kom kom relax, http://www.youtube.com/watch?v=MPVfNcYA7-o Take take take me nowwww ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ter uwer informatie ik ben nog altijd actief militair. En ter verduidelijking van mijn "blokker" zijn dit is een protest tov de traditionele politiek en niet uit overtuiging. Er is momenteel geen enkele linkse noch rechtse politieke partij die mij aanspreekt. Aangezien VB in het "cordon" zit en in de oppositie geef ik liever mijn stem aan deze partij dan blanco te stemmen. Anders gaat mijn stem toch naar de meerderheid (links) en dat wil ik niet. Dit is trouwens het geval voor veel zogenaamde "blokkers". Ik heb, met mijn ervaring in operaties, meer multiculturaliteit in heel mijn lijf dan alle linkse rakkers op dit forum.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 17 juli 2011 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam is vrede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja dat heb ik al van dichtbij meegemaakt. Je wordt ontvangen met vuurwerk.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Misschien is het omdat ik geen man ben. Maar ik zou heel mn leven depressief zijn als ik zou weten dat ik iemand zou hebben vermoord (bewust of onbewust). Hebben jullie een stenenhart? Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 juli 2011 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb me al wel moeten verdedigen gelukkig zonder dodelijk gevolg. Iemand doden in opdracht is misschien niet simpel maar je hebt de volgende keuze: de vijand of ik. Wat zou jij kiezen op dat ogenblik? En indien je kiest om de vijand te doden heb je dan een stenen hart? Psychologisch laat dat uiteraard littekens na en de een verwerkt dat al beter dan een ander. Je bent tenslotte een mens. Maar gelukkig is dat tot nu toe nog niet voorgekomen but you never now. Ik hoop deze keuze nooit te moeten maken. Wat ik al heb gezien en meegemaakt zou misschien velen depressief maken en neem het van me aan psychologische opvang bij terugkeer is in België zo goed als nihil. Je bent terug en men verwacht dat je direct in het gareel springt. Dat is soms zeer moeilijk maar je leert ermee leven. Het enige voordeel dat ik er heb uitgehaald is dat ik zeer goed heb leren relativeren.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Raad ne keer ... het begint met i en eindigt op ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Welke reden gebruik jij om hen aan te vallen? Die mensen mogen zich toch verdedigen, net als gij of niet? En ik zie niet in wat dit met de islam heeft te maken. Ik volg dezelfde religie als die mensen waar gij het over hebt maar over mijn dood lijk dat ik een 'ongelovige' zou doden. Misschien alleen uit zelfverdediging en dan weet ik bij voorbaat dat een gewoon leven leiden in mijn geval niet meer mogelijk zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het schandalig dat jullie psychologisch niet goed worden opgevangen bij jullie terugkeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een peace keeping force is geen aanvalseenheid maar dat maakt hen niet uit. Lekker effe bermbommetje plaatsen and there we go. En ik spreek niet enkel over Afghanistan idem Niger, Cote Ivoir, Indonesië, Libanon.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 17 juli 2011 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |