Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2011, 14:55   #181
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Oproepen tot het doden van ongelovigen valt ook onder de noemer godsdienstvrijheid.
Ik redeneerde altijd dat de wet nog steeds boven de godsdienstvrijheid stond.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2011, 15:00   #182
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista Bekijk bericht
Nee, blijkbaar niet, anders zou de Koran al lang verboden zijn.
Oud 29 juli 2011, 16:56   #183
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista Bekijk bericht
Dat is ook zo.
Oud 3 augustus 2011, 18:03   #184
Farafel
Vreemdeling

Standaard Gematigde islam bestaat niet

De islam is geen godsdienst, het is een ideologie net als het nazisme, het communisme of het kapitalisme.

In hun boek staat letterlijk dat liegen, bedriegen en vrede sluiten toegelaten is, zodat de moslims zich opnieuw kunnen groeperen om de ongelovigen te "bevrijden". Dit kan door hen om te brengen of door hen te onderwerpen. Diegenen die niet wensen onderworpen te worden moeten worden onthoofd.
De Qu'ran is voor hen letterlijk het woord van God (whatever that means) en niet open voor interpretatie. Aan alle islam huggers en correct politiekers deze waarschuwing: laat u niet in de luren leggen door deze onbetrouwbare personen. Ze zullen lachen in uw gezicht terwijl ze een dolk in uw rug planten. Het ware mooi, indien de europese volkeren zich opnieuw zouden verenigen zoals in 732 in Poitiers of in 1683 in Wenen. We maken op dit moment een 3e globale Jihad mee en wat doen wij? We kijken ernaar en kloppen op ons hoofd, als brave aapjes....droevig...
vooraleer u reageert, gelieve even naar deze documentaire te kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=zyYoAoHVOFQ
Farafel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2011, 20:20   #185
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farafel Bekijk bericht
De islam is geen godsdienst, het is een ideologie net als het nazisme, het communisme of het kapitalisme.

In hun boek staat letterlijk dat liegen, bedriegen en vrede sluiten toegelaten is, zodat de moslims zich opnieuw kunnen groeperen om de ongelovigen te "bevrijden". Dit kan door hen om te brengen of door hen te onderwerpen. Diegenen die niet wensen onderworpen te worden moeten worden onthoofd.
De Qu'ran is voor hen letterlijk het woord van God (whatever that means) en niet open voor interpretatie. Aan alle islam huggers en correct politiekers deze waarschuwing: laat u niet in de luren leggen door deze onbetrouwbare personen. Ze zullen lachen in uw gezicht terwijl ze een dolk in uw rug planten. Het ware mooi, indien de europese volkeren zich opnieuw zouden verenigen zoals in 732 in Poitiers of in 1683 in Wenen. We maken op dit moment een 3e globale Jihad mee en wat doen wij? We kijken ernaar en kloppen op ons hoofd, als brave aapjes....droevig...
vooraleer u reageert, gelieve even naar deze documentaire te kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=zyYoAoHVOFQ
1. De Islam is wel degelijk een religie net als het christendom
2. Ik zal maar niet ingaan op jouw verwijzing naar het communisme, want alleen al aan het feit dat je dat hier weer eens erbij sleurt laat mij zien dat je er 0,1% kennis van hebt.
3. Degene die zich niet tot de Islam willen bekeren worden niet onthoofd, tenzij we het over radicaal Islamisme hebben. Er zijn ook nog steeds varierende stromingen binnen de Islam.
4. We maken geen globale Jihad mee, maar een massa-immigratie, geen multiculturalisme, want nu worden de Islam en het Christendom tegen elkaar geplakt.
5. Neen dus, we zouden geen middeleeuwse oorlogen of wat dan ook voeren zoals in jouw gouden tijden van 1683, toen het Christendom de inval van de Islamistische troepen wou stopzetten. Dit was een oorlog tegen dat imperialisme, nu zitten we met een immigratie, wat compleet verschillende dingen zijn.
6. Ik had de video al eens gezien, toonde ze aan een vriendin van mij die moslim is, en zei dat 90% erin fout, hypocriet, verdraaid en mis geïnterpreteerd was.

'Nuff said. En ik weet al dat bij het lezen van dit hier misschien weer rechtse gasten uit hun kot komen en weer eens beleefd zullen aantonen dat ik mis ben, maar uiteindelijk is het maar empiristisch geouwehoer over "een griep"*.

*hier bedoel ik de massa-immigratie, die misschien zal overgaan of, door meer en meer opdoemende onheilssituaties, zal verergeren.

Uiteindelijk gaan we grond moeten afgeven dat nooit aan ons behoorde maar al die tijd aan de natuur, ondanks onze hebberige hersenspinsels en illusies dat we wel degelijk een land kunnen bezitten.

Laatst gewijzigd door Henkerd : 3 augustus 2011 om 20:28.
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2011, 14:27   #186
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farafel Bekijk bericht
De islam is geen godsdienst, het is een ideologie

uhm...godsdiensten zijn ideologieën. Zoiets als: alle merels zijn vogels maar alle vogels zijn daarom geen merel.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be