Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2011, 20:59   #181
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Inderdaad en dat niet door hebben.
Sorry, de edit was nogal grondig.

Maar het bewijst alleen maar de hypocritie van diegenen die "de schrijvers" veroordelen.

Namelijk, links heeft altijd gelijk ,en misdaden gepleegd in naam van "links en beschermelingen" zijn altijd slecht en gepleegd door criminelen die niks met links of hun beschermelingen te maken hebben.
De moordenaars van Kitty, Theo,Pim,Patrick en nog zovele anderen zijn "niet links of de beschermelingen ervan".
Oud 31 juli 2011, 21:02   #182
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Als je nog steeds niet genezen bent van uw Mohammed-obsessie dan rot je beter op uit deze draad. Mohammed, koran en islam hebben niets te maken met deze draad. Open je eigen draad en blijf vooral ontopic.
Elke lezer van de koran en die de inhoud van dit boek als heilig beschouwd, is moreel verantwoordelijk voor de misdaden gepleegd door diegenen die zich erop beroepen ter legitimatie van hun daden.
U draagt een grote morele verantwoordelijkheid .

Laatst gewijzigd door Pericles : 31 juli 2011 om 21:03.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 21:03   #183
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je nog steeds niet genezen bent van uw Mohammed-obsessie dan rot je beter op uit deze draad. Mohammed, koran en islam hebben niets te maken met deze draad. Open je eigen draad en blijf vooral ontopic.
Tja, de waarheid kwetst. Eneuh, ik ongeveer 9XXX draden hier op't forum heb ik al lang en breed aangetoond dat hypocritie 1 van de grootste problemen op deze aardkloot is.
Al was het maar voor mezelf.

In alle geval Suqar_7loe, bedankt voor uw vriendelijke terechtwijzing. net zoals ik beloofd heb een bepaalde zin niet meer te gebruiken, zal ik vermijden de naam Mohammed in deze draad te vermijden, gewoon om uw teergevoelig zieltje niet te kwetsen.
Oud 31 juli 2011, 21:04   #184
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Elke lezer van de koran en die de inhoud van dit boek als heilig beschouwd, is moreel verantwoordelijk voor de misdaden gepleegd door diegenen die zich erop beroepen, ter legitimatie van hun daden.
U draagt een grote morele verantwoordelijkheid .
Inderdaad!
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 21:09   #185
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tja, de waarheid kwetst. Eneuh, ik ongeveer 9XXX draden hier op't forum heb ik al lang en breed aangetoond dat hypocritie 1 van de grootste problemen op deze aardkloot is.
Al was het maar voor mezelf.

In alle geval Suqar_7loe, bedankt voor uw vriendelijke terechtwijzing. net zoals ik beloofd heb een bepaalde zin niet meer te gebruiken, zal ik vermijden de naam Mohammed in deze draad te vermijden, gewoon om uw teergevoelig zieltje niet te kwetsen.
Jij kunt me niet kwetsen. Ik wil gewoon dat je ontopic blijft. Als je over de Islam wilt klagen dan zijn er genoeg draden die over de islam gaan. Het staat u ook vrij een draad te openen. In deze draad gaat het over totaal iets anders. Ik zou dan ook willen dat je ontopic blijft. Dat is niet veel gevraagd.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 21:13   #186
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij kunt me niet kwetsen. Ik wil gewoon dat je ontopic blijft. Als je over de Islam wilt klagen dan zijn er genoeg draden die over de islam gaan. Het staat u ook vrij een draad te openen. In deze draad gaat het over totaal iets anders. Ik zou dan ook willen dat je ontopic blijft. Dat is niet veel gevraagd.
Dan is de vraag die ik stel niet off topic. Daar niet van.
Maar als U ieder die een idee of een opinie spuit moreel verantwoordelijk wil stellen voor daden die nadien door een ander gesteld worden, al dan niet zelfbekend gebaseerd, geïnspireerd op de ideen of opinies van de originator, dan kunnen we beter alle schrijvers, regisseurs, acteurs en eigenlijk alle kunstenaars nu tegen de muur zetten en afschieten. En dan spreken we nog niet over politici of wetenschappers.

Laatst gewijzigd door maddox : 31 juli 2011 om 21:17.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 21:15   #187
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In draden over de islam begin jij nochtans te zwetsen over het Vlaams Belang.

Is het dan echt te veel gevraagd om ontopic te blijven?
Oud 31 juli 2011, 21:16   #188
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je met veel poeha een theorie komt verkondigen, dan moet je natuurlijk eerst zien dat ze niet zo lek is als een zeef en niet door een eenvoudig tegenvoorbeeld op uw persoon in negatieve zin van toepassing kan zijn.
Anders ga je af als een gieter .
Wat hier duidelijk het geval is.

Laatst gewijzigd door Pericles : 31 juli 2011 om 21:18.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 21:47   #189
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard Extreemrechtse Mata Hari geeft contact met Breivik toe

Van onze verslaggever ter plaatse

OSLO - Een medewerkster van de supermarkt om de hoek waar Anders Behring Breivik zijn dagelijkse inkopen placht te doen, zij wenst verder anoniem te blijven, maar eigenlijk heet zij Mårit Køsmækløte, heeft toegegeven één van de inspiratoren van de van terreur verdachte Noor te zijn.

In een openhartig interview met de Gazet van Bommelskonten kwam zij met de volgende schokkende uitspraken:

- Op 20 juli jongstleden, twee dagen voor de afschuwelijke gebeurtenissen, heb ik Anders B. nog anderhalve kilo speklapjes verkocht. Terwijl ik hem de gewenste waar aanreikte, zei ik nog: Alsjeblieft Anders, anderhalve kilo echte Noorse speklapjes, gegarandeerd 100% haram. Deze week is trouwens de hesp in de aanbieding, ook 100% haram natuurlijk. Hierop liet Anders B. zich door mij overhalen en kocht nog een pond hesp.

- Ik heb er zo'n spijt van dat ik hem dat islamvijandige voedsel heb aangepraat en hem aldus tot zijn gruweldaad heb geïnspireerd, en nu sta ik ook nog eens op zijn bedanklijstje - zegt een berouwvolle Mårit Køsmækløte terwijl de tranen over haar wangen biggelen.

Mårit Køsmækløte is afgelopen dagen hardhandig door de inquisitie verhoord geweest en zal morgen voor de Raad van Beroerten te Oslo moeten verschijnen om haar doodsvonnis in ontvangst te nemen.

http://www.gazetvanbommelskonten.be/...ladiblabreivik
Oud 31 juli 2011, 22:12   #190
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Als de islam er niet was geweest waren de mensen op dat eiland nog in leven... Want zonder dat thema had dien Breivik nooit beginnen doorflippen, klopt dat?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 22:38   #191
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Als de islam er niet was geweest waren de mensen op dat eiland nog in leven... Want zonder dat thema had dien Breivik nooit beginnen doorflippen, klopt dat?
Op zijn minst is dat wat Suqar_7loe beweert in deze draad, maar ze wenst dat je niks over de islam niet aanhaalt, want da's "off topic".
Oud 31 juli 2011, 22:48   #192
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Op zijn minst is dat wat Suqar_7loe beweert in deze draad, maar ze wenst dat je niks over de islam niet aanhaalt, want da's "off topic".
Om een beeld te vormen van de moordenaar moet je nu eenmaal alle factoren meetellen, of het nu leuk is of niet...
Als veranderingen in de maatschappij mogelijk een knik in z'n denkwereld hebben gegeven moeten die veranderingen ook nagekeken en besproken kunnen worden. Anders krijg je niet het volledige beeld van de dader...
Op een gegeven mopment heeft hij redenen gehad om op zoek te gaan naar mensen die openlijk vertelden wat hij niet zomaar durfde te zeggen, mss dermee dat zijn boek eerder een verzamelwerk is van anderen hun uitspraken.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 22:56   #193
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
islamislamislam...Moest ik een euro krijgen iedere keer dat een islamiet een bom legt ergens zou ik rap rijk zijn. Moest ik een euro krijgen voor elke " christen " of " extreem rechtse " die een bom legt zou ik sterven van de honger....
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 22:59   #194
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
islamislamislam...Moest ik een euro krijgen iedere keer dat een islamiet een bom legt ergens zou ik rap rijk zijn. Moest ik een euro krijgen voor elke " christen " of " extreem rechtse " die een bom legt zou ik sterven van de honger....
Veel leesplezier:

http://www.loonwatch.com/2010/01/terrorism-in-europe/
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 23:05   #195
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Den Dinges had het over "ergens", niet over "Europa".
De wereld is groter dan Europa. Het werkterrein van islamitische terroristen ook.
Oud 31 juli 2011, 23:18   #196
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Van onze verslaggever ter plaatse

OSLO - Een medewerkster van de supermarkt om de hoek waar Anders Behring Breivik zijn dagelijkse inkopen placht te doen, zij wenst verder anoniem te blijven, maar eigenlijk heet zij Mårit Køsmækløte, heeft toegegeven één van de inspiratoren van de van terreur verdachte Noor te zijn.

In een openhartig interview met de Gazet van Bommelskonten kwam zij met de volgende schokkende uitspraken:

- Op 20 juli jongstleden, twee dagen voor de afschuwelijke gebeurtenissen, heb ik Anders B. nog anderhalve kilo speklapjes verkocht. Terwijl ik hem de gewenste waar aanreikte, zei ik nog: Alsjeblieft Anders, anderhalve kilo echte Noorse speklapjes, gegarandeerd 100% haram. Deze week is trouwens de hesp in de aanbieding, ook 100% haram natuurlijk. Hierop liet Anders B. zich door mij overhalen en kocht nog een pond hesp.

- Ik heb er zo'n spijt van dat ik hem dat islamvijandige voedsel heb aangepraat en hem aldus tot zijn gruweldaad heb geïnspireerd, en nu sta ik ook nog eens op zijn bedanklijstje - zegt een berouwvolle Mårit Køsmækløte terwijl de tranen over haar wangen biggelen.

Mårit Køsmækløte is afgelopen dagen hardhandig door de inquisitie verhoord geweest en zal morgen voor de Raad van Beroerten te Oslo moeten verschijnen om haar doodsvonnis in ontvangst te nemen.

http://www.gazetvanbommelskonten.be/...ladiblabreivik
Het is de schuld van de varkens zeg ik u.
Oud 31 juli 2011, 23:39   #197
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaten uit dit artikel:

to show that only 6% of terrorist attacks on U.S. soil from 1980 to 2005 were carried out by Islamic extremists. The remaining 94% were from other groups (42% from Latinos, 24% from extreme left wing groups, 7% from extremist Jews, 5% from communists, and 16% from all other groups)

Europa terrorist attacks:
2006: Left wing: 55 Right wing: 1
2007: Left wing:21 Right wing: 1
2008: Left wing: 28 Right wing: 0

Als deze cijfers kloppen, dan zouden alle Europese inlichtingendiensten en die van de VS zich beter eens serieus bezig houden met extreem links in kaart te brengen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2011, 00:26   #198
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Citaten uit dit artikel:

to show that only 6% of terrorist attacks on U.S. soil from 1980 to 2005 were carried out by Islamic extremists. The remaining 94% were from other groups (42% from Latinos, 24% from extreme left wing groups, 7% from extremist Jews, 5% from communists, and 16% from all other groups)

Europa terrorist attacks:
2006: Left wing: 55 Right wing: 1
2007: Left wing:21 Right wing: 1
2008: Left wing: 28 Right wing: 0

Als deze cijfers kloppen, dan zouden alle Europese inlichtingendiensten en die van de VS zich beter eens serieus bezig houden met extreem links in kaart te brengen...
Die 6% in de US omvatten ook 9/11. Maar als we de samenzweerders moeten geloven, zijn de arme Abu Al Qasim volgelingen ook onschuldig.
Oud 1 augustus 2011, 00:27   #199
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Den Dinges had het over "ergens", niet over "Europa".
De wereld is groter dan Europa. Het werkterrein van islamitische terroristen ook.
Met Irak, Algerije en Afghanistan, zal Dingens stinkend rijk worden, tellen we er Tchetchenië en dergelijke bij, dan hebben we een concurent voor Bill Gates.
Oud 1 augustus 2011, 05:27   #200
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
vrede,

spong stelt nergens dat wilders medeplichtig is aan moord. hij verwijt hem een morele verantwoordelijkheid. dit is geen juridische zaak, maar een morele. over die morele verantwoordelijkheid oordelen rechtbanken niet.

dat breivik superfan is van zijn voorbeeld geert wilders, wordt duidelijk wanneer je het manifest van die terrorist leest. op pagina 367 lezen we:

geert wilders is, volgens volgeling breivik, de enige nederlander die zich nog durft verzetten tegen de islamisering. hij is de laatste die overblijft, nadat pimmetje en theo vermoord werden, en hirsi ali het land werd uitgejaagd.

letterlijk hetzelfde fragment vinden we trouwens terug op pagina 588. de grote fan van wilders hield blijkbaar van knippen en plakken en herhaalt zichzelf constant doorheen zijn manifest.

deze draad gaat niet over de media, maar over de britse extreem rechtse herrieschopper die in tegenstelling tot wilders etc. zijn morele verantwoordelijkheid bij deze terroristische aanslag erkent.

vrede,

redwasp
Wilders heeft een morele verantwoordelijkheid.
Zo zijn er nog wel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be