![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het was hoe dan ook een "hoogstaande" wip. Zou haar vriendje bij een boogschuttersvereniging zijn? De Oilsjterse Torenschieters of zoiets?
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 26 augustus 2011 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Burgemeester
|
![]() bai the way: iedereen heeft het over de functie van de burgemeester, maar het hoofd zijn van de medische raad van een groot ziekenhuis kan toch ook al tellen als functie niet. Maar over hem is er weinig gesproken me dunkt (buiten zijn beweging op het einde van het filmpje
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie hoog wipt, kan laag vallen...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() En nu we het legale deel hebben besproken...
Waarom ruikt hij eigenlijk aan zijn hand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De blinde zanger Jules de Corte moet naar IJmuiden met de trein.
Toevoellig zit er een dame van lichte zeden tegenover hem. Ze wil wat verdienen, dus doet haar bloesje een beetje open. Jules geeft echter geen krimp. Daarom doet ze jaar bloesje helemaal open, ze heeft geen BH aan. Maar Jules geeft nog steeds geen krimp. Dan doet ze haar slipje uit en gaat uitdagend voor hem zitten Nog steeds geen reactie van Jules. Nu is ze het zat, ze gaat wijdbeens voor hem staan. Jules snuift een beetje en mompelt "Ijmuiden, hier moet ik uitstappen" * * IJmuiden is bekend om zijn vishavens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
"Er zitten 2 nonnekes op het strand in Oostende. Zegt de één tegen de andere 'De minne stinkt' Zegt de andere: ' T kuunt de minne zin ook'." Het zijn west-vlaamse nonnekes he ![]()
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn ambitie is naar verluid eens poepen op de ijzertoren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geil wijf zeg.
![]() ![]() ![]() Welke "entree" zou ze gehad hebben ? ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 augustus 2011 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft een hoogtepunt bereikt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Ik hem ze beklommen me mijn 2 vingers in de neus zou een wielertoerist zeggen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moest - let wel: ik spreek hier met het modale werkwoord "moeten" - ik Inge beklimme, dan zouden er ook spontaan twee vingers in de neus gaan. Die tsjeven-mottenballenlucht van het klein seminarie in de Leuvenseweg krijgt ze nooit meer uit d'r haar, laat staan de bokskesgeur van een West-Vlaamse geitenliefhebber. ![]() Ziedaar, met dank aan de Walen heeft Leterme toch nog eens een impressionante cock in z'n handen gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Vreemdeling
|
![]() Er is tenminste nog een iemand die haar serieus neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hahaha. De filmers waren Polen. Ik hoor die taal bijna dagelijks. Het is Pools.
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 27 augustus 2011 om 01:30. |
![]() |
![]() |