![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naam Vlaanderen is tenminste niet besmet. Die van België wel.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel vriend, ik heb het u heel beleefd gezegd.
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb A Brand al live gezien. Niets echt iets voor mij, maar hoe dan ook: ze hadden even goed uit welk ander Westers land dan ook kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het eens hebben over de geweldige oververtegenwoordiging van B.U.B. sympathisanten bijvoorbeeld. Ze hebben ondertussen al meer forumleden dan kiezers.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SDG : 25 augustus 2011 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar op zo'n Vlaams-nationalistisch forum zoals dit, is het altijd fijn de simpele cliché-argumenten van menig Vlaams-nationalist (niet allen) met één zin eronder uit te halen. Dat doet wel deugd moet ik eerlijk bekennen. Er zitten wel heel veel papagaaien tussen die volgens mij niet goed weten waarover ze het hebben. Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2011 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Burgemeester
|
![]() Er gaat een akkoord komen, of je dat nu wilt of niet, en we zullen allemaal mogen knielen voor de oppermachtige EDR met zijn lange corrupte armen. Geen enkele partij zal nu uit de onderhandelingen stappen omdat dit indruist tegen het belang van het land en zijn bevolking en door de economische situatie.
De gravensteengroep is bij 90% van het Vlaamse volk onbekend en zal ook zo blijven. Er komt straks geen nieuwsitem daarover, al hoop ik van wel, en de dag dat er een akkoord bereikt is gaat er veel informatie achtergehouden worden hoe dat akkoord tot stand is gekomen (rad voor de ogen draaien en dergelijke). Na een paar jaar zullen we op het journaal horen dat de armoede is gestegen, zowel voor de walen als voor de vlamingen, en zullen er veel bedrijven over kop gegaan zijn of weggetrokken zijn. Het doel van de PS is niet de bevolking een betere toekomst geven, dat zijn in hun ogen een bende kippen die alles slikken wat je ze geeft, maar de totale macht van dit land. Ik geloof niet in een plan B, de splitsing van Belgie, maar in een ander plan en dat is de totale controle van dit land terug overnemen zodat dit land een soort Gotham City wordt dat wordt bestuurd door een kleine corrupte elite waar de PS deel van zal uitmaken. Vlaanderen zal hetzelfde worden als Wallonie en Brussel zal hun bestuurscentrum zijn. Waarom vele praten over dat plan B snap ik niet. Waarom zouden de Franstaligen hun macht die ze nu hebben wegschenken aan Frankrijk dat niet echt van plan is om een federale staat te willen worden? Ik ben jong, ik werk en betaal mijn bijdrages, maar ik zie de toekomst van dit land heel somber in. De gepensioneerden op dit forum mogen blij zijn dat hun tijd bijna gekomen is, sorry dat ik het zo zeg, zodat ze niet hoeven te zien hoe het zover is kunnen komen. Stiekem hoop ik op een nieuwe WO dan tot mijn pensioen (dat binnen x aantal jaar geen sprake meer van is) moet ondergaan wat ze nu en in de komende jaren uit hun hoed gaan toveren. Beetje cru gezegd maar ik ben redelijk gefrustreerd wat er met dit land zal gebeuren en hoe de bevolking, die geen moer geven om de politiek (spijtig genoeg), de afgrond zullen worden ingestuurd. Laatst gewijzigd door Busse87 : 25 augustus 2011 om 17:46. |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 25 augustus 2011 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#192 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier heb je de populairste 500 nummers. Ongeveer 35 van deze nummers kregen ooit airplay in Vlaanderen http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=783 Citaat:
(Buiten dat is Engelstaligheid de snelste manier voor een Vlaamsche artiest om op radio of tv te komen in Vlaanderen.) Citaat:
Dat veel mensen (vaak ook nog een leeuwtje in het avatar) dat 'normaal' vinden dat de hoofdmoot van de eigen radio in het Engels is, zegt wel genoeg over de mentale toestand van Vlaanderen. Het doorgeven met (veel) Vlaams belastinggeld van de hapklare Engelstalige brokjes van de media-industrie heeft dan ook al niet met cultuur te maken, maar eerder met economie. Het is trouwens, dat heb ik altijd gezegd, en te respecteren keuze door de Vlaamse overheid. Maar dan niet tegelijkertijd op hoge toon respect eisen voor de Nederlandse cultuur, zo lijkt me. Ja....als je het zelf al niet de moeite waard vind... Dat werkt namelijk vooral op de lachspieren van de nieuwkomers in Vlaanderen. En terecht. Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 augustus 2011 om 17:59. |
||||
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
![]() Citaat:
Dit is niet de Coalition of the Willing, maar de coalitie van de Broekschijters, ten minste aan Vlaamse kant. Daar zijn ze allemaal als de dood voor nieuwe verkiezingen. Di Rupo beseft dit maar al te goed en heeft gewoon een jaar tijd gerekt, tot de anderen weer eens inbinden. Citaat:
![]() Maar effe serieus, ik denk dat je het te ver zoekt.
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Ja, Vlaanderen beheert inkomsten en uitgaven duidelijk beter dan de Waalse bende, en zie waar het dan uiteindelijk op uitdraait. Vlaanderen mag de tekorten aanzuiveren die de Waalse maffia gemaakt heeft. Feitelijk zouden we moeten doen zoals de Walen, massal tekorten maken, en komen pathethisch janken dat de anderen economisch meer geluk hebben. Eens de Walen doorhebben dat wij hun feestjes niet meer betalen, zal de liefde voor Belziek snel genoeg voorbij zijn.
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#196 |
|
![]() Ja, en terwijl dat dit vorig jaar nog zo'n gezellige krant was voor de Vlamingen.
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() De echte vraag is : komt er straks in Terzake een interview met Vermeersch of een andere persoon uit die Gravensteen groep, of gaat men snel snel het eventjes vermelden, en er dan van profiteren dat het nog altijd komkommertijd is om weer een aangekochte reportage te geven ?
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
Alsof een gemeenteraadslid die nationaal wil gaan evenveel kans maakt om verkozen te raken op een nationale kieskring als pakweg een Verafstoot. Zo'n systeem is enkel voordelig voor anti-Vlamingen als een Eyskens. Ik zie Gennez meer stemmen halen in Wallonië dan in Vlaanderen, overigens.