![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beschouw dat als een eretitel!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ook. Maar seriële bully bekt beter.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#184 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() sinds wanneer is dat ook een te verwijten iets geworden ?
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 7 november 2011 om 15:06. |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds het Bart De Wever betreft tiens. Nu Tommm echter door heeft dat De Wever geen doctorandus is, zal het ontbreken van een doctoraat echter een te verwijten iets worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#187 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Minister-President
|
![]() Maar: "alle gekheid op een stokje". De Wever werd hier voorgesteld als de spreekbuis van de "gewone" Vlaamsnationalist. Het lijkt me sterk dat je veel voeling met al het gewone hebt als de enige 2 werelden die je kent de academische en de politieke zijn. Dat zegt niets over zijn kwaliteiten als politicus maar ik zou hem er niet al te veel van verdenken zich bezig te houden met de problemen van de gewone man. Verklaart misschien de BHV fetisj.
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mss snapt ge t volgende : ge moet per se geen kieken zijn om te weten hoe de organische struktuur van een ei eruit ziet. |
|
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Maar het helpt wel er eens in de buurt van te komen...
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer lezen volwassenen "de morgen"?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is een eigenaardige gewoonte om te stellen dat om domoren te besturen, je beter een domoor kiest, want die heeft "voeling" met de andere domoren, he. Heb ik altijd een rare redenering gevonden. Vooral NIET gestudeerd hebben, he. Beter "gewone man" zijn. Je begrijpt dan niet veel, maar je "bent zoals het volk". Moet je als je een kanker hebt, per se verzorgd worden door een dokter met kanker ? Of moet je als je gek bent, beter verzorgd worden door een gekke psychiater ? Laatst gewijzigd door patrickve : 7 november 2011 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() dat laatste voorbeeld vind ik toch twijfelachtig ... daar zie ik er de voordelen wel van in ![]() |
|
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik bedoel is dat het makkelijker is je in te leven in de verzuchtingen van iemand die, al dan niet met diploma, vooral gebukt gaat onder de hoge energiekost, de eindjes aan elkaar knopen, enz... als je de luxe kent van eerst de academische wereld en vervolgens de luxe om in de politiek te leven is dat volgens mij moeilijker.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 7 november 2011 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Ik bedoelde in de buurt van het ei te komen, eens zien hoe het er uit ziet en zo, eens te wegen, misschien zelfs een keertje vast te houden. Gewoon de situatie van het ei eens op te nemen... Maar misschien moeten we de metafoor maar laten rusten?
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge moet heel uw tennismatch vandaag met Xeno maar eens herlezen ... hij pakt u daar telkens op wat gij letterlijk schrijft ... da's zijn schuld natuurlijk niet, maar hij gebruikt dat wel. |
|
![]() |