Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2011, 02:00   #181
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator Bekijk bericht
Evenmin lig ik wakker van wat extreem-rechts crapuul propageert op zijn blogje.. Die vaak geciteerd werd door Breivik.. Wie weet hoeveel meer hij er wel niet brainwasht.. Jij lijkt me ook een makkelijke prooi te zijn..
Zo misselijkmakend dat u moedwillig de instelling negeert, die de bovenstaande cijfers onderbouwt:

"een nieuwe studie van de Crime Prevention Council in Zweden"

Zum kotzen, Blikke.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 december 2011 om 02:00.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 02:04   #182
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Evenmin lig ik wakker van wat extreem-rechts crapuul propageert op zijn blogje.. Die vaak geciteerd werd door Breivik.. Wie weet hoeveel meer hij er wel niet brainwasht.. Jij lijkt me ook een makkelijke prooi te zijn..
Ah, source bashing ... natuurlijk, natuurlijk.

Dan zal u de onderstaande link een beetje vervelend vinden. Het toont een video van een nieuwsuitzending op de Noorse televisie waarbij verwezen wordt naar een rapport van de Noorse politie. Tenzij u de Noorse politie ook ziet als een verdachte bron natuurlijk. Tja ... wat baten kaars en bril enz ..., nietwaar?

http://ozconservative.blogspot.com/2...tatistics.html
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 02:06   #183
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zo misselijkmakend dat u moedwillig de instelling negeert, die de bovenstaande cijfers onderbouwt:

"een nieuwe studie van de Crime Prevention Council in Zweden"

Zum kotzen, Blikke.
"Crime prevention".. Nog voor het heeft plaatgenomen.. Met voorbarig gezwets hou ik mij niet bezig..
Dick Tator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 02:10   #184
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Indien twijfel over ethniciteit daders, steek het op Finnen!
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 02:12   #185
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
"Crime prevention".. Nog voor het heeft plaatgenomen.. Met voorbarig gezwets hou ik mij niet bezig..
Misdaadpreventie houdt ook in dat men reeds gepleegde gevallen van misdaad bestudeert. Maar daar had u niet aan gedacht zeker?

Verkrachte meisjes opofferen voor de multicul propaganda. Politiek "correct" links heeft al lang haar maagdenvliesje verloren.
Oud 4 december 2011, 02:19   #186
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ah, source bashing ... natuurlijk, natuurlijk.

Dan zal u de onderstaande link een beetje vervelend vinden. Het toont een video van een nieuwsuitzending op de Noorse televisie waarbij verwezen wordt naar een rapport van de Noorse politie. Tenzij u de Noorse politie ook ziet als een verdachte bron natuurlijk. Tja ... wat baten kaars en bril enz ..., nietwaar?

http://ozconservative.blogspot.com/2...tatistics.html
Is er een probleem specifiek dan in Oslo..? In andere steden zijn enkel blanke verkrachters te bespeuren.. Zoals in Maine bvb.. Dus ja, ik heb zeker mijn bedenkingen.. Tenzij u daar niet Westerse overtreders bij kunt vinden.. (Scroll naar beneden..)

http://www.norwaymaine.com/Police.shtml

Laatst gewijzigd door Dick Tator : 4 december 2011 om 02:21.
Oud 4 december 2011, 02:23   #187
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Is er een probleem specifiek dan in Oslo..? In andere steden zijn enkel blanke verkrachters te bespeuren.. Zoals in Maine bvb.. Dus ja, ik heb zeker mijn bedenkingen.. Tenzij u daar niet Westerse overtreders bij kunt vinden.. (Scroll naar beneden..)

http://www.norwaymaine.com/Police.shtml
Laat me niet lachen. Omdat er in Maine, duizenden kilometers weg van Oslo, uitsluitend blanken verkrachten is er geen multicul probleem in Noorwegen. U moet het werkelijk gaan zoeken in alle uithoeken van de wereld om dat probleem weg te verklaren, is het niet?

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 december 2011 om 02:23.
Oud 4 december 2011, 02:32   #188
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat me niet lachen. Omdat er in Maine, duizenden kilometers weg van Oslo, uitsluitend blanken verkrachten is er geen multicul probleem in Noorwegen. U moet het werkelijk gaan zoeken in alle uithoeken van de wereld om dat probleem weg te verklaren, is het niet?
Oslo is heel Noorwegen niet.. Waarom toon je mij de sex offenders van Oslo gewoon niet.. Je mag ze namen en shamen.. Inclusief foto's.. Past het niet meer in het plaatje dat je trachtte op te hangen nu er blanke verkrachters bij zitten..
Oud 4 december 2011, 02:45   #189
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oslo is heel Noorwegen niet.. Waarom toon je mij de sex offenders van Oslo gewoon niet.. Je mag ze namen en shamen.. Inclusief foto's.. Past het niet meer in het plaatje dat je trachtte op te hangen nu er blanke verkrachters bij zitten..
Hoogstwaarschijnlijk zullen de cijfers in Oslo relevant zijn aangezien dit soort zaken nu eenmaal meer voorkomen in grootsteden. Het lijkt mij dan ook evident dat het epicentrum van verkrachtingen in Noorwegen zich in Oslo bevindt. Mits enige goede wil had u die redenering zelf kunnen trekken maar goede wil is het wel het laatste dat ik van u verwacht.

Mits enig zoekwerk denk ik ook dat het wal lukken om verkrachters met naam en toenaam te tonen en zelfs nog een fotootje erbij. Echter, ik huiver reeds om al die moeite te doen als u het enkel houdt op een marginaal waarvan u niet wakker ligt. U voert discussies op een luie en slordige wijze en vooral gericht op het niet toegeven dat er een bepaald probleem zich voordoet, nl. migranten die meisjes verkrachten en daarvoor rechtvaardiging zoeken uit hun cultuur en die ook vinden door bepaalde uitlatingen van vooraanstaande geestelijken uit die cultuur.

Oorzaken van een bepaald fenomeen in een land onderzoeken door wat statistieken bijeen te rapen uit een plaats die duizenden kilometers verwijderd is ... en dan ben ik verondersteld om u ernstig te nemen?
Oud 4 december 2011, 02:47   #190
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Mits enig zoekwerk denk ik ook dat het wal lukken om verkrachters met naam en toenaam te tonen en zelfs nog een fotootje erbij.
Probeer eens..
Oud 4 december 2011, 02:51   #191
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorzaken van een bepaald fenomeen in een land onderzoeken door wat statistieken bijeen te rapen uit een plaats die duizenden kilometers verwijderd is ... en dan ben ik verondersteld om u ernstig te nemen?
Hoezo..? Gij wou het plaatje ophangen dat er enkel maar verkrachters van buitenlandse origine zouden plaatsvinden.. Ik doorprik uw leugen.. Meer is dat niet.. Laat staan dat iemand je ernstig zal nemen..
Oud 4 december 2011, 02:56   #192
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Verkrachters komen overal voor, omdat het te maken heeft met macht. Maar binnen een machomentaliteit is dat de schuld van slachtoffers. En die mentaliteit lijkt zowat legitiem in de manier waarop onder veel moslims vrouwen worden gehandeld. Dat probleem zou ik als vrouw toch wel graag ergens op een agenda zien.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 03:02   #193
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat probleem zou ik als vrouw toch wel graag ergens op een agenda zien.
Niet iets dat op het vrouwonvriendelijk partijprogramma van het VB komt te staan.. Als je daar uw hoop op had gevestigd..
Oud 4 december 2011, 03:09   #194
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet iets dat op het vrouwonvriendelijk partijprogramma van het VB komt te staan.. Als je daar uw hoop op had gevestigd..
Wat bedoelt u precies met die opmerking?Je klinkt een beetje als de voorzitster van de boerinnenbond.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 03:36   #195
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Probeer eens..
Ene Shahid Mehdi, een moefti die in Kopenhagen verblijft, zou ik alleszins aan de schandpaal zetten wegens uitspraken dat meisjes die geen hoofddoek dragen erom vragen verkracht te worden.

http://jimball.com.au/features/Polit...gen%20Post.htm

Grappig eigenlijk dat ik tijdens het zoeken naar een geregistreerde verkrachters in Noorwegen uitkwam op Norway, Maine. Vandaar dat u wellicht er aan dacht om Maine als voorbeeld op te nemen.
Oud 4 december 2011, 03:39   #196
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoezo..? Gij wou het plaatje ophangen dat er enkel maar verkrachters van buitenlandse origine zouden plaatsvinden.. Ik doorprik uw leugen.. Meer is dat niet.. Laat staan dat iemand je ernstig zal nemen..
U doorprikt helemaal niets. U zoekt gewoon naar statistieken uit een andere plaats die gewoon passen bij uw beweringen. Zeggen dat er geen sprake is van een toename van verkrachtingen in Noorwegen omdat er in Maine uitsluitend blanken verkrachten is niet bepaald een voorbeeld van ernstige argumentatie. U legt geen verbanden, u legt gewoon helemaal niets uit. Hoe kan de situatie in Maine in godsnaam van invloed zijn op wat gebeurt in Noorwegen?
Oud 4 december 2011, 03:53   #197
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
U doorprikt helemaal niets. U zoekt gewoon naar statistieken uit een andere plaats die gewoon passen bij uw beweringen. Zeggen dat er geen sprake is van een toename van verkrachtingen in Noorwegen omdat er in Maine uitsluitend blanken verkrachten is niet bepaald een voorbeeld van ernstige argumentatie. U legt geen verbanden, u legt gewoon helemaal niets uit. Hoe kan de situatie in Maine in godsnaam van invloed zijn op wat gebeurt in Noorwegen?
U kwam met de grote fanfare dat er enkel niet Westerse verkrachters in Noorwegen te vinden zijn.. Die leugen in doorprikt.. Nu spreekt ge plots over Oslo.. Niet meer heel Noorwegen.. Een blanke verkrachtersapologeet ben je..
Oud 4 december 2011, 04:01   #198
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
U kwam met de grote fanfare dat er enkel niet Westerse verkrachters in Noorwegen te vinden zijn.. Die leugen in doorprikt.. Nu spreekt ge plots over Oslo.. Niet meer heel Noorwegen.. Een blanke verkrachtersapologeet ben je..
Nogmaals, u wenst te denken dat u iets doorprikt maar u bent dan ook beslagen in het verdraaien van waarheden. Blijft u verder denken. U weet immers goed dat mensen zoals u moeten platgespoten worden met waarheidsserum om toch maar toe te geven dat er zich mogelijk een samenlevingsprobleem voordoet dat met immigratie te maken heeft.

Met uw semantische spelletjes overtuigt u niemand. En een apologeet die iemand anders uitmaakt voor apologeet is al helemaal bespottelijk.
Oud 4 december 2011, 04:05   #199
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
toe te geven dat er zich mogelijk een samenlevingsprobleem voordoet dat met immigratie te maken heeft.
Is het waar Captain Obvious..? Dat verschillende culturen botsen is de evidentie zelve..
Oud 4 december 2011, 07:34   #200
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Verkrachters komen overal voor, omdat het te maken heeft met macht. Maar binnen een machomentaliteit is dat de schuld van slachtoffers. En die mentaliteit lijkt zowat legitiem in de manier waarop onder veel moslims vrouwen worden gehandeld. Dat probleem zou ik als vrouw toch wel graag ergens op een agenda zien.
Herinner jij je het onderzoek waaruit bleek dat zo'n 50 procent van de Britse vrouwen denkt dat bij een verkrachting de schuld (ook) bij het slachtoffer ligt?
Ik heb je de link een tijd geleden gegeven; en het is nu nog niet tot je doorgedrongen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be