![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"een nieuwe studie van de Crime Prevention Council in Zweden" Zum kotzen, Blikke. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 december 2011 om 02:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zal u de onderstaande link een beetje vervelend vinden. Het toont een video van een nieuwsuitzending op de Noorse televisie waarbij verwezen wordt naar een rapport van de Noorse politie. Tenzij u de Noorse politie ook ziet als een verdachte bron natuurlijk. Tja ... wat baten kaars en bril enz ..., nietwaar? http://ozconservative.blogspot.com/2...tatistics.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() "Crime prevention".. Nog voor het heeft plaatgenomen.. Met voorbarig gezwets hou ik mij niet bezig..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien twijfel over ethniciteit daders, steek het op Finnen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verkrachte meisjes opofferen voor de multicul propaganda. Politiek "correct" links heeft al lang haar maagdenvliesje verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.norwaymaine.com/Police.shtml Laatst gewijzigd door Dick Tator : 4 december 2011 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 december 2011 om 02:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mits enig zoekwerk denk ik ook dat het wal lukken om verkrachters met naam en toenaam te tonen en zelfs nog een fotootje erbij. Echter, ik huiver reeds om al die moeite te doen als u het enkel houdt op een marginaal waarvan u niet wakker ligt. U voert discussies op een luie en slordige wijze en vooral gericht op het niet toegeven dat er een bepaald probleem zich voordoet, nl. migranten die meisjes verkrachten en daarvoor rechtvaardiging zoeken uit hun cultuur en die ook vinden door bepaalde uitlatingen van vooraanstaande geestelijken uit die cultuur. Oorzaken van een bepaald fenomeen in een land onderzoeken door wat statistieken bijeen te rapen uit een plaats die duizenden kilometers verwijderd is ... en dan ben ik verondersteld om u ernstig te nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Hoezo..? Gij wou het plaatje ophangen dat er enkel maar verkrachters van buitenlandse origine zouden plaatsvinden.. Ik doorprik uw leugen.. Meer is dat niet.. Laat staan dat iemand je ernstig zal nemen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkrachters komen overal voor, omdat het te maken heeft met macht. Maar binnen een machomentaliteit is dat de schuld van slachtoffers. En die mentaliteit lijkt zowat legitiem in de manier waarop onder veel moslims vrouwen worden gehandeld. Dat probleem zou ik als vrouw toch wel graag ergens op een agenda zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Ene Shahid Mehdi, een moefti die in Kopenhagen verblijft, zou ik alleszins aan de schandpaal zetten wegens uitspraken dat meisjes die geen hoofddoek dragen erom vragen verkracht te worden.
http://jimball.com.au/features/Polit...gen%20Post.htm Grappig eigenlijk dat ik tijdens het zoeken naar een geregistreerde verkrachters in Noorwegen uitkwam op Norway, Maine. Vandaar dat u wellicht er aan dacht om Maine als voorbeeld op te nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() U doorprikt helemaal niets. U zoekt gewoon naar statistieken uit een andere plaats die gewoon passen bij uw beweringen. Zeggen dat er geen sprake is van een toename van verkrachtingen in Noorwegen omdat er in Maine uitsluitend blanken verkrachten is niet bepaald een voorbeeld van ernstige argumentatie. U legt geen verbanden, u legt gewoon helemaal niets uit. Hoe kan de situatie in Maine in godsnaam van invloed zijn op wat gebeurt in Noorwegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met uw semantische spelletjes overtuigt u niemand. En een apologeet die iemand anders uitmaakt voor apologeet is al helemaal bespottelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb je de link een tijd geleden gegeven; en het is nu nog niet tot je doorgedrongen. |
|
![]() |
![]() |