![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als dat allemaal klopt wat in die studie staat, waarom gaat N-VA dan nog vooruit in alle peilingen die gehouden worden, ook na het opstarten van deze linkse regering? Als die studie klopt, kan ik op bovenstaande vragen geen antwoord verzinnen. |
|
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook drie op een rij! Ook proficiat. Alleen bij u is het nog erger, want wat 'Belqique a francofone' nu mag betekenen, blijft een enigma . Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 11:27. |
||
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed kijken, niet te vlug zijn.
En waar gaat u op conge. In de Congo? Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
#185 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, je moet het maar doen, de discussie is weer verlegd naar taalfouten.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden,het is een bewuste keuze om in deze gevallen géén hoofdletter te willen gebruiken... Wat u daarvan denkt zal me worst wezen,gesnopen limburgerke... |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ik goed kijk, dan zie ik dat je je berichtje snel aangepast hebt. Achterbaks...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pas mijn berichten altijd wat later aan. Omdat ik weet dat ik slecht tik of typ. U echter, u laat uw taalkemels staan.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 12:03. |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kronkel kronkel.
|
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bon, deze draad mag dus toe, er wordt toch niet meer on topic gepraat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je past je berichten later aan, en steek het nadien op het feit dat je je trager/slechter tikt. Mee alle sjineze, moa nie mee den deze.
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#195 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() U kunt vooraleer U Uw bericht plaatst gebruik maken van de "Voorbeeld van bericht" knop. Op die manier ziet U de post zelf maar is die nog niet geplaatst. Toegegeven, bij zo'n eerste nalezing merk je niet alle fouten op, dat is ook waar. |
|
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Berichten kan men aanpassen tot de tijdspanne verlopen is die voorzien werd door de moderatie. Ik vind die tijd zelfs te kort. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiens fout? Wees nu eens eerlijk en ga na wie hier met deze onzin begonnen is. Durft u dat? Ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 12:14. |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |
![]() |