![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
en welgemeend, u hebt de moed toe te geven dat u fout zat, dat vraagt om, en krijgt mijn, respect ! En uw reactie ivm die ouders, ABSOLUUT, begrijpt u nu waarom Marleen Depoortere die voorlichtingspakketjes had gemaakt voor de scholen? En u hebt nu ineens zelf gesteld dat er hedentendage nog steeds een taboe rond homosexualiteit heerst, want die studies zouden idd meer aandacht mogen krijgen. Dat zou veel onbegrip en onterechte discriminatie uit de wereld helpen. Je bent homo, een onbenullig klein deeltje in de hersenen bepaalt dat. Dat is alles, dat bepaalt je sexuele VOORKEUR maar maakt je geen minderwaardige mens. Ik hoop alleen dat die opmerking ivm scanner gaat over het makkelijker accepteren van het homo-kindje en niet over - dan kunnen we mss op termijn nog operatief iets veranderen? help?
![]() |
![]() |
#182 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
dus die ontdek je... je ontdekt sexualiteit sowieso, als kind ben je daar toch niet mee bezig, toen u als jongetje voor de eerste keer wakker werd met een erectie, dan "ontdekte" u toch ook voor het eerst dat dat ding voor iets anders dient (of dienen kan) dan enkel het plassen?
![]() |
![]() |
#183 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
U wilt uw ongelijk niet toegeven, dat is alles. Ik ga hier niet mijn hoofd zeer doen door tegen het plafond te springen als u me gelijk heeft hoor. Alhoewel, na 11 pagina's discussieren gelijk krijgen, kzou toch een pint pakken ze. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Terwijl ik juist aangetoond heb dat ik nieuwe elementen wil beschouwen. Als u hier op dit forum komt om uw ego te strelen maak dan een post in 'koetjes en kalfjes' met "1+1=2". Dan verspillen de anderen geen nutteloze tijd aan U. EN WEERAL EEN LEUGEN OOK: ik heb nergens gezegd dat homo's of holebi's of wat dan ook minderwaardige mensen zijn. Ik heb het 'afwijkend gedrag' genoemd. Terug op het onderwerp: zoals ik zei, dat topic waar Dies naar verwees (vlokje) is in totale tegenspraak met hetgeen hier gesteld werd. Dus wat klopt en wat niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() als er iets is dat je doet beslissen of je al dan niet homo bent of niet, denk je dna niet dat velen zouden beslissen van het niet te zijn? het is zo veel gemakkelijker om als gewone hetero door het leven te gaan. je te schikken naar de normen van de maatschappij. maar daar doe je echt niemand een plezier mee. had ik de keuze gehad: homo of hetero dan had ik wel voor hetero gekozen, niet omdat ik nu niet gelukkig ben, integendeel ik ben gelukkiger bij mijn vriend dan dat ik ooit bij een vrouw zou kunnen zijn. ik ben gelukkig omdat ik nu kan zijn wie ik werkelijk ben. en me gedragen hoe ik wil. u zal me nooit zien op straat mijn vriend uitbundig staan kussen, maar niemand zal me ooit verbieden mijn affectie te tonen voor hem.
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie nochtans geen "totale tegenspraak". De meeste wetenschappers zijn het erover eens dat homoseksualiteit het resultaat is van een complex samenspel van omgevings-, kennis- en biologische factoren. Toch even opmerken dat wat jij verstaat onder "environmental factors" (het zien van homoseksuelen) niet is wat men hier bedoelt. Met de omgevingsfactoren waarover hier sprake is, doelt men bijvoorbeeld op de afwezigheid van een vaderfiguur of de aanwezigheid van een dominant moederfiguur tijdens de vormende jaren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Partijlid
|
![]() ik vind het niet weerzinwekkend en ik ben hetero..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoewel hierboven reeds werd aangegeven dat u dat eigenlijk wel doet, gezien de vele 'koosnaampjes' die u idd al hebt gebruikt. U noemt mij hypocriet. Ik heb welgemeend mijn respect geuit omdat ik echt dacht dat u had ingezien dat homosexualiteit aangeboren is. Als het mij om gelijk krijgen te doen is, had ik getriomfeerd en u gekleineerd en me een "I told you so" -houding aangemeten. Dat heb ik echter niet gedaan. Ik zie ook niet hoe die 2 teksten elkaar tegenspreken. Enerzijds staat er dat het aangeboren is en dus vaststaat zodra je pasgeboren je eerste teug zuurstof inademt. Anderzijds wordt in detail uitgelegd wat juist die aangeboren voorkeur bepaalt. Ik heb inderdaad al te veel tijd verspild aan uw onnozelheden. Ik blijf bij mijn eerste indruk - als we dan toch persoonlijk worden : u bent inderdaad een bekrompen homofoob. (volgens vandale : irreële, ziekelijke angst voor homofielen - if the shoe fits???) Mensen zoals u projecteren hun eigen problemen op anderen en verwachten dan nog dat de anderen rekening houden met hun eigen kortzichtigheid. Ik heb helemaal geen vriendin maar als ik U ergens zou weten staan, grijp ik de eerste de beste vrouw vast om u een staaltje te geven van wat shockeren écht kan zijn. Dat is de perversie die u bij mij OPWEKT ![]() Want over pertinent gelijk willen halen gesproken, over dat opwekken heb ik u 3 maal uitgelegd dat u dat fout hebt geschreven, perversie opwekken is niet hetzelfde als walging opwekken, integendeel, u blijft weigeren in te zien dat u daar een fout hebt neergepend. Eerst was ik nog mild met het een typo te noemen - nu weet ik beter - u snapt het verschil (veelzeggend) echt niet. Tja, en zoals een forummember terecht onder z'n posts altijd schrijft : You can't argue with idiots, they have far more expertise in idiocy. Neem die nu maar persoonlijk.
![]() |
![]() |
#192 | ||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() Het zijn belangen en organisaties die de kartelpartijen 'dirigeren', NIET democratie. Ze hebben al veel naar de kloten geholpen. Laat ze niet verder doen en stem voor't Vlaams Blok http://vlaamsblok2004.be/?pagina=bro...menu=programma |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) U zei daarin: Citaat:
Leugenaar.
![]() Het zijn belangen en organisaties die de kartelpartijen 'dirigeren', NIET democratie. Ze hebben al veel naar de kloten geholpen. Laat ze niet verder doen en stem voor't Vlaams Blok http://vlaamsblok2004.be/?pagina=bro...menu=programma |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() door uw continu herhalen van uw eigen posts en echt over de kleinste details van manier van zeggen te discussieren, bewijst u dat u bitter weinig inhoudelijke argumenten hebt.
vriendelijke groeten, en leef lekker voort in uw bekrompen wereldje
![]() |
#195 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Accurate information about homosexuality is especially important to young people who are first discovering and seeking to understand their sexuality Vertaald: Juiste informatie over homosexualiteit is van groot belang voor jonge mensen die hun sexualiteit ontdekken en proberen te begrijpen. Exact het tegengestelde van wat je beweert.
![]() |
![]() |
#196 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe dom. Oja, dit is wéér in antwoord op een post van u - niet gespeend van enige sarcasme - ik bedoel hier eigenlijk dat ik mezelf dom vind omdat ik zo vaak met argumenten heb geantwoord terwijl u er, heel vooringenomen, niet eens open voor staat. U gaat waarschijnlijk nu dezelfde logica gebruiken : er staat HOE DOM - in een antwoord naar u - dus ik zeg nu dat u uzelf dom vindt. Ik wou dat dat waar was, dat zou het eerste wijze zijn dat ik uit uw mond hoor.
![]() |
![]() |
#197 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U hoeft dat bovendien niet te geloven, maar het maakt uw eigen theorie er nog minder geloofwaardig op aangezien u de stelling verdedigt al zou seksuele voorkeur louter en alleen afhankelijk zijn van de opvoeding die men meekrijgt, volgens die logica echter zouden er al lang geen mensen meer met homoseksuele voorkeur mogen zijn op deze planeet aangezien homoseksualiteit voor het grootste gedeelte in de geschiedenis niet aanvaard werd a fortiori werden kinderen ook opgevoed in een patroon waarbij heteroseksualiteit als norm, waar geen afwijking van mogelijk was, bestond. Bovendien zouden er dan toch minstens samenlevingen moeten zijn waar geen of minder frequent homoseksuelen voorkomen, maar dat blijkt niet te zijn, integendeel het aantal mensen met homoseksuele voorkeur blijkt ten allen tijden en in alle samenlevingen van een gelijke grootorde te zijn. Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je kunt maar pas de winnende lottocijfers vergelijken met de uwe nadat de trekking plaatsvond. En die trekking is in deze context het bepalen van de sexuele voorkeur door een combinatie van de vermelde factoren. (althans uitgaande van de veronderstelling dat hetgeen op de mij door m'n discussietegenstander gegeven link stond juist is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Seksuele voorkeur wordt bepaald door genetische factoren, het zijn echter omgevingsfactoren die bepalen of deze voorkeur ook al dan niet tot uiting zal komen! Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Dus moet ik nu zomaar aannemen dat die post op dit forum klopt en hetgeen op internet te vinden (althans voor zover ik opzocht, ik nam de 1ste link uit de me gegeven lijst) niet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom: nog altijd in het licht van de gegevens uit die 1ste link. En u veralgemeent dat T-shirt naar 'klederdracht'. Waarom? Ik heb geen idee, maar is het toegestaan hier in België om met een T-shirt rond te lopen waarop eender wat staat? Ik ga geen voorbeelden geven om de lamers die mijn woorden uit hun zin/context halen het niet makkelijk te maken. ![]() Keep in mind: bovenstaande is uitgaande dat hetgeen op die 1ste link http://www.apa.org/pubinfo/answers.html klopt. Als die site niet juist is dan kan ik daar niet aan doen, ze werd me gegeven en het stemde ook overeen met wat ik wist van vroeger. En TomB pakt me zelfs aan op de vertaling daarvan, zie vorige post. Dat 'sneeuwvlokje' gedoe
||||
![]() |
![]() |