Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 december 2011, 16:47   #181
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik zou het niet weten. Waarom mogen sommige mensen van sommige afkomsten binnen in Belgique en waarom zijn sommige mensen van sommige andere afkomsten dan illegaal? Zijn ze dan niet racistische bezig?

Het is kerst! haal een illegaal in huis!
lol

Beleef een echte kerst ... en ga eens illegaal in het buitenland.

Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2011, 16:54   #182
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ben jij van oordeel dat je iemand omwille van het uiten van een afwijkende of choquerende mening moet opsluiten?
Ik wil zeker niet uitsluiten dat het in bepaalde omstandigheden .. bla bla ... mogelijk moet zijn om dat te doen.

Ik denk niet dat de vrije meningsuiting echt onbeperkt is. Minstens zaken als belediging en eerroof zijn al lang en terecht strafbaar.

Maar toegegeven: daar gaat deze topic niet over.

Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2011, 16:55   #183
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht

Ga door met persoonlijke aanvallen en het is gedaan met verdere communicatie
Ik geloof ook niet dat je veel te bieden hebt gezien je ondermaatse bijdragen, dus dat zal geen groot verlies zijn.^
De zaak niet omdraaien, hé. Jij scheldt mij uit voor achterlijk. Met mensen die mij uitschelden wil ik liever geen communicatie. Schelden is een teken van morele zwakte.

Citaat:
Evenmin als Eigenzinnig, trouwens, een van mijn drie seriële bully's.
Waarom verdedig je hem dan als hij anderen uitscheldt, en erger, neem je zelf zijn methodes over?
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2011, 16:56   #184
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2011, 16:57   #185
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De zaak niet omdraaien, hé. Jij scheldt mij uit voor achterlijk.
Link. bron

Citaat:
Waarom verdedig je hem dan als hij anderen uitscheldt, en erger, neem je zelf zijn methodes over?
bron, link
Oud 24 december 2011, 16:58   #186
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Zet die steeds herhaalde tekst in je handtekening. Anders is het spam

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 16:58.
Oud 24 december 2011, 17:03   #187
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=eno2;5884242]
Citaat:
Link. bron

bron, link
Wie sprak er over "beestachtige achterlijkheid"?
Oud 24 december 2011, 17:06   #188
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb wel bewondering voor Zen-essentials, niet voor de gecodifieerde en uitgeholde hiëratische en formele structuren.
Uiteraard, alleen de "essentials", vooral niet de "structuren"... Mooi alibi om verder te gaan met principeloos individualisme en dat met wat Boeddhistische termen te bedekken. Ook dat is een gebrek aan respect voor deze grote wereldreligie. Dan nog liever "beestachtig achterlijk" genoemd worden.
Oud 24 december 2011, 17:06   #189
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil zeker niet uitsluiten dat het in bepaalde omstandigheden .. bla bla ... mogelijk moet zijn om dat te doen.
Je verkeert in kwalijk gezelschap....
Oud 24 december 2011, 20:38   #190
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard, alleen de "essentials", vooral niet de "structuren"... Mooi alibi om verder te gaan met principeloos individualisme en dat met wat Boeddhistische termen te bedekken. Ook dat is een gebrek aan respect voor deze grote wereldreligie. Dan nog liever "beestachtig achterlijk" genoemd worden.
Je wilt graag me zien onderwerpen aan religieuze structuren?
Dan zal je wel een groot aantal martelpraktijken op mij moeten gaan toepassen

Je oordeelt en veroordeelt mijn persoontje hautain zonder op de hoogte te zijn van mijn reilen en zeilen, afijn, typische super-ferrari Forumstijl.
Ik ben hier Eno2. Een fictief anoniem persoontje. Als ik hier echt mijn Zen-zelf was, dan zou ik hier niet eens komen kwetteren en tetteren.

Jonge de Jappen hebben er een mooi Staats-godsdienstje van gemaakt, van dat door de machtigen geannexeerde en geformaliseerde en gediplomeerde Zen

Alles wat ik haat. Zo dood als een pier. Totalitair. Dat kunnen we in onze democratieën niet hebben.

Zen heeft niks, maar dan ook niks met de gunst van machtige wereldlingen te maken.

Boeddha zat ook altijd tussen Koningen en Prinsen, invloed uit te oefenen
en omgekeerd

en bovendien:

Ik hou niet zo van bedelen van deur tot deur, beetje atavistisch

Er zijn modernere middelen om je ego terug te schroeven.

Welke draad is dat hier nu weer?

Even checken. Iets over racisme

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 20:49.
Oud 24 december 2011, 20:43   #191
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Wie sprak er over "beestachtige achterlijkheid"?
Wil je dat als een persoonlijke aanval op jou claimen?
Zo achterlijk kan je niet zijn.
Ik had het over de Islam. Ik wist niet eens en ik weet nog steeds niet eens of jij een aanhanger bent, of niet.
Tot nader order mag je in dit Forum religieuze systemen beschimpen en ook publieke figuren. Jij zit er voor niets tussen. Geen zier, geen gram. Geen poot om op te staan.

Jouw claim van persoonlijke aanval is dus zoveel waard: NUL, NIKS, 0, NOPPES

Ik besluit daaruit: je gebruikt een algemene uitdrukking van mij waarvan de inhoud je niet bevalt, om mij persoonlijk aan te gaan vallen...

En ik meen het, dat de grote Profeet beter naar China doorgetrokken was. In die tijd waren ze daar veel nuchterder en veel spiritueler, de Zen-meesters. Dat moet de tijd van Bodhidarma geweest zijn. Dat had de wereld veel leed kunnen besparen...

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 20:59.
Oud 24 december 2011, 21:45   #192
eno2
Banneling

Standaard

@ Kallikles

Het kan zijn, dat bij het Zen-Boeddhisme een beetje gebrek aan respect voorkomt voor de grote wereldgodsdienst die het Boeddhisme is.

Wat was de boodschap die Bodhidarma meebracht (van Indië) naar China?

Als je dat weet, weet je ook meteen waarom je geen grote wereldgodsdiensten moet aanhangen...
Oud 24 december 2011, 21:50   #193
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wil je dat als een persoonlijke aanval op jou claimen?
Zo achterlijk kan je niet zijn.
Ik had het over de Islam. Ik wist niet eens en ik weet nog steeds niet eens of jij een aanhanger bent, of niet.
Tot nader order mag je in dit Forum religieuze systemen beschimpen en ook publieke figuren.
Op dit forum mag je inderdaad alles en iedereen beschimpen, behalve de vriendjes van Maarten Malaise. Zelfs mensen uit een vliegtuig werpen wordt door onze vriend Maarten niet als racisme beschouwd. Tot zover forum.politics.be ...

Wat de anonieme avatar eno2 betreft, ja als die 1,3 miljard mensen "beestachtig achterlijk" noemt, ja, dan moet die niet verschieten dat hij zelf ook aan de tand wordt gevoeld.
Oud 24 december 2011, 21:57   #194
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Op dit forum mag je inderdaad alles en iedereen beschimpen, behalve de vriendjes van Maarten Malaise. Zelfs mensen uit een vliegtuig werpen wordt door onze vriend Maarten niet als racisme beschouwd. Tot zover forum.politics.be ...
Ik ben zeker geen vriendje van Maarten want die heeft m ehoogstpersoonlijk een idioot genoemd. Ook niet van Mod want die geven me strafpunten op dezelfde manier als jij: voor persoonlijke aanvallen die er geen zijn. En een moderator noemt mij ook een trol. Die zich niet in Suggesties meer moet komen beklagen, of hij wordt definitief gebannen. Ik ben pas gebannen vanwege een loze klacht van buitenaf.
Op dit forum mag je niet alles en iedereen beschimpen. Er is een enorm aantal bannelingen. Maar er zijn nu eenmaal veel mensen zoals jij die denken dat ze persoonlijk mogen aanvallen als iets algemeens hen niet bevalt.
En ja, de beroemde uitschuiver van Circe was naar mijn gevoel duidelijk racisme en aansporing of goedpraten van geweld. Daar maakte Mod een uitschuiver en jij haalt ouwe koeien boven.

Als je daar allemaal niet tegen kan, kan je nog altijd wegblijven of jouw zaak beter aankaarten in Suggesties.

Citaat:
Wat de anonieme avatar eno2 betreft, ja als die 1,3 miljard mensen "beestachtig achterlijk" noemt, ja, dan moet die niet verschieten dat hij zelf ook aan de tand wordt gevoeld.
Ik heb niet één enkel mens beestachtig achterlijk genoemd, wel een beestachtig achterlijk religieus systeem.

Goed daarmee bewijs je dan, dat je het forumreglement niet begrijpt of niet wil begrijpen en geef je meteen toe dat je tot persoonlijke aanvallen overgaat als een (waarschijnlijk JOUW) geloof in het algemeen aangevallen wordt.

Daar zit je dan helemaal verkeerd mee. Met de consequenties die ik al genoemd heb.

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 22:13.
Oud 24 december 2011, 22:03   #195
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed daarmee bewijs je dan, dat je het forumreglement niet begrijpt of niet wil begrijpen en geef je meteen toe dat je tot persoonlijke aanvallen overgaat als een (geloof) in het algemeen (terecht) aangevallen wordt.

Ik zal je maar het plezier doen niet verder meer met mij te moeten communiceren. Jij bent niet vatbaar voor essentials....
Dus je zegt: <<ik mag 1,3 miljard medemensen "beestachtig achterlijk" noemen, maar als je daarna kritiek op mij hebt, dan val je mij persoonlijk aan>>?

Iemand "beestachtig achterlijk" noemen, dat is geen onderbouwde kritiek geven, dat is zuiver goedkoop schelden en vernederen van je medemens. Niettemin wens ik je een Zalig Boeddhistisch Kerstfeest.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 december 2011 om 22:04.
Oud 24 december 2011, 22:14   #196
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus je zegt: <<ik mag 1,3 miljard medemensen "beestachtig achterlijk" noemen, maar als je daarna kritiek op mij hebt, dan val je mij persoonlijk aan>>?

Iemand "beestachtig achterlijk" noemen, dat is geen onderbouwde kritiek geven, dat is zuiver goedkoop schelden en vernederen van je medemens. Niettemin wens ik je een Zalig Boeddhistisch Kerstfeest.
Ik heb de Islam beestachtig achterlijk genoemd denk ik ja, ik ga eens kijken.
Niet Kallikles

Ik ben geen Boeddhist en ik vier het Kerstfeest niet. Geen enkel religieus feest. Ik mag er niet aan denken ook maar één Godsdienst aan te hangen,
ik beschouwd dat als een verdwazing die me moeten tolereren zolang ze binnen de perken van d e wet blijft.

Nog eens: je hebt het recht niet mij persoonlijk aan te vallen of uit te schelden. Scheld op Zen zoveel je wil, maar niet op mij. Maar van Zen weet je niks. Nog niet eens de essentials.

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 22:21.
Oud 24 december 2011, 22:24   #197
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb de Islam beestachtig achterlijk genoemd denk ik ja, ik ga eens kijken.
Niet Kallikles

Ik ben geen Boeddhist en ik vier het Kerstfeest niet. Geen enkel religieus feest. Ik mag er niet aan denken ook maar één Godsdienst aan te hangen,
ik beschouwd dat als een verdwazing die me moeten tolereren zolang ze binnen de perken van d e wet blijft.

Nog eens: je hebt het recht niet mij persoonlijk aan te vallen of uit te schelden. Scheld op Zen zoveel je wil, maar niet op mij. Maar van Zen weet je niks. Nog niet eens de essentials.
Ik scheld ook helemaal niet op je. Ik geef onderbouwde kritiek op je posts. En "beestachtig achterlijk" is een scheldwoord, geen argument.

Tot slot: wat ik weet of niet weet over Zen, daar weet jij nu eens helemaal niets van.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 december 2011 om 22:25.
Oud 24 december 2011, 22:27   #198
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik scheld ook helemaal niet op je. Ik geef onderbouwde kritiek op je posts.

Je maakt je alleen maar dik over één kwalificatie die ik de Islam meegaf.

Dat is grappig want jij was het eerst om denigrerend te doen over ZEN:

Citaat:
dat New Age bric-�*-brac syncretisme niet met spiritualiteit mag verward worden.
Waarop ik antwoordde dat de Islam beestachtig achterlijk is
En dat is het ook. Behalve de Soefi's.

Overigens doe ik niet aan New Age. Ik heb de bronnen opgezocht. Van de jaren stillekes (700-800, China)

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2011 om 22:36.
Oud 24 december 2011, 22:38   #199
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Tot slot: wat ik weet of niet weet over Zen, daar weet jij nu eens helemaal niets van.
O jawel, uit je reactie. Volgens jou is het bric a brac new age
Oud 24 december 2011, 22:41   #200
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je maakt je alleen maar dik over één kwalificatie die ik de Islam meegaf.
Neen, ik heb ook andere kritiek gegeven op jou, namelijk de inconsistente houding t.o.v. religie. Religie is uit den boze, maar toch gaan we wat materiaal sprokkelen uit één religie halen om daarmee het ego te strelen. Ik mag die houding bekritiseren, dat is geen schelden.

Je kan nu zeggen, is het niet aanmatigend van mij om jou dit in de schoenen te schuiven? Wel, toen je zei "de "Profeet" had dit beter ook gedaan", dan wist ik: dat is geen taalgebruik van een echte Zenboeddhist.

Citaat:
Dat is grappig want jij was het eerst om denigrerend te doen over ZEN:
Ik bekritiseerde terecht het bric-�*-brac syncretisme van de New Age en ik doe dit precies UIT RESPECT voor het Zenboeddhisme.

Citaat:
Waarop ik antwoordde dat de Islam beestachtig achterlijk is
En dat is het ook. Behalve de Soefi's.
Hoe kun je nu zeggen "de islam behalve de soefi's"? Tasawwuf (=soefisme) is islam en islam is tasawwuf. Tasawwuf is het hart van de islam.

Citaat:
Overigens doe ik niet aan New Age. Ik heb de bronnen opgezocht.
Blij dat te horen.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 december 2011 om 22:41.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be