![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een duidelijk verschil tussen nuancering en het pertinent weigeren van een parlementaire onderzoekscommissie inzake Dexia bijvoorbeeld. Als ik u was zou ik de manier van discussieren van Gehuigert eens bekijken. Dat is ook een jonge kerel, een student nog, die wel degelijk in staat is een geargumenteerde discussie te voeren. En hij heeft ook duidelijk een andere mening dan de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zal onlangs wakker geworden zijn en gedacht hebben: "Fuck die waalse facteurs, die sukkels kunnen niet eens voor mij stemmen!" En dan weet je wat je te doen staat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() In feite kronkelen dan alle partijen die de term verkeerd gebruiken. Ik gebruik de term nu ook verkeerd omdat ik hem overgenomen, neem mij niet kwalijk. Voortaan zal ik erop letten de term responsabilisering te gebruiken. Dat is hopelijk duidelijk wat ik daarmee bedoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Streeft de N-VA naar een onafhankelijk Vlaanderen, ja of neen? Is het streven door een volksgroep in een staat naar het vormen van een eigen afzonderlijke staat separatisme, ja of neen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bourgeois: ik ben geen Seperatist Laatst gewijzigd door Jakko : 24 december 2011 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja, tsjeef is een scheldwoord. Maar té toepasselijk om niet te gebruiken. Nazi is ook een scheldwoord, maar mag je het daarom niet gebruiken wanneer je Adolf Hitler tegen het lijf loopt? Duidelijk zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb ik dat ontkend ? Is N-VA een ondemocratische partij, ja of neen ? Is N-VA van plan eenzijdig de onafhankelijkheid van Vlaanderen uit te roepen, ja of neen ? Is N-VA voorstander van responsabilisering, ja of neen ? Is dat ook het geval bij andere partijen, ja of neen ? Is N-VA van plan eenzijdig de solidariteit af te schaffen, ja of neen ? Ik blijf erbij dat u dat separatisme een zekere gevoelsmatigheid wil geven met de bedoeling de discussie over bijvoorbeeld responsabilisering te ontwijken. De N-VA is separatistisch dus ik praat er niet mee, of er valt niet mee te onderhandelen want separatistisch, of het is net zoals het VB want separatistisch. En ik maar proberen om de nuance uit te leggen en dan beschuldigt u mij van tsjeverij. Niet erg netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen , het normaalste bij deze gastjes-overlopers zijn de centen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 december 2011 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() neen, geef liever antwoord op de 2 vraagjes. Simpel genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Zucht.
"Wij willen noch de band met Brussel noch de internationale positie van Vlaanderen verliezen. Bovendien zie ik niets in een scenario waarbij België wordt voortgezet zonder Vlaanderen. Met andere woorden: wellicht zullen we in een minimaal confederaal model met Wallonië blijven samenwerken" Geert Bourgeois Is dat seperatisme, fruitvliegje? Laatst gewijzigd door Jakko : 24 december 2011 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk hou je meer van G Verhofstadt, De Gucht, Stevaert, Bart Somers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook hier, beantwoord toch maar liever mijn vraagjes ipv er voorbij te fietsen zoals een tsjeef. Antwoorden omzeilen is ook tsjeverij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |