Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 november 2012, 14:10   #181
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
11 - Jezus heeft zijn taak volbracht in tegenstrijdigheid.

Opnieuw is het helemaal stil en opnieuw wordt Jezus erg angstig als een kleine jongen die voor straf in de kast is gestopt.
En opnieuw begint Hij te piepen: "Vader, waar ben je nou?"
Jahweh: "Ik ben hier mijn zoon. Je hebt je taak volbracht. Hier is de eenheid van Zijn en Niets. Ik ben het Zijn en jij bent Niets. Wij zijn nu één in de Geest. Ik ben het eeuwige Zijn, maar jij bent er geweest!"
Jezus: "Dat is geen leuk grapje, Vader!"
Jahweh: "Het is geen grapje, Zoon! Hier is het begin der schepping, niet uit het Niets, wat de wetenschap denkt, maar uit Mijn eeuwige en oneindige Geest, zoals ik je dra zal laten zien!"
Jezus: "Maar ik denk en ik spreek, dus ik ben er nog Vader!", protesteert Jezus wat huilerig.
Jahweh: "Zo is het mijn Zoon, maar je lichaam is kassiewijle, dat is wat ik bedoel.
Je bent nu tot de Geest toegetreden als het meest wezenlijke, waarin al het lichamelijke geweest is, verleden tijd dus.
Wat geweest is is wezenlijk geworden".
Jezus: "Hmm...!"
Jahweh: "Maar weest niet bang, want nochtans heb je het punt der oneindige massa en de eeuwige tijd bereikt.
Jezus begrijpt er niets meer van. Het lijkt hem een pot snot vol van tegenstrijdigheid.
Het doet Hem aan de grote geleerde Pijnstein denken, die ook al zulke rare onzin wist te beweren, maar Jezus dorst zulks niet meer te zeggen uit angst weer een draai om zijn oren te krijgen van zijn Vader.
Dat van die draai om zijn oren kan niet kloppen als zijn lichaam kassiewijle (wat een raar, Hollands woord is dat nu!) is.
Oud 11 november 2012, 20:42   #182
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dat van die draai om zijn oren kan niet kloppen als zijn lichaam kassiewijle (wat een raar, Hollands woord is dat nu!) is.
Inderdaad, maar het zijn dan geestelijke oren geworden.

En dat had Jezus zelf nog niet bedacht, zo dom was ie....
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2012, 11:43   #183
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
correctie: draai om zijn oren komt tussen haakjes te staan.....

"draai om zijn oren" *

*in geestelijke zin bedoeld.
Oud 12 november 2012, 17:11   #184
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Ik ben deze draad hier al een tijdje niet meer aan het volgen, maar zie hier nog altijd mensen als harriekwibus tussen.

Voor eens voor altijd en om op de topictitel te antwoorden: Als de Aliëns komen...

Zelfs een blinde kan zien dat die Aliëns hier al onder ons zitten, en zelfs op dit forum, en in deze draad.

Meer ne Jezus voor de krabben als ge't mij vraagt

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 12 november 2012 om 17:26.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2012, 17:01   #185
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik ben deze draad hier al een tijdje niet meer aan het volgen, maar zie hier nog altijd mensen als harriekwibus tussen.

Voor eens voor altijd en om op de topictitel te antwoorden: Als de Aliëns komen...

Zelfs een blinde kan zien dat die Aliëns hier al onder ons zitten, en zelfs op dit forum, en in deze draad.

Meer ne Jezus voor de krabben als ge't mij vraagt
Er is niemand die jou wat vraagt en zeker niet aan een Prof die dikke katten vreet.

Daar zitten de Aliëns echt niet op te wachten....
Oud 13 november 2012, 17:03   #186
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

12 - Jahweh doet een en ander uit de doeken.

Jahweh: "Nu je "planeetse" taak is volbracht een groot volk voort te brengen, pas nu ben je rijp tot de hemel komen, en wel door jezelf eerst tot de zuivere Geest van het Woord te verheffen.
Want het heelal is nog niet de ware hemel. Deze is nog slechts een halve hemel, de hemel voor het lagere volk, dat het innerlijke met het uiterlijke verwart.
Kortom: Je dacht dat je er al was, maar je had nog een heel eind te gaan, eerst het ware kruis te leren kennen, dat van de vrouwelijke genotzaligheid, de lichamelijke lusten.
Is dat je wel bevallen?"
Jezus: "Ja Vader, het was mij een waar genoegen, maar waarom heb je dat eerst voor mij verborgen gehouden? Ik bedoel, waarom ben je daar niet meteen mee begonnen? Dat had heel wat ellende en verwarring bespaard, zo moeilijk te doen als het ook veel gemakkelijker kan".
Jahweh: "Ook het lijden heeft zo zijn zin en pas de doodsangst doet de lust des te meer waarderen. Het lijden is de grote opvoeder tot volwassenheid.
De straffe hand geeft de juist richting aan die moet worden gegaan.
Op aarde was je nog slechts een dwaas knulletje en heb je daar ook een hoop onzin beweerd.
Maar goed: dwaasheid doet leren, maar dient wel bestraft te worden, zodat je ver van de aarde weggebracht op je eigen planeet iets beters tot stand zou kunnen brengen. Zeven vrouwen heb ik je geschonken en een groot volk bovendien.
Maar nu komt de volgende les om zuivere Geest te zijn, het Woord dus".
Jezus heel braaf: "Zoals Vader zegt, zo zal het zijn. In alles ziet Hij de rechte lijn! Wat voor mij zo krom is als een hoepel, is voor Hem juist zoals het moet zijn, want aldus keert de oneindigheid in zichzelf terug voor een volgende cyclus van spiraalvormige ontwikkeling. Een hogere dimensie dus. Pijnstein heeft ook zoiets beweerd en die had het van Heksel en die had het weer van mijn Vader!"
Jahweh: "Nu geloof ik toch waarlijk dat ze alle zeven met je op de loop zijn gegaan. Maar goed: de Zoon verslaat zijn Vader in dialectische behendigheid".
Jezus trots: "Dus Vader geeft het eindelijk op?"
Jahweh: "Nog één les slechts en dan zoek het verder zelf maar uit, eigenwijs mannetje dat je bent!"
Oud 13 november 2012, 21:55   #187
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is niemand die jou wat vraagt en zeker niet aan een Prof die dikke katten vreet.
Als iedereen zou moeten wachten tot een krabmens als jij hem iets vraagt nou dan zal er niet veel van in huis komen. En wie zegt dat ik katten vreet Mr.De Alien ? Ik vreet zelfs nog geen krabmensen. En zijn dat tentakels die uit uwe mond komen ?
Citaat:
Daar zitten de Aliëns echt niet op te wachten....
Droom lekker verder, ik hoop voor U dat het maar niet zeer doet.
Oud 13 november 2012, 22:07   #188
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Oh en nog iets krabmens: kunt ge zelf eens aan de moderatie vragen om uzelf een permaban te geven. Hoogheidswaanzin is U ook blijkbaar niet vreemd. Ge hebt hier van de 195 posts er niet minder dan 145 van Uzelf. Als ge tegen uzelf wilt lullen doe dat dan niet op andermans' kosten.
Oud 15 november 2012, 22:16   #189
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als iedereen zou moeten wachten tot een krabmens als jij hem iets vraagt nou dan zal er niet veel van in huis komen. En wie zegt dat ik katten vreet Mr.De Alien ? Ik vreet zelfs nog geen krabmensen. En zijn dat tentakels die uit uwe mond komen ?
Droom lekker verder, ik hoop voor U dat het maar niet zeer doet.
Iedereen ziet Mij naar zijn eigen verstand.

En die scharen zijn er om booswichten als jij af te schrikken.

Maar hij die een goed hart heeft dringt door tot de Heilige Geest.
Oud 15 november 2012, 22:19   #190
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh en nog iets krabmens: kunt ge zelf eens aan de moderatie vragen om uzelf een permaban te geven. Hoogheidswaanzin is U ook blijkbaar niet vreemd. Ge hebt hier van de 195 posts er niet minder dan 145 van Uzelf. Als ge tegen uzelf wilt lullen doe dat dan niet op andermans' kosten.
Als ik het over Mijzelf heb, dan heb ik het over God en een oneindig aantal microwezentjes.

Maar als jij je mond open doet dan springt de Duivel naar buiten.
Oud 15 november 2012, 22:22   #191
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wie zegt dat ik katten vreet Mr.De Alien ?
Dat zeg ik.

Een Prof die dikke katten vreet in plaats van ijverig te studeren, die is niet wijs en moet nog heel veel leren....
Oud 15 november 2012, 22:39   #192
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

13 - Jahweh leert Jezus het begin der schepping.

Jezus: "Ja Vader!"
Jahweh: "Uit de Geest van het denken is alle macht en alle kracht. Daaruit is de hele schepping van hemel en aarde voort gekomen.
En nu is het aan jou om ook eens aan de slag te gaan.
En een beginnetje heb ik je al voor gedaan, namelijk hoe het Niets tot Zijn wordt en dan van het Worden daar tussen in als tijdsmoment tot een ruimtelijk punt gedijt.
Herinner je je nog?
Jezus: "Ja, ja, het staat voor eeuwig in mijn Ziel gebrand als de stigmata van mijn handen en voeten! Ik dacht dat ik klaar was met mijn lijdensweg, maar nu schijnt het me dat ik opnieuw moet boeten en het ware punt nog te missen: ik zelf dus".
Jahweh: "Mooi, maar nu moet je uit de idee van je eigen ik-punt zelf een voorstelling scheppen, zodat het woord ook vlees wordt, werkelijkheid dus, anders heb je er niks aan.
Want de concrete Geest beleeft ook wat Hij denkt, is niet abstract.
Oftewel: de eenheid van Niets en Zijn is niet alleen Worden, maar ook Verschijning als resultaat!"
Jezus: "Ik begrijp nog niet geheel en al wat mijn Vader bedoelt te zeggen met zijn woordenklutserij, maar toch zie ik nu duidelijk een oplichtend punt in de diepe duisternis van mijn wanbegrip. Een ster als het ware. Heel mooi".
Jahweh: "Dat is het begin der schepping, zoals ik dat lang geleden ook al heb gedaan!"
Jezus: "Het doet me goed dit te horen en ik ben apetrots dat ik dat ook nu kan!
En wat nu?"
Oud 15 november 2012, 22:43   #193
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Hebben die Aliëns dikke tetten?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2012, 23:44   #194
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Zolang die aliens tetten hebben zijn ze welkom
Oud 16 november 2012, 08:20   #195
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Zolang die aliens tetten hebben zijn ze welkom
Zie da het dikke mannelijke aliens zijn met manboobs, dan staat ge der schoon hé..
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2012, 15:57   #196
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Let's all chant...
Harrie Christus, Harrie Christus,....
Mooi, Manta......schaam je niet en zing maar rustig door.

De ware Mantra komt van Manta......
Oud 17 november 2012, 16:00   #197
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hebben die Aliëns dikke tetten?
De ene helft heeft dikke tetten en de andere helft een flinke lollie.

Aldus is er altijd pret voor twee.

En dan zingt Manta er nog bij, dus wat wil je nog meer?

Oud 17 november 2012, 16:08   #198
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Zie da het dikke mannelijke aliens zijn met manboobs, dan staat ge der schoon hé..
straffe alien die manboobs krijgt van dat astronautenvoedsel.
Aliens met tieten zijn vrouwen dus. En met een beetje geluk hebben ze er zelfs meer dan twee
Oud 17 november 2012, 19:01   #199
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

14 - Het grote mysterie van het Niets.

Jahweh: "Mijn lieve jongen: het Niets-punt en tevens het Ik-punt is het geheim van de hele schepping. Uit het Niets is immers alles geworden wat er geworden is en toch eeuwig is. Deze is van een oneindige potentialiteit, energie als het ware volgens de moderniteit.
Dit Niets is van een hoogste vorm van paradoxaliteit, alleen door de goddelijke Geest te vatten, want uit het Niets is niet alleen het gehele heelal, maar in het Niets zelf is de hemel, waaruit het heelal geworden is".
Jezus: "Vader liegt, zo waar als ik hier sta!"
Jahweh: "Nooit schold iemand Mij voor leugenaar of hij kwam aan het kruis. En daarom sta je daar ook niet meer, want je bent niks meer, jij etterbak van een Zoon, wanneer leer je nu eindelijk eens enige gehoorzaamheid?"
Jezus bindt in: "Ja Vader, het spijt me. Het schoot zo maar uit mijn mond vandaan. Ik weet niet hoe dat kwam. Het was een onbewuste eruptie. Het was de duivel in Mij".
Jahweh: "Vooruit dan maar. Ik heb maar één Zoon en daar moet ik het dan mee doen. Ik heb hem zelf geschapen, dat is dan nog de ellende van het hele geval.
Maar we gaan verder en als je me niet geloven wil: neem het punt dat Niets is en trek het open!"
Jezus: "Hoe kan ik een punt dat Niets is open trekken en bovendien heb ik geen lichaam!"
Jahweh: "Heb ik niet gezegd dat alles ontstaat uit het Woord, dus uit het denken alleen al, dus ik bedoel: stel je dat zo voor dat je dat doet door het eerst te denken!"
Jezus: "Vooruit dan maar. Ik zie het al. Het is al een cirkel geworden voor ik het dacht en voor ik me voorstelde iets te doen met mijn voorstellig lichaam.
Hoe kan dat nou?"
Jahweh: "Je onbewuste wil is sneller dan je eigen bewust verstand, net zoals daarnet toen je Mij beledigde. Weet je nog wel?"
Jezus: "Vreugdiaans dus. Ik begrijp het meteen".
Jahweh: "We zijn er!"
Oud 18 november 2012, 11:15   #200
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
14 - Het grote mysterie van het Niets.

Jahweh: "Mijn lieve jongen: het Niets-punt en tevens het Ik-punt is het geheim van de hele schepping. Uit het Niets is immers alles geworden wat er geworden is en toch eeuwig is. Deze is van een oneindige potentialiteit, energie als het ware volgens de moderniteit.
Dit Niets is van een hoogste vorm van paradoxaliteit, alleen door de goddelijke Geest te vatten, want uit het Niets is niet alleen het gehele heelal, maar in het Niets zelf is de hemel, waaruit het heelal geworden is".
Jezus: "Vader liegt, zo waar als ik hier sta!"
Jahweh: "Nooit schold iemand Mij voor leugenaar of hij kwam aan het kruis. En daarom sta je daar ook niet meer, want je bent niks meer, jij etterbak van een Zoon, wanneer leer je nu eindelijk eens enige gehoorzaamheid?"
Jezus bindt in: "Ja Vader, het spijt me. Het schoot zo maar uit mijn mond vandaan. Ik weet niet hoe dat kwam. Het was een onbewuste eruptie. Het was de duivel in Mij".
Jahweh: "Vooruit dan maar. Ik heb maar één Zoon en daar moet ik het dan mee doen. Ik heb hem zelf geschapen, dat is dan nog de ellende van het hele geval.
Maar we gaan verder en als je me niet geloven wil: neem het punt dat Niets is en trek het open!"
Jezus: "Hoe kan ik een punt dat Niets is open trekken en bovendien heb ik geen lichaam!"
Jahweh: "Heb ik niet gezegd dat alles ontstaat uit het Woord, dus uit het denken alleen al, dus ik bedoel: stel je dat zo voor dat je dat doet door het eerst te denken!"
Jezus: "Vooruit dan maar. Ik zie het al. Het is al een cirkel geworden voor ik het dacht en voor ik me voorstelde iets te doen met mijn voorstellig lichaam.
Hoe kan dat nou?"
Jahweh: "Je onbewuste wil is sneller dan je eigen bewust verstand, net zoals daarnet toen je Mij beledigde. Weet je nog wel?"
Jezus: "Vreugdiaans dus. Ik begrijp het meteen".
Jahweh: "We zijn er!"
Waarom?

Laatst gewijzigd door bartelx : 18 november 2012 om 11:18.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be