![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is plan B, ? De vlucht naar Georgie, ? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat den Elio blauwe bonen uit zijn gat gaat willen peuteren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is alleen het Vlaams Blok en de rechtse oppositie tegen het Vlaams Blok. ![]()
![]() |
#187 |
Lokaal Raadslid
|
![]() en ik die dacht dat thepiano niet nog verder kon doordraven, maar ziet em gaan, ziet em gaan.
Dank u piano om de stress voor het krijgen van mijn punten te verlichten met al deze smakelijke grappen.
#188 |
Burger
|
![]() Men pakt liever de oppositiepartij aan in plaats van de problemen.
![]() ![]()
![]() Het zijn belangen en organisaties die de kartelpartijen 'dirigeren', NIET democratie. Ze hebben al veel naar de kloten geholpen. Laat ze niet verder doen en stem voor't Vlaams Blok http://vlaamsblok2004.be/?pagina=bro...menu=programma |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog een andere tip hoe het Vlaams Blok op een efficiente wijze kan afgeBlokt worden is deze:
![]() ![]()
#190 |
Banneling
|
![]() Ik kan je zeggen, Piano, dat ik het ten persoonlijke titel eens ben met jou. Er is geen plaats voor crapule in een democratie, noch extreem-links, noch extreem-rechts. Ik zou een verbod steunen. Alleen vrees ik dat we momenteel nog quasi alleen staan met ons standpunt. De meningen zullen veranderen op de dag dat het Vlaams Blok macht zal moeten inboeten. Dan zullen ze hun toevlucht nemen tot geweld en dan is er geen excuus meer om ze niet te verbieden. Het is eigenlijk wachten op hun eerste grote stommiteit, die er weldra zal komen.
|
![]() |
![]() |
#191 |
Burger
|
![]() ![]()
![]() Het zijn belangen en organisaties die de kartelpartijen 'dirigeren', NIET democratie. Ze hebben al veel naar de kloten geholpen. Laat ze niet verder doen en stem voor't Vlaams Blok http://vlaamsblok2004.be/?pagina=bro...menu=programma |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Verbied je het Vlaams Blok, dan krijgen ze nog gelijk ook: linkse rakkers als jij zijn totalitaire antidemocraten. België laat het masker van rechtstaat al helemaal vallen, en de sympathie voor het Vlaams-nationalisme zal nog nooit zo groot geweest zijn. Kortom, verbied je het Vlaams Blok, dan heeft het gewonnen. Je blinde haat verhindert dat je deze evidentie niet inziet.
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#194 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En u mag uzelf dus "voorzitter" noemen van de BUB?!? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#195 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() we kunnen misschien pianos die illegale Georgiers helpt bij het beraadslagen van criminele plannen verbieden in België en ontzetten uit zijn burgerrechten + 10 jaar lang dwangarbeid in de gevangenis van Georgië.
Misschien is dat een goed idee voor u he!! |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]() Moest je een IQ van 35-plus hebben gehad, dan zou je snappen dat smijten met str*nt, ik daar mijn kick uit haal.
![]() |
#198 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#199 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had ik het tegen jou ? Ben jij met Jantje getrouwd ? wat hebben trouwens een internering en op taalfouten wijzen met elkaar te maken ? ![]() aandacht nodig he ventje ? wel hierzie ![]() |
||
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is eigenlijk het probleem waarover het gaat. Als ik op die vraag met "ja" antwoord krijg ik onmiddelijk een scheldkannonade over mij heen dat ik een volksverrader ben, tegen de vrije meningsuiting etc..
De "gematigde" VB-er zegt dan dat hij akkoord is dat een haatpartij verboden mag worden, maar stelt dat ik me vergis in de ware aard van het VB nl. dat deze partij geen haat- of afgunstpartij is en zeker niet racistisch : hoe zou het opkomen voor een "eigen volk eerst" Vlaanderen nu kunnen uitgelegd worden als racisme ? Immigratie mag - maar aub niet met te veel tegelijk - het straatbeeld moet proper blijven - liefst met niet te veel kleur, want er zijn bij gekleurde mensen criminelen ! Wij kennen die verhalen toch allemaal ? Als je dan argumenten beovenhaalt dat het Vlaams Blok haar antiracistische propaganda wel héél stilletjes voert & diegenen die voor deze partij stemmen (en er mandataris voor zijn) soms heel ver gaan in hun vreemdelingenhaat sort men andermaal een flou van argumenten uit zoals het uit de partij zetten of "kaltstellen" van negationisten (maar de partij trekt geen letter terug van wat ze ooit verkondigde.. GEEN LETTER) Sorry, goed menende Vlaams-Nationalisten : deze partij is niet democratisch & indien onze democratie zich zou kunnen verdedigen is het volkomen gerechtvaardigd ze te verbieden. Het zal niet nodig zijn VB+ of iets dergelijks is toch in de maak, een soort afkooksel van wat het rechtergedeelte van de Republikeinse partij in de US is - een berlusconi achtige toestand die netjes binnen de krijtlijnen van "de democratie" moet blijven & laat die dan maar compromissen sluiten om macht te verwerven en kijk of dat aan de verzuchtingen van het (wel degelijk bestaande) racistische publiek kan voldoen. Want dat is de uiteindelijke lakmoesproef : Vlaanderen is geen autarktie : wij zijn uiterst afhankelijk van onze handels- en andere wisselwerking met de rest van de wereld : zonder VREEMDE investeringen en verkopen van onze diensten en produkten aan VREEMDELINGEN verdampt onze welvaart & ik geloof niet dat er een mogelijkheid is om met de wapens in de hand "Lebensraum fûr Flandern" te scheppen . DUS : mijn beste Piano je mag gerust op je beide oren slapen er komt geen flämischer Feldwebel aan je deur bellen om je naar Nieuw-Breendonk te brengen. Onze medeburgers die zich onze elite wanen ruilen binnenkort de zwarte voor lichtbruine maskers om ons verder op het politieke theater te vermaken : echte macht krijgen ze in deze krimpende wereld nooit.