Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 25 juni 2004, 14:17   #181
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
Het masker van Piano valt af...

Uw voorstel om de grootste partij van Vlaanderen te verbieden en haar kopstukken politiek uit te schakenen toont wie U bent : een stalinist, een anti-democraat, een fascist (?!) ...

Gelukkig praat U alleen maar voor uzelf en voor dat handjevol extreem-linkse blok-haters. U vertegenwoordigt niemand en mijn partij 1000 000 fiere Vlamingen.
Maar stel dat U dergelijke maatregelen zou doordrukken dan staat Nationalistisch Vlaanderen op de barricaden.
Dan ontstaat er ongetwijfeld een soort Vlaams Republikeins bevrijdingsleger...
Dan bent U als dictator verantwoordelijk voor al het bloed dat door uw moord op de democratie zal vloeien. (Zie naar Ierland, Baskenland,...)
Uw plan zal gelukkig uw ultieme natte droom blijven. En [size=6]als wij (hopelijk)binnenkort aan de macht komen [/size]dan zal U uw nonsens kunnen blijven verkondigen. Want wij nationalisten zijn voor de vrije meningsuiting, ook voor dat handjevol verzuurde linkse stalinisten zoals piano.
Aha, weer eentje die het schuim op de lippen staat en met bloeddoorlopen ogen zelfs in vetgedrukte rode letters het er even gaat inkloppen.

Ik maak mij helemaal geen illusies wat er zal gebeuren met Eigen Volk zoals ik: wij gaan voor de bijl. Dat staat vast.

Bovendien verwacht ik tegen oktober 2006 een nationale dijkbreuk want het cordon zal dan overal doorbroken worden en de bruine golf van het racistische Vlaams Blok zal heel Vlaanderen overstromen. Het zal er gaan stinken!

Beter is dan ook nu al te denken aan wat er n�* oktober 2006 zal moeten gebeuren, vandaar dat dan Plan B in werking zal treden

En wat is plan B, ? De vlucht naar Georgie, ?
Herr Flick is offline  
Oud 25 juni 2004, 14:19   #182
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiberius
Niet ENKEL over de Vlaamse beweging zoals jij zou willen..Nee objectieve politieke wetenschappen en filosofie zou een vak moeten worden op school....En "linksen"stond zoals je ziet tussen" " ...
Als het ooit zo ver mocht komen, vertel me dan maar wie die 'objectieve' politieke en filosofische wetenschappen gaat onderrichten. Dan zal ik jou wel vertellen hoe 'objectief' dit wel zal zijn
Dat jij dat in alle objectiviteit zal kunnen zeggen daar verschiet ik nie van.
Herr Flick is offline  
Oud 25 juni 2004, 14:20   #183
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
dat zit er misschien nog in ook !

zou wel straf zijn .....
maar ja, de PS wil wel eens terugslaan

Ik denk niet dat den Elio blauwe bonen uit zijn gat gaat willen peuteren.
Herr Flick is offline  
Oud 25 juni 2004, 15:33   #184
X_MAN
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Citaat:
Nog een andere tip hoe het Vlaams Blok op een efficiente wijze kan afgeBlokt worden is deze:

Ik lach me hier een breuk met deze topic Wist echt niet dat thepiano zoveel gevoel voor humor had; beetje tragi-komisch en beetje zwarte humor moet kunnen ! waarom ben je niet begonnen als stand-up comedian ?

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline  
Oud 25 juni 2004, 15:54   #185
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Citaat:
dat zit er misschien nog in ook !

zou wel straf zijn .....
maar ja, de PS wil wel eens terugslaan

Ik denk niet dat den Elio blauwe bonen uit zijn gat gaat willen peuteren.
waarom niet plaats maken
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 25 juni 2004, 16:04   #186
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Meestal kan ik Uw postings wel smaken, voor zover ze het Blok inhoudelijk op de korrel nemen. Dit is er echter ver over. Zie je dan niet dat het demoniseren zonder inhoudelijke grond contraproductief werkt? Het Blok moet met argumenten aangepakt worden. en die zijn er voldoende.
Maar die zijn er niet!!!

Er is alleen het Vlaams Blok en de rechtse oppositie tegen het Vlaams Blok.
Volksstormer is offline  
Oud 25 juni 2004, 17:47   #187
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

en ik die dacht dat thepiano niet nog verder kon doordraven, maar ziet em gaan, ziet em gaan.

Dank u piano om de stress voor het krijgen van mijn punten te verlichten met al deze smakelijke grappen.
Oud 25 juni 2004, 17:51   #188
Bobbie
Burger

Standaard

Men pakt liever de oppositiepartij aan in plaats van de problemen.

Het zijn belangen en organisaties die de kartelpartijen 'dirigeren', NIET democratie. Ze hebben al veel naar de kloten geholpen. Laat ze niet verder doen en stem voor't Vlaams Blok
http://vlaamsblok2004.be/?pagina=bro...menu=programma
Bobbie is offline  
Oud 25 juni 2004, 21:23   #189
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Nog een andere tip hoe het Vlaams Blok op een efficiente wijze kan afgeBlokt worden is deze:

Oud 25 juni 2004, 22:36   #190
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ik kan je zeggen, Piano, dat ik het ten persoonlijke titel eens ben met jou. Er is geen plaats voor crapule in een democratie, noch extreem-links, noch extreem-rechts. Ik zou een verbod steunen. Alleen vrees ik dat we momenteel nog quasi alleen staan met ons standpunt. De meningen zullen veranderen op de dag dat het Vlaams Blok macht zal moeten inboeten. Dan zullen ze hun toevlucht nemen tot geweld en dan is er geen excuus meer om ze niet te verbieden. Het is eigenlijk wachten op hun eerste grote stommiteit, die er weldra zal komen.
Hans1 is offline  
Oud 25 juni 2004, 22:46   #191
Bobbie
Burger

Standaard

Het zijn belangen en organisaties die de kartelpartijen 'dirigeren', NIET democratie. Ze hebben al veel naar de kloten geholpen. Laat ze niet verder doen en stem voor't Vlaams Blok
http://vlaamsblok2004.be/?pagina=bro...menu=programma
Bobbie is offline  
Oud 26 juni 2004, 00:06   #192
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Het Vlaams Blok moet verboden worden. De partijraadsleden, het voltallige bestuur en de verkozen senatoren en volksvertegenwoordigers moeten vijf jaar uit hun burgerrechten ontzet worden (anders beginnen ze een nieuwe racistische haatpartij) en ze krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van vijf jaar voor een periode van 20 jaar. Lijfstraffen hebben geen zin, want de meeste onder hen zijn echte sado-masochisten, dat haalt dus niks uit integendeel.

De verkozenen op het lagere echelon zoals gemeenteraadsleden, OCMW leden, bestuursleden in de parastatalen enz... verliezen voor 3 jaar hun burgerrechten en krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden voor een periode van tien jaar.

De plus/min 19.000 leden krijgen een lichte geldboete van 1.500 euro.
Een subliem dwaas idee.

Verbied je het Vlaams Blok, dan krijgen ze nog gelijk ook: linkse rakkers als jij zijn totalitaire antidemocraten. België laat het masker van rechtstaat al helemaal vallen, en de sympathie voor het Vlaams-nationalisme zal nog nooit zo groot geweest zijn.

Kortom, verbied je het Vlaams Blok, dan heeft het gewonnen. Je blinde haat verhindert dat je deze evidentie niet inziet.
Oud 26 juni 2004, 00:07   #193
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik kan je zeggen, Piano, dat ik het ten persoonlijke titel eens ben met jou. Er is geen plaats voor crapule in een democratie, noch extreem-links, noch extreem-rechts. Ik zou een verbod steunen.
Oei, dan moeten we ook de BUB nog verbieden
Oud 26 juni 2004, 13:54   #194
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan je zeggen, Piano, dat ik het ten persoonlijke titel eens ben met jou. Er is geen plaats voor crapule in een democratie, noch extreem-links, noch extreem-rechts. Ik zou een verbod steunen.
Om het nog eens in de taal van Mosley te zeggen: "You can outlaw our name, but you can never stop us from being outlaws!"

Citaat:
Alleen vrees ik dat we momenteel nog quasi alleen staan met ons standpunt.
Leedvermaak kan toch leuk zijn...

Citaat:
De meningen zullen veranderen op de dag dat het Vlaams Blok macht zal moeten inboeten. Dan zullen ze hun toevlucht nemen tot geweld en dan is er geen excuus meer om ze niet te verbieden. Het is eigenlijk wachten op hun eerste grote stommiteit, die er weldra zal komen.
ON-VER-BE-TER-LIJK!!!!
En u mag uzelf dus "voorzitter" noemen van de BUB?!?
Guderian is offline  
Oud 26 juni 2004, 14:17   #195
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is de eerste keer dat ik een partijvoorzitter hoor pleiten om zijn eigen partij te laten verbieden.

Citaat:
Alleen vrees ik dat we momenteel nog quasi alleen staan met ons standpunt.
Houden zo.

Citaat:
De meningen zullen veranderen op de dag dat het Vlaams Blok macht zal moeten inboeten. Dan zullen ze hun toevlucht nemen tot geweld en dan is er geen excuus meer om ze niet te verbieden. Het is eigenlijk wachten op hun eerste grote stommiteit, die er weldra zal komen.
En die voorspelling baseer je waarop?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 26 juni 2004, 18:04   #196
Oeteke
Banneling

Oeteke's schermafbeelding

Standaard

we kunnen misschien pianos die illegale Georgiers helpt bij het beraadslagen van criminele plannen verbieden in België en ontzetten uit zijn burgerrechten + 10 jaar lang dwangarbeid in de gevangenis van Georgië.

Misschien is dat een goed idee voor u he!!
Oeteke is offline  
Oud 26 juni 2004, 23:42   #197
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke
we kunnen misschien pianos die illegale Georgiers helpt bij het beraadslagen van criminele plannen verbieden in België en ontzetten uit zijn burgerrechten + 10 jaar lang dwangarbeid in de gevangenis van Georgië.

Misschien is dat een goed idee voor u he!!
Nog eentje met een IQ van 35. Join de club van de Pianobashers onnozelaar.

Moest je een IQ van 35-plus hebben gehad, dan zou je snappen dat smijten met str*nt, ik daar mijn kick uit haal.
Oud 27 juni 2004, 06:37   #198
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
zeg eens eerlijk : hoe lang is nu het geleden dat je geinterneerd bent ?
Schreef de persoon die anderen onderuit probeert te halen door op taalfouten te wijzen...
whoisy is offline  
Oud 27 juni 2004, 11:38   #199
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:
zeg eens eerlijk : hoe lang is nu het geleden dat je geinterneerd bent ?
Schreef de persoon die anderen onderuit probeert te halen door op taalfouten te wijzen...
haha, weer een persoonlijke fan !
Had ik het tegen jou ? Ben jij met Jantje getrouwd ?
wat hebben trouwens een internering en op taalfouten wijzen met elkaar te maken ?
aandacht nodig he ventje ?
wel hierzie
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 27 juni 2004, 12:03   #200
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Dat is eigenlijk het probleem waarover het gaat. Als ik op die vraag met "ja" antwoord krijg ik onmiddelijk een scheldkannonade over mij heen dat ik een volksverrader ben, tegen de vrije meningsuiting etc..

De "gematigde" VB-er zegt dan dat hij akkoord is dat een haatpartij verboden mag worden, maar stelt dat ik me vergis in de ware aard van het VB nl. dat deze partij geen haat- of afgunstpartij is en zeker niet racistisch : hoe zou het opkomen voor een "eigen volk eerst" Vlaanderen
nu kunnen uitgelegd worden als racisme ? Immigratie mag - maar aub niet met te veel tegelijk - het straatbeeld moet proper blijven - liefst met
niet te veel kleur, want er zijn bij gekleurde mensen criminelen !

Wij kennen die verhalen toch allemaal ? Als je dan argumenten beovenhaalt dat het Vlaams Blok haar antiracistische propaganda wel
héél stilletjes voert & diegenen die voor deze partij stemmen (en er mandataris voor zijn) soms heel ver gaan in hun vreemdelingenhaat
sort men andermaal een flou van argumenten uit zoals het uit de partij zetten of "kaltstellen" van negationisten (maar de partij trekt geen letter terug van wat ze ooit verkondigde.. GEEN LETTER)

Sorry, goed menende Vlaams-Nationalisten : deze partij is niet democratisch & indien onze democratie zich zou kunnen verdedigen
is het volkomen gerechtvaardigd ze te verbieden.

Het zal niet nodig zijn VB+ of iets dergelijks is toch in de maak, een soort
afkooksel van wat het rechtergedeelte van de Republikeinse partij in de US is - een berlusconi achtige toestand die netjes binnen de krijtlijnen van
"de democratie" moet blijven & laat die dan maar compromissen sluiten
om macht te verwerven en kijk of dat aan de verzuchtingen van het
(wel degelijk bestaande) racistische publiek kan voldoen.

Want dat is de uiteindelijke lakmoesproef : Vlaanderen is geen autarktie :
wij zijn uiterst afhankelijk van onze handels- en andere wisselwerking met de rest van de wereld : zonder VREEMDE investeringen en verkopen
van onze diensten en produkten aan VREEMDELINGEN verdampt onze
welvaart & ik geloof niet dat er een mogelijkheid is om met de wapens
in de hand "Lebensraum fûr Flandern" te scheppen .

DUS : mijn beste Piano je mag gerust op je beide oren slapen er komt
geen flämischer Feldwebel aan je deur bellen om je naar Nieuw-Breendonk te brengen. Onze medeburgers die zich onze elite wanen
ruilen binnenkort de zwarte voor lichtbruine maskers om ons verder
op het politieke theater te vermaken : echte macht krijgen ze in deze
krimpende wereld nooit.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be