![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Geleidelijk afbreken België (confederatie) - N-VA blokkeren N-VA is niet voor een radicale splitsing. De bevolking tot nu toe ook niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Triestige winst hé, voor groen. En dan profiteren ze nog van gans die atoomcentrale-problematiek van Japan. Zonder dat zaten ze meer dan waarschijnlijk al onder de keldervloer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister
|
![]() Hoe mooi deze peiling ook wel niet is, nva zal nooit een meerderheid vinden (en zeker niet langs franstalige kant) om een confederatie te realiseren. Dus ik vrees dat Nva in 2014 alweer opzij zal gezet worden om een vlaamse minderheidsregering op been te zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() en hoe was het 10 jaar geleden ... VU crisis ... manman
worstelen met de 5 % ... weggelachen worden ... tis mooi om mee te maken.
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat dan ergens gezegd? Ik stel enkel dat ik het bizar vind dat u niet begrijpt dat de middenstand het niet zo leuk vindt dat ze keihard aangepakt worden door de open VLD.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet natuurlijk niet wat ze verdienen, maar een bio-ingenieur en industrieel ingenieur bouw, dat zal wel geen €5000 netto hebben samen. Ik schat iets van een €3500 netto. €400 is dan "maar" 11%, maar vind jij dat niet veel als dat van de ene dag op de andere is? Ga jij dan de anti-belastingpartij die in de regering zit een goed hart toedragen? Dat is een €5000 minder op jaarbasis. Daar ga je niet vrolijk van worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
dan was ze meer bezig met Anciaux of niet
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Zo ken ik er nog... En die mensen zijn dan nog overtuigd van hun eigen gelijk ook.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Ergens zullen ze het toch moeten halen, en ik weet al bij wie. Dan krijgen de groten weer alles en de kleinen een aalmoes, die ze nadien weer dubbel moeten teruggeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wacht af en kijk wie burgemeester wordt in Antwerpen ![]() Twee jaren, 2014, is nog heel lang in de politiek. Het zit er in dat de N-VA het daarna zal moeten doen zonder BDW. Ik zoek het misschien te ver maar het doet me denken aan Pim Fortuyn. In België moet er grondig en degelijk opgeruimd worden. Zolang politiek persoonlijk is verweven in bedrijven en economie zal het volk blijven morren met de kans dat er ergere dingen gebeuren. Dit kwam gisteren even ter sprake in de Zevende Dag. En ik ben er zeker van dat dit een kern is van vele problemen. Of de verkeerde man op de juiste plaats ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De kleinen krijgen niets meer. Alleen werk en succes zal beloond worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
|
![]() Citaat:
2) Peilingen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zal wel zo zijn dat je precies weet waarom de VU er is gekomen destijds. (ik bedoel ook dat ik er niet aan twijfel dat je weet waarover het ging) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die nu naar de Walen gaan. Trouwens wat is er mis met het Waalse volk? In mijn jeugd had ik te maken met de VU... Ik hoorde niets anders dan slecht over de Walen. Tot ik voor de eerste keer Walen tegen kwam in....Venetië. We zaten samen in één gondel en we hadden het grootste plezier. Ik kreeg toen wel een heel ander gedacht over die Walen. België is ziek ja. Vanaf Oostende tot Arlon. De reden waarom heb ik al uitgelegd. Zolang politiek persoonlijk is verweven in bedrijven en onze economie, zal het nooit goed komen. OF? De verkeerde man op de juiste plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
N-Va is een middel om die kanker af te maken. De vraag is enkel of de patiënt (België) het nog zal overleven of niet.
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |