![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zij hebben zichzelf wel uitschakeld hé pietje..ik heb nooit een banclubje opgestart om hun te kunnen nekken omwille van hun overtuiging ...ik was verbaal sterk genoeg op mijn eentje.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() doet me eerder denken aan een mislukte aanslag waarbij de protagonisten zichzelf hebben opgeblazen/uitgeschakeld..
![]() Ik vond de verbale kwaliteit van de posts op het bashforum eerder van een speelpleinniveau.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 4 mei 2012 om 20:32. |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is me hier de laatste maanden al opgevallen, hoe goedkoop er omgesprongen wordt met dat koosnaampje. Een "verkeerde politieke overtuiging" volstaat al.
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar, je bent een stoere kerel, niemand die daar aan twijfelt
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar, wadist nu ?? Als ik de meeste reacties hier lees, waren het eerder een soort terroristen.
#186 |
Banneling
|
![]() Een prettig weekend pietje...jammer dat je blijft doorbomen over terechte bans als een politieke afrekening..de samenzweringen en afrekeningspogingen waren duidelijk aan de andere kant te 'bezichtigen'...
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan mij geen bijdrage herinneren van Alboreto die mij is bijgebleven. Zijn discours was meestal de gebruikelijke "correcte" argumentatie die men steevast tegenkomt in discussies omtrent multiculturalisme en hij kwam gewoonlijk niet verder dan "en heb je zelf al eens met vreemdelingen gepraat?". Artisjok toonde in bepaalde zaken wel dossierkennis en ze zou wellicht meer algemeen gewaardeerd zijn als ze niet zo behept was met de obsessie om altijd gelijk te willen halen. Om dit doel te bereiken schuwde ze niet om discussies te saboteren zoals ontwijkende antwoorden, eindeloos balletje terugkaatsen, selectief tekstfragmenten uitvergroten of uit de context rukken, eindeloos gevraag naar bronnen met de bedoeling om de vaart uit een discussie te halen, van de pot gerukte vergelijkingen maken etc. Ze gaf mij ook de indruk eerder een militant te zijn en ik herinner mij vooral dat ze ijverde voor een zeer ruime interpretatie van het begrip "racisme". Nu blijkt waarom. Filosoof was wellicht het meest erudiet van alledrie en bepaalde thema's lagen hem nauw aan het hart. Ik was wel enigszins verbaasd toen ik zijn leeftijd vernam aangezien hij in sommige posts nogal studentikoos kon overkomen en ik zijn leedvermaak nogal misplaatst vond als sommige van zijn tegenstanders geband werden. Ik voel dan ook geen leedvermaak nu deze drie forummers geband zijn en eerlijk gezegd vrees ik dat de discussies in I & I een zeker elan zullen kwijt zijn. Ik hoop dan ook dat iemand de fakkel zal overnemen. We zullen hen gedenken als volgt; Alboreto Volgens zijn eigen definitie van racisme was hij een racist. Artisjok Bron met link aub Filosoof ![]() |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dit is toch wel de grap van de eeuw zeker. ![]() ![]() ![]() ![]() De man kon niet eens foutloos schrijven. De syntaxis van het Nederlands was voor hem ook een raadsel. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In een draad van eind vorig jaar, gaf ik eens een link aan zo'n 'verbaal sterke', waarop een politiecommisaris te zien was op de staatstelevisie van Noorwegen, die een verklaring gaf over de verkrachtingsgolf aldaar, die quasi uitsluitend op het conto van moslims werd geschreven.
Ook een Noorse krant berichtte daarover. De reactie van die 'verbaal sterke' was, dat ze wel eens een rapport daarover wilde zien... Als men dan rapporten en officiele studies over betreffende onderwerpen aanbrengt, dan negeren ze die simpelweg, komt de stropop weer tevoorschijn of wordt het onderwerp afgeleid naar eerdere posts, al vat het werkwoord trollen deze gang van zaken beter samen. De beslissing van de Mods was dus niet gebaseerd op hun 'verbale sterkte' en al wat die rondfietserij betreft, maar op het aangetoonde feit dat deze personen ivan plan waren om, dmv gerechtelijke actie dit forum te benadelen, ook al zou het gaan om een 'voorafgaand onderzoek' door de betreffende instantie. De manier waarop de 'bewijzen' van dit forum werden gezaaid en geoogst, zal je ondertussen al wel bekend zijn. 'Verbaal sterk' ? Nog ni van verre. Want dan weerleg je gewoon de aangebrachte argumenten en ga je niet proberen die monddood te maken. Dit hier heeft een andere naam. |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij is wel degelijk moslima. Ik zou wel eens willen weten waaruit jij meent te mogen afleiden dat dat niet zo is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gelooft dat Allah de dino's in de grond gestoken heeft . Ze gelooft ook dat Allah de bergketens waaronder bvb. de Alpen aan ijzeren pinnen heeft opgehangen. Om zoiets zot te geloven moet ge inderdaad moslim zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() ze schieten zelfs in actie als een frituuruitbater aan een klant vraagt om haar sjalleke binnen af te doen!
|
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Als mevrouw een echt moslima is zal zij u daar helemaal niet in respecteren mijnheertje.
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#200 |