![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik reken er in ieder geval nog op dat als de kans zich voordoet in '14, ze die zullen grijpen. Doen ze dat niet dan zijn ze mijn stem en die van vele andere Vlaamsgezinden (dat vermoed ik toch) kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de invloed van de radicale Vlaamse stem de N-VA top parten kan spelen op de ledencongressen. Het zijn net die mensen die de top kunnen tegenhouden van een traditio-regering te vormen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 mei 2012 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt een strategische vergissing gebaseerd op emoties.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
De NVA heeft mij racist genoemd...ik pik dat niet... Hun strategie is de hunne...daar ik nooit op hun zal kunnen stemmen wegens deze laffe beledigingen heb ik met hun strategie geen uitstaans. Citaat:
Welnu: stem VB en dan heeft u toch altijd prijs: 1/ doen ze het dan is het koekenbak. 2/ Doen ze het niet dan heeft u op de goede partij gestemd. Win win
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De traditionele achterban van de VU en nu N-VA situeert zich niet bij het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet bij ons, VB-kiezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Het VB is een middel...omdat zij de enigen zijn die mij én onafhankelijkheid én democratie beloven en daarvoor zelfs in een cordon gaan zitten. Ik ben geen lid van het VB, ik heb geen enkel voordeel met het bestaan van die partij behalve dan dat ze mij prima en consequent vertegenwoordigt ondanks vervolging allerhande. U daarentegen wil voor een partij stemmen die openlijk tegen onafhankeljkheid is, die u racist noemt, die u achterlijk vindt en die u in een cordon stopt om dan wegens één of andere duistere reden plots van gedacht gaat veranderen om met één of andere truuk onafhankelijkheid te vewerven...en dit na dat u op dezelfde wijze reeds talloze malen bent belogen en bedrogen door tjeef, blauwzuur en andere leugenaars?
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn die mensen die dat de vorming van traditio-regeringen met medewerking van de N-VA kunnen vermijden door radicaal tegen de N-VA top in te gaan op de congressen. Het zijn de mensen die door hun motivatie het verschil kunnen maken. Heb je gezien tot wat BDW allemaal bereid was om toch maar mee een federale regering te kunnen vormen? Ik zeg u dat de man/N-VA top op termijn nefast gaat zijn voor Vlaanderen, en de enige manier om daar invloed op uit te oefenen is door lid te worden en mee te stemmen op de congressen.
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Deze stem legitimeert ook hun stelling om nu net dat te doen waarop u hun zou willlen afrekenen. Hoe het ook weze: U mag voorlopig nog stemmen op wie u wil.
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() ...of door niet op hun maar op the real stuff te stemmen...
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet toch ook wel dat de gewone gemiddelde Vlaming op de N-VA stemt? Wil je nu echt niet van die stemmen gebruik maken? Wil je die echt voor de N-VA top laten zodat ze die kunnen neutraliseren om mee traditiotje te spelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals ik al zei: het is afwachten op een kans om te zien of ze die al dan niet grijpen. Als N-VA en VB samen een meerderheid halen zal N-VA wel kleur moeten bekennen. Grote winnaar in dat geval is het VB, ofwel realiseren ze een deel van hun programmma, ofwel winnen ze een hele hoop teleurgestelde N-VA kiezers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Jambon en Bracke met hun ideeën de partij - volgens u toch - domineren, dan hoeft het inderdaad voor mij niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Evenwel geloof ik niet in die sprookjes van "wij gaan ze daar eens van gedacht laten veranderen"...no way... Als u een lidkaart koopt van de NVA zal deze enkel gebruikt worden als bewijs van hun grote geljik eerder dan dat u enige stem in het kapittel zal hebben... Komaan hé Xeno...neem dat er een hele tros VB'ers zich aandient...die moeten gaan klappen tussen evenveel tjeven en blauwzuurventers hé (bekijk de laatste peilingen eens)....uw putch-plan bekt mooi maar is totaal irealistisch...
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#200 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De N-VA heeft enkele tienduizenden leden dus je stem weegt wel degelijk door. De gematigde kiezers van N-VA hebben doorgaans geen lidkaart denk ik.
|
![]() |
![]() |