Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 21 juni 2012, 23:37   #181
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Maar ook moordzuchtig. Zeggen dat je iemand doodwenst en hopen dat je medeforummers sterven??? Omdat je een grapje maakt over zijn citroenen. Zoiets gaat wel heel ver.
En nog veel meer dan dat. Hij verkneukelt zich met het feit dat de forumer J. overleden is. Elke keer opnieuw. Dit is een zeer slechte karaktereigenschap. En inderdaad in zijn citroen-topic: het wensen dat andere mensen sterven of vermoord worden. En hij meent dit allemaal.

Egmond is zeer hilarisch en grappig, maar anderzijds intrinsiek slecht. Maar nogal ongevaarlijk omdat hij machteloos is. Gelukkig.
Zijn constant gescheld naar anderen toe, zijn haat naar talrijke bevolkingsgroepen, hebben ervoor gezorgd dat hij talrijke forumregels ernstig heeft met de voeten getreden. En nu, de laatste tijd liep het echt weer de spuigaten uit. Hij is nu weer eens verbannen, hij mag weer wat afkoelen. Misschien moesten we eens een weddenschap houden voor hoelang hij de volgende keer blijft.
Oud 21 juni 2012, 23:43   #182
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
En nog veel meer dan dat. Hij verkneukelt zich met het feit dat de forumer J. overleden is. Elke keer opnieuw. Dit is een zeer slechte karaktereigenschap. En inderdaad in zijn citroen-topic: het wensen dat andere mensen sterven of vermoord worden. En hij meent dit allemaal.

Egmond is zeer hilarisch en grappig, maar anderzijds intrinsiek slecht. Maar nogal ongevaarlijk omdat hij machteloos is. Gelukkig.
Zijn constant gescheld naar anderen toe, zijn haat naar talrijke bevolkingsgroepen, hebben ervoor gezorgd dat hij talrijke forumregels ernstig heeft met de voeten getreden. En nu, de laatste tijd liep het echt weer de spuigaten uit. Hij is nu weer eens verbannen, hij mag weer wat afkoelen. Misschien moesten we eens een weddenschap houden voor hoelang hij de volgende keer blijft.
Onvoorstelbare tolerantie van Mod.
Ik lees hem niet, nul komma nul, maar ik hoor het graag eens van een ander.

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 juni 2012 om 23:44.
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2012, 10:54   #183
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht

Ja, zich verkneukelen omdat iemand gestorven is, dat kan echt niet. Ik wist niet dat hij ooit zoiets gedaan had en dat doet me toch even schrikken.
Tot hiertoe heb ik Egmond altijd gezien als een soort dorpsidioot. We hebben er hier in de buurt ooit één gehad, te zot om los te lopen, en toch had die persoon een klassieke opleiding gehad en was die helemaal niet dom. Maar zot als een achterdeur. In die categorie heb ik Egmond altijd geplaatst.
Oud 22 juni 2012, 10:57   #184
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ja, zich verkneukelen omdat iemand gestorven is, dat kan echt niet. Ik wist niet dat hij ooit zoiets gedaan had en dat doet me toch even schrikken.
Tot hiertoe heb ik Egmond altijd gezien als een soort dorpsidioot. We hebben er hier in de buurt ooit één gehad, te zot om los te lopen, en toch had die persoon een klassieke opleiding gehad en was die helemaal niet dom. Maar zot als een achterdeur. In die categorie heb ik Egmond altijd geplaatst.
Jazeker was een ergelijke etter tegenover mij. Maar ik heb mij nooit verkneukeld over zijn vroege dood. Ver van mij. Egmond wel. Zo is die. Gewoon een compulsieve provocateur. Maar ik begrijp dat jullie je graag amuseren met zulke types. Harrie en zo. Ik lees die niet.
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2012, 11:06   #185
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Bolleke Wol heeft ook al opgeroepen om een coalitie te vormen om mijn huis plat te bombarderen
Waarom met een kanon vliegen bestrijden.
Een tentje leg je plat met een welgemikte emmer water.
Oud 22 juni 2012, 11:08   #186
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Desalniettemin niettegenstaande mis ik Egmondje zeer
Begrijpelijk.
Dames houden van originele sex, en je komt niet alle dagen iemand tegen die een natte citroenspons in je doos wil schuiven.
Oud 22 juni 2012, 11:09   #187
eno2
Banneling

Standaard

Het zijn hoogtijdagen voor SS sinds hij op mijn negeerlijst staat.Hij reageert op elk bericht van mij.
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2012, 11:11   #188
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zijn hoogtijdagen voor SS sinds hij op mijn negeerlijst staat.Hij reageert op elk bericht van mij.
Omdat ik 100% zeker weet dat je stiekem meeleest.
Oud 22 juni 2012, 11:14   #189
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Begrijpelijk.
Dames houden van originele sex, en je komt niet alle dagen iemand tegen die een natte citroenspons in je doos wil schuiven.
Bolleke Wol is offline  
Oud 22 juni 2012, 11:15   #190
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ik 100% zeker weet dat je stiekem meeleest.
echt eh

Hoeveel genegeerden zou Eno2 al op z'n lijst hebben? Meer dan Egmond?
Bolleke Wol is offline  
Oud 22 juni 2012, 11:17   #191
eno2
Banneling

Standaard

Wolleke Bol Pelgrim ook
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2012, 11:27   #192
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
echt eh

Hoeveel genegeerden zou Eno2 al op z'n lijst hebben? Meer dan Egmond?
Een beetje onnozel zo een negeerlijst eigenlijk. Waarom anders op een forum komen ? Je komt hier vanalles tegen, en dat maakt het net zo leuk. Met een gestoorde fantast als Egmond, een fanatieke moslim, een kwaadaardige relnicht zoals er hier één rondloopt ( ik zeg de naam niet anders drukt die de driehoek ), een nostalgische neonazi, een geschifte koningshuis-aanbidder enz enz communikeer ik in het echte leven nooit of zelden. Hier kunnen die mensen hun hart uitstorten, en kan ik ongestoord een kijkje nemen in het zwarte, trieste innerste van hun zieke ziel.
En dan zijn er natuurlijk ook grappige, en/of interresante mensen, waar ik eens goed mee kan lachen, of nog iets van kan leren. Iedereen heeft zijn plaats hier vind ik, de slechtste, net zo goed als de beste onder ons.
Aligator is offline  
Oud 22 juni 2012, 11:34   #193
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Een beetje onnozel zo een negeerlijst eigenlijk.
Niet als moderatie zijn werk niet doet

Citaat:
Waarom anders op een forum komen ? Je komt hier vanalles tegen, en dat maakt het net zo leuk. Met een gestoorde fantast als Egmond, een fanatieke moslim, een kwaadaardige relnicht zoals er hier één rondloopt ( ik zeg de naam niet anders drukt die de driehoek ), een nostalgische neonazi, een geschifte koningshuis-aanbidder enz enz communikeer ik in het echte leven nooit of zelden. Hier kunnen die mensen hun hart uitstorten, en kan ik ongestoord een kijkje nemen in het zwarte, trieste innerste van hun zieke ziel.
Het gaat om de seriële bully's die straffeloos hun gang mogen gaan met gescheld en persoonlijke aanvallen. Niet iedereen bezit een profiel dat zich tot zulke aanvallen leent. Ik wel, als ex-langdurige weerkzoekende en ex-arme die van hier tot ginder persoonlijk uit d ekast gekomen is. Maar de meeste seriële bullys zijn ofwel bekeerd, ofwel uitgeschakeld. Ik heb nog geen acht mensen op mijn negeerlijst, wiens bijdragen ik niet wil lezen wegens inept. Ook dat is mijn goed recht voor een betere forumervaring. Slechts twee daarvan zijn seriële bully's.
Citaat:
En dan zijn er natuurlijk ook grappige, en/of interresante mensen, waar ik eens goed mee kan lachen, of nog iets van kan leren. Iedereen heeft zijn plaats hier vind ik, de slechtste, net zo goed als de beste onder ons.
Ik ben altijd de grootste tegenstander geweest van negeerlijsten, die ik nog maar gebruik sinds een paar maand van de negen jaar dat ik deelneem aan forum. Negeerlijsten geven vrije teugel aan bully's en ontlasten onterecht MOD: Maar als Mod zijn werk niet doet is er geen ander middel. Dan moet je voor jezelf modereren.

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 juni 2012 om 11:37.
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2012, 11:40   #194
eno2
Banneling

Standaard

Egmond stond niet op mijn negeerlijst, ik las hem gewoon niet, en na één uitgebreide persoonlijke aanval waarvoor hij overigens niet eens afgestraft werd (het gewone verhaaltje) liet hij mij volkomen met rust - aangezien ik de eer had, op zijn negeerlijst te mogen geplaatst worden
eno2 is offline  
Oud 22 juni 2012, 11:57   #195
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
...een geschifte koningshuis-aanbidder...
Oud 22 juni 2012, 15:41   #196
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijpelijk.
Ah, ge wettet
Oud 22 juni 2012, 15:57   #197
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Egmond stond niet op mijn negeerlijst, ik las hem gewoon niet, en na één uitgebreide persoonlijke aanval waarvoor hij overigens niet eens afgestraft werd (het gewone verhaaltje) liet hij mij volkomen met rust - aangezien ik de eer had, op zijn negeerlijst te mogen geplaatst worden
Ja de forumervaring van Egmond moet toch enigszins speciaal zijn. Ik denk dat hij op het eind alleen nog maar berichten van zichzelf zag.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 19 augustus 2012, 16:06   #198
eno2
Banneling

Standaard

Multiplus
eno2 is offline  
Oud 19 augustus 2012, 16:08   #199
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Multiplus
dubbele nick... Zoals zoveel nicks op't forum
manta is offline  
Oud 19 augustus 2012, 16:17   #200
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
dubbele nick... Zoals zoveel nicks op't forum
Die niet gebannen worden
eno2 is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be