![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() Jantje , ik ga echt niet de hele topic terug uitleggen voor jou hoor !
Je bent trouwens punt 3 overgeslagen dacht ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...ord=intervieuw Leg nu eens uit wat en waarom het irrelevant is ![]() En wat weet jij over Marinower en Rosenberg? ![]() Ik heb de artikels van Marinower gelezen en ook het artikel van Piano hier "waarom joden beter niet ophet VB stemmen". Deze mensen make deel uit van HET forum van de joden in Antwerpen en vertegenwoordigen de meerderheid ervan. Laat eens zien wie dat Rosenberg vertegewoordigd buiten zichzelf. Dat is de vraag en daar kan jij natuurlijk niet op antwoorden, dus zul je weer wat anders trachten te zoeken om het uit de weg te gaan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar over een beroep dat Vlaandern en Wallonië als sectoren beschouwt heb ik nog nooit gehoord. Nog niemand op dit forum waarschijnlijk ook. Zelf uitgedacht trouwens? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat werd ontkend. Dus geef ik een tekst waaruit het tegendeel wel degelijk blijkt als jij nu zegt dat Marinower Rosenberg "in zijn hemd" heeft gezet , DAN MOET IK DAT TOCH NIET BEWIJZEN ZEKER ??? Bewijs gerust ZELF dat het zo is vermits het je eigen stelling is, en doe dat dan even ook voor de veel grotere representativiteit van Marinower vermits dat eveneens van jou komt ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Gouverneur
|
![]() Misschien nog een moeten herhalen want alleen moderatoren kunnen antwoorden verwijderen. Anderen proberen maar...
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() tabbuferkwa
ook die krijgt [size=7]waarschuwingen. [/size]Als er beledigingen zijn, melden met de blauwe knop en NIET reageren. Dan moeten wij meer topics aanpassen ![]() ![]() ![]() ![]() je hebt wel een persoonlijk boontje voor mij he? stalkertje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Representativiteit. Herlees wat ik schrijf over het Forum van de joden in Antwerpen. Zij zijn de vertegenwoordigers van de gemeenschap. wat is Rosenberg kwa organisatie of vertegenwoordiging. Niets en ook niets te vinden op Internet. Hij wordt trouwens nooit uitgenodigd want hij is geen organisatie! Dit zijn feiten. Geef nu eens een bewijs dat het niet waar is. De teksten van Marinower staan misschien wel op internet, maar ik heb toch al duidelijk over de tekst in het NEDERLANDSTALIG BIW geschreven dat de piano hier ook opgeplaatst heeft. Heb je een tekst van het BIW ar de oproep van Rosenberg in staat? NEEN want dat bestaat niet. Je hebt dus weeral niets bewezen.... tenzij... maar ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() Jaah jongens !!
Net het VTM nieuws bekeken... incident met joden... ALLEEN DE NEDERLANDSTALIGE commentaar overgehouden....de franstalige maar weg gelaten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qua hypocrisie.. ![]() ![]() knap ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kreeg die waarschuwing niet omdat IK iets begon Maar reageerde. Dat betwist ik zekers niet . DAAR heb ik een waarschuwing voor gekregen vandaar dat ik reageer met ![]() ![]() Het zijn OOK JOUW berichten die verdwenen zijn ,de mijne staan er nogIK heb ook geen waarschuwing gekregen voor het beginnen met dat gedoe ZOALS JIJ , maar wegens het reageren .... [size=7]*KNIP*[/size] ![]() ![]() ![]() Geen persoonlijke aanvallen. Er komen klachten binnen, m.i. terecht. Gelieve ook dikke rode tekst voor mij voor te behouden. Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Jaah jongens !!
Net het VTM nieuws bekeken... incident met joden... ALLEEN DE NEDERLANDSTALIGE commentaar overgehouden....de franstalige maar weg gelaten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qua hypocrisie.. ![]() ![]() knap ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Gouverneur
|
![]() *KNIP*
Gelieve persoonlijke vetes via andere kanalen uit te vechten. Peter Johan |
![]() |
![]() |