![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Niet moeilijk, voor de doorsnee moslim is alles toch racistisch geïnspireerd ? Het eerste en laatste woord in een discussie die ze vermoedelijk niet kunnen winnen is ook steeds "racist", idem met elke vorm van agressie tov hen. Gewoon zielig hoe ze zich gefrustreerd moeten voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Denk ik ook. Een plat waterke met een druppeltje bier erin en ze denken al dat ze naar de hel gaan. Of een plat waterke dat even naast een biertje heeft gestaan is al hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Laat die mens (Kalikles) toch in zijn waan, hoop doet leven. Misschien zal hij het ooit zelf ervaren dat die islamieten hun weldoeners niet weten te waarderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, wat een gelul jij hier zo allemaal te berde brengt. En die laatste zin, dat slaat vooral op jezelf zeker? Hoe zielig gefrustreerd moet jij je wel niet voelen om hier zo maar een mede-forummer te zitten jennen, gewoon omdat zij er een bepaalde geloof op na houdt waar jij blijkbaar geen weg mee kan. Leer respect te hebben voor elkaars overtuiging. Waarom al jou domme frustratie's uitwerken op iemand die echt geen enkele verantwoordelijkheid heeft voor de oorzaak van je domme frustratie's? ![]() Sommige mensen kunnen toch zo irritant zijn.
![]() |
![]() |
#186 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() 3
Waarom kunnen we toch geen gewoon mensen zijn onder elkaar met elk zijn overtuiging? Ik heb Suikertje me nog nooit weten overtuigen moslim te worden. Hoewel ze liever Tomorrowland heeft dan Graspop tot daar aan toe. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 17 juli 2012 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 20 juli 2012 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
![]() Citaat:
Dat vraag ik me dus ook af. Laat een ander in zn waarde en de ander zal u in uw waarde laten.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe heb je de Ramadan ingezet?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Door vroeg op te staan en wat te eten en uiteraard te bidden.
Straks nog een paar goeie daden proberen te verrichten door vb mijn grootouders naar Antwerpen te voeren om daar hun boodschappen te doen voor als de familie in de avond samenkomt om het vasten te verbreken. En net voor etenstijd ga ik nog fitnessen. Na etenstijd pik ik mijn ma op om samen naar de moskee te gaan. Dat is eigenlijk vooral hetgeen waar ik naar uitkijk. Het is een geweldig gevoel om samen te komen met de hele gemeenschap. Even alle zorgen aan de kant en je ziel trachten te voeden en tot rust te brengen. De andere vragen vd andere forummers zal ik later beantwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is met uw grootouders naar de winkel rijden, een goede daad?
![]() Dan doe ik elke week minstens één goede daad ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Er is niemand anders in de buurt. Die hangen allemaal de egoïstische kapitalist uit in pretparken, cinema's, huizen of appartementen aan zee of in Frankrijk, en hebben vooral nooit tijd voor iets anders dan hun eigen kleine leventje.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb onze vriendelijke, mooie kuismeid op het werk een "joyeux ramadan" toegewenst. Is dat ook een goeie daad?
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs het glimlachen naar iemand op straat is een goede daad.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weutel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 20 juli 2012 om 15:26. |
![]() |
![]() |