![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar een rookkamer, zoals het ook nu mag indien onderworpen aan de strikte reglementering, lijkt me nog verdedigbaar, alhoewel de praktische uitvoering ervan problematisch is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom kom Ander Jaakske, je bent beter dan dat. Overigens, voor serveuzen in café's mag best een verbod op ondergoed ingevoerd worden. Hoe vettiger hoe prettiger. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bovendien gaat het niet eens om dat personeel want er is ook een rookverbod in eenmanszaken, terwijl het oorspronkelijk duidelijk ging om het recht op een rookvrije werkplek. Het is vooral heel problematisch als je café te klein is om er eentje te bouwen, in tegenstelling tot de grote commercielere horeca. Oneerlijke concurrentie in het nadeel van de kleine zelfstandige dus, en ik acht het niet heel onwaarschijnlijk dat een advocaat hier wat mee kan doen in een toekomstige rechtszaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() al veel cafees op de fles gegaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mensen schijnen trouwens vooral grote uitgaven uit te stellen als ik het goed begrepen heb. Maar de kleine kroegen met een vast publiek hebben het fenomeen dat mensen daar een groot deel van hun sociaal leven hebben, en een deel van iemands sociale leven verandert niet omdat dat 20 of 50 euro in de maand meer kost, dan schiet er desnoods maar iets anders bij in. Maar dat verandert wel wanneer iedereen steeds minder zin heeft om buiten kou staan te vatten. Dat het aantal overtredingen in stijgende lijn is (en het vriest nog niet eens) spreekt volgens mij ook boekdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://s.hln.be/2328199
Cafébaas die rokende dief aan de praat hield vervolgd voor overtreding rookverbod Krijg nou wat !!!! Wil je iets goed doen , pakken ze de cafébaas , de verdachte werden uiteindelijk niet vervolgd !!!! Of .... euh .... Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |