![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.opusklassiek.nl/componist...sohn_fanny.htm Zo mochten vrouwen vroeger ook niet toneelspelen of zingen. Het waren Afghaanse tijden ![]()
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het feit dat vrouwen eeuwenlang onderdrukt geweest zijn en niet toegelaten werden aan kunstacademies en/of universiteiten, zal er ook wel héél veel mee te maken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik kom nog met een uitzondering: Mevrouw Jean Baptiste Reichsfreiherrn von Berchtold zu Sonnenberg, geboren Marie Anne Walburge Ignatie Mozart. Al is bij haar veel minder duidelijk of zij effectief zou gecomponeerd hebben. Maar ze was absoluut begaafd! Jammer dat haar vader er zulk dom standpunt op na hield en de artistieke inspiratie van zijn dochter fnuikte. Verder denk ik ook aan de moeder van een héél groot artiest, namelijk Dmitry Shostakovich. Hij werd voor een groot deel opgeleid door zijn moeder, Mevrouw Dmitri Boleslavovich Shostakovich, née Sofiya Vasilievna Kokoulina, die een heel goed pianiste was. Maar dat moet wel om zulk genie op de wereld te zetten. Alle lof voor die mevrouw!!
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mss kan dit enige klaarheid brengen in beider onderbelichte mening: http://nl.odemagazine.com/doc/0061/D...nt%20Field%20/ Intelligente madam, dus, die wsl bij het ontbijt enkele Homers tussen haar boterhammekes steekt en daarna de restjes wegspoelt met een tasje heerlijke Colombiaanse espresso. Next ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja maar onze frequentie is wel gecodeerd he slimmeke, elk lid heeft een speciale hoogtechnologische (je weet wel van die spullen waar echte mannen gek op zijn.) decoder nodig. Ik zou zelfs durven stellen dat je al mans genoeg moet zijn om hem te kunnen bedienen! (de moeilijkheidsgraad licht immers hoger dan dat van een een fornuis, en ja zelfs een combi magnetron.) Ik kan je alvast verklappen dat onze groepering schuil gaat achter de roepnaam "De dolle Rudy's recharged" Wat die alliantie van jullie betreft.. die "ruimtekerels" die je benoemt kennen wij enkel uit films en strips. Er heeft zich nog nooit dergelijk exemplaar vertoont in één onzer schuiloorden (nochtans makkelijk herkenbaar aan het bordje "Jupiler".) Trouwens mannen als voorgenoemde die bij "culinaire geneugten" spontaan aan combi magnetrons denken zijn niet toegelaten in onze beweging! Wij komen op voor onszelf maar vragen nog altijd respect dmv een bescheiden boertje (het volume, duur en diepte van de klank reflecteren de graad van tevredenheid) voor moeder de vrouw die ons elke dag weer opnieuw voorziet van lekkere spijzen, klaargemaakt op grootmoeders wijze.(behalve in de weekends, dan gaan we ons 's nachts wel om een pitta) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Uw oordeel suckt dan ook als een hongerig lam aan een boerenduim, maar da's dan weer mijn oordeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
En daar, mijn beste, is geen speld tussen te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
|
![]() Citaat:
U en ik maken gebruik van iets wat in werkelijkheid niet bestaat... Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Akashakroniek In wetenschappelijke kringen wordt dat de laatste eeuw ook wel eens een kwantumveld genoemd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Het is ontroerend...en tegelijk pakkend...God alleen weet hoeveel ik van vrouwen hou....echter....vrouwen, hoezeer ze ook hun best doen en proberen, kunnen en zullen nooit mannen zijn....but that's life...and life is a bitch...
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 juli 2012 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Als er nu iets ik waar ik de pest aan heb , dan is het manwijven .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle posts hier beschouwd vraag ik me stilaan af wat de bedoeling van de TS was ? Gewoon een studie vermelden dat de vrouw misschien een hoger IQ heeft ? Goed laten we dat nu aannemen dat dat zo is ? Echter word hier door velen erop gewezen (en door mij) dat dit in de praktijk niet is, of alleszins zo niet overkomt. Conclusie, als ik die studie mag geloven, kan de vrouw dan misschien wel intelligenter zijn, maar ze uit dat, behalve enkele uitzonderingen misschien, niet als dusdanig. Ik zie er geen sporen van. Wat is de mensheid met vrouwen die intelligenter zijn maar met die intelligentie niets doen of willen doen of kunnen of durven doen ? Bij dat laatste denk ik dan al die arme o zo slimme moslima's die al eeuwen onder een tentzeil rondlopen juist omdat hun man dat zo wil. Het blijft dus bij een onderzoek waar de doorsnee man zich moet bij afvragen wat de relevantie ervan is. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 juli 2012 om 03:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U noemt hier meteen nog twee talentvolle dames op. Als ik die histories hoor, vraag ik me wel eens af hoeveel meer vrouwen ooit iets gepresteerd hebben waarvan wij nooit iets zullen weten. Bestaande werken die toegeschreven worden aan mannen in hun leven of aan onbekenden. Wie zal er ooit het fijne van weten?
![]() |
![]() |
#197 |
Burger
|
![]() Vanwaar toch steeds de behoefte om zich superieur te voelen boven de ander...
Op zich geen teken van al te grote intelligentie, doch wel van innerlijke frustratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wij noemen dat "gezonde concurrentie". Eens iets anders dan totale onderwerping natuurlijk. Dat is ook te zien aan het aantal Nobelprijswinnaars uit de onderworpen regio's.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Ge hebt natuurlijk gelijk wat betreft die onderwerping. maar als dat vrouwvolk van die magreb en andere moslimcultuurlanden zo slim is, gaat het er bij mij niet en nooit ingaan waarom die zich zo laten onderwerpen en dat al ettelijke eeuwen sedert die bietekwiet Mohamed het grote licht gezien had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vrouwen begrijpen humor beter, maar produceren er minder. Ze stellen zich receptiever op. Zij wordt aangetrokken door een man met wiens grapjes ze lacht, en hij wordt aangetrokken door een vrouw die met zijn grapjes lacht. Allemaal door psychologen bestudeerd, maar we wisten het zonder hen ook al.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |