![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat op zich niet onverenigbaar is met het christelijk geloof.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Daar ga ik je zelf over laten nadenken en is totaal niet relevant voor deze thread. Mijn punt was dat atheïsme geen aanspraak kan maken op vrijheid van religie in de context van deze discussie.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() O jawel, wanneer ik als atheist in het GO! eis dat mijn kind noch NCZ, noch enige godsdienst mag volgen, dan wordt hij 2 uur vrijgesteld van deze levensbeschouwelijke vakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() En dat heeft wat te maken met de context waarin ik mijn initieel punt maakte? (Ge weet wel, eisen dat uw voeding op geen enkel moment in contact komt met een gelovige)
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er een wet bestaat die zou beletten dat iemand zich daar mee wil bezighouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 juli 2012 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Toch wel. De antidiscriminatiewet.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat noemen ze op het CGKR een tendensonderneming. Zelfs een keurmerk kan dus tendensonderneming zijn. zo heb je ook een ANBEM keurmerk (Atheistische Normen voor Bedrijven en Mensen). Daar mogen enkel atheisten de controles en de macht uitoefenen. Dat mag ook. hé Yussef?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en is dat van dezelfde orde van grootte dat iemand die een stuk voedsel controleert van een bepaalde religieuze overtuiging moet zijn? Zoals in: de productie van kaboem poorten wordt in elk stadium gecontroleerd door een katholieke werknemer en bij de installatie stellen we dubbel katholieke eisen vermits de poorten enkel door katholieke werknemers worden geinstalleerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2012 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
![]() Citaat:
Omgekeerd kan echter wél want dan valt het onder vrijheid van religie. Atheïsme kan zich niet beroepen hierop omdat atheïsme geen religie is en aldus geen voorschriften heeft die dat eisen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: Dat is mijn interpretatie van die wet, ik ben geen advocaat dus neem dit met een korrel zout als je echte wettelijke adviezen wilt en nee, ik ben geen voorstander van die wet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgende vraag is = mogen enkel ERKENDE geloven gebruik maken van de niet-toepassing van de anti-discriminatiewetten? of mogen niet-erkende (hindoe - boeddhisme - pastafarisme vb.) geloven dat ook? Of wordt er onderscheid gemaakt tussen BEWIJSBARE goden en niet bewijsbare goden? In dat geval beroep ik me op mijn gelovigheid in het FSM en mijn dierbare overtuiging aan de pastafari leefwijze om ervoor te zorgen dat geen enkele gelovige van andere afgoden aan mijn producten is aangekomen; Gaat U daarmee akkoord?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2012 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |