![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In principe mag dat natuurlijk geen reden zijn om er maar op los te verkrachten en vrouwen lastig te vallen. Echter een mens is maar een mens en het vlees is zwak. En een moslim is maar een moslim. En dat gedoe tussen homo's is niet toegelaten volgens zijn heilig boekje. Daar zijn bij hen eeuwen voor nodig om die hun mentaliteit te wijzigen. Als een homo zich in plaats van nichterig te gedragen, normaal zou gedragen ipv van steeds travestie allures aan te nemen zal een normale moslim (ja, als die bestaan natuurlijk ?) dat niet eens weten dat hij homo is. Min of meer zou het kunnen dat ze het zelf gezocht hebben. Ik bedoel het kan, er zijn trouwens al homo's aangevallen door moslims. Als ik klop krijg van een bende moslims als ik 's vrijdags 's avonds aan de uitgang van de moskee ga staan met een T-shirt met de tekst op "f*ck all muslims go home" of iets dergelijks heb ik het ook wel gezocht dacht ik. Citaat:
Ik wil er nog dit bij zeggen en dat heeft een vriend homo (ja, die heb ik ook maar die gedragen zich niet nichterig) mij verteld: nl. dat zij gek schijnen te zijn op die Marokkanen. Acht U het dan niet mogelijk dat een homo een allo al eens durft uit te dagen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
- moeten homoseksuelen vrezen en voor wie precies? Er is een uiterlijk zichtbaar onderscheid tussen verschillende bevolkingsgroepen. Het is geweten dat men in bepaalde opkomende religies zeer sterk gekant is tegen homoseksualiteit en homoseksuelen aanvalt, net als vrouwen bv. - de overheid heeft massa's geld besteed aan allerlei campagnes, verenigingen, ... met als doel het tolerant zijn tegenover holebi's. Niet enkel ze niet in elkaar slaan, maar ze volledig ervaren en het zien ervan net zo normaal en natuurlijk vinden als het zien van een hetero-koppel. Daar er massa's geld aan besteed zijn is het nogal belangrijk om te weten of dat geld ook effectief besteed is of niet, zodat we kunnen leren uit eventuele fouten! Als het allochtonen betreft, is het aannemelijk dat ze niet door die campagne bereikt werden mits vele allochtonen hier zich afscheiden van onze cultuur, of velen net aangekomen zijn of mogelijk zelfs illegaal hier zijn ... Nogal wiedes dan dat de P.R. geen effect op hun had: ze zijn nooit bereikt geweest. Dat zegt dus niets over de mate waarin de campagne werkt. Als ze hier wel al langere tijd zijn, geeft het aan dat de campagne een deel van het publiek niet bereikt heeft en moet er gezocht worden naar manieren om dit op te lossen.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Iemand zomaar de kop inslaan is blijkbaar minder erg dan een motief hebben dat op geen orgel trekt? Ik vind compleet zinloos geweld en het compleet lukraak kiezen van slachtoffers onrustwekkender voor een samenleving (= geen enkel aanknopingspunt voor een maatregel nodig!) dan dat er nog één of andere redenering zit achter het kiezen van een slachtoffer. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() Wat ik niet begrijp, om even heel cru en kort door de bocht te gaan:
- als blank inbreekt/steelt/overvalt/... bij bruin of zwart: onderzoek naar racistische, etnische, ... motieven, alles wordt gescrutiniseerd. Indien deze persoon ooit de juiste antwoorden gaf bij examenvragen van geschiedenis op WO-II over Hitler en zijn ideeën bv zal er allicht in de krant staan dat de persoon het uit racistische motieven deed ... - Als zwart of bruin inbreekt bij blank, stelt niemand zich vragen. Iedereen vindt het maar normaal. Racistische of etnische motieven kunnen niet aan de basis liggen. Nochtans weet iedereen dat een Marokkaan een andere Marokkaan, Algerijn, Egyptenaar, ... niet zal overvallen, neerslaan, ... op basis van gemeenschappelijke religie, etnisch-culturele achtergrond, ... (hier in België) ... Men kiést dus weldegelijk zijn slachtoffers uit. Net zoals Pakistan één de nachtwinkel van Pakistan II niet zal overvallen maar wel de Belgische supermarkt bijeen gebouwd door de hardwerkende blanke familie. ![]() Waar blijven onderzoeken dan??? Dan vindt iedereen het doodnormaal dat de dader niemand uit zijn eigen volk kiest????
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook goede kanten aan het verstrengen van de wet, zoals dertig jaar bak voor een homo een blauw oog te slaan.
Als je binnenkort ergens ruzie krijgt en je roept, pas op ik ben homo, dan durft niemand je nog aan te raken.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kom jij erbij dat Marokkanen niet van Marokkanen stelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ja, het komt zeer regelmatig voor dat Mohammed een gewelddadige overval pleegt tegenover Youssouf in België... Help me uit mijn onwetendheid en geef me een bron die qua overtuigingskracht aansluit bij je reactie (rofl-smiley)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juli 2012 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja dat komt zeer regelmatig voor. waarom zou dat niet zijn, denk jij??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
En oh, ik denk dat gewoon omdat er daar in hun geloof enkele dingen van opgesomd staan ... en er ook enkele gelijkaardige dingen worden voorgeschreven in het rechssysteem dat zij willen invoeren: de sharia genaamd. Bovendien denk ik dit ook omdat ik zelf de ervaring heb dat men zeer racistisch is tegenover BBB'ers. En ik ben blijkbaar niet de enige. Dat het behoorlijk absurd zou zijn dat als je jezelf superieur acht tegenover de andere religies (= eigenschap van de religie, zie Koran) het nogal vreemd zou zijn om niét de bevolkingsgroep die je als inferieur beschouwd te viseren.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juli 2012 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
(Hier in den Belziek is het homo-zijn toegelaten en hier in den Belziek gelden nog altijd de Belgische wetten. Dat gezever van 'vlees is zwak' en 'een moslim is maar een moslim' heeft hier NIKS van argumentatiewaarde.)
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 juli 2012 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Iemand moet het doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben pas 17 jaar, en heb genoeg ervaring met dat tuig. Geloof mij die gasten jatten ook van elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar als er ambras is met autochtonen en/of flikken, zijn ze wel plots allemaal solidair.
![]() |