![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, dan hebben we het voortaan ook over "le Brabançon" en "le Marseillais".
![]()
![]() |
#182 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Over provoceren gesproken..daar is een "Vlaamse leeuwenvlag" in de Ardennen niks bij.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luiks is toch geen taal...
![]() Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel een dialect geloof ik....
![]()
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik meen het dan ook niet serieus.
![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 augustus 2012 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() En Zwitserland dan, met zijn grotendeels Duitstalige bevolking dan nog wel....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Ben ik ook. In tegenstelling tot u die dat heel graag wil zijn maar als hij zijn portefeuille opent nog steeds vol frustratie moet zien op een pasje waar ''Koninkrijk België-Royaume de Belgique'' op staat....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het nog niet over de Franse Nederlanden...
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 6 augustus 2012 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() Een verfoeilijk politiek geladen neologisme en produkt van de incivieke separatisten uit 1830 ter ontkenning van de Zuidelijke-Nederlanden !
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 6 augustus 2012 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een Luikenaar mooi Frans spreekt ga je die als je een beetje verstand hebt onmiddellijk herkennen aan z'n accent. Dat heeft geen ballen te maken met een dialect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Dat is geen realiteit want de regio Vlaanderen is een deelstaat van het Koninkrijk België. Dat is de realiteit anno 2012 en niets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is immers niet omdat een Europees land geen deel uitmaakt van de EU dat het geen Europees land meer zou zijn. Net zozeer is het niet omdat de Nederlanden op dit ogenblik niet politiek geïntegreerd zijn, dat het eeuwenoude concept der Nederlanden/Lage Landen niet meer bestaat.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 6 augustus 2012 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |