![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Had u verder nog iets inhoudelijks? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je goed gezien. Citaat:
Citaat:
En het is inderdaad nogal wat potsierlijk en onconstructief praten, als je voorstellen van iemand anders probeert af te breken, zonder dat je daar zelf iets beters voor in de plaats stelt. Ik vraag me af waarom je dat doet. En dan zeg ik nog niks over dat voortdurend op de man spelen van jou. Jammer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 18:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je doet het weer. Er is niemand die beweerde dat je verantwoordelijk bent voor de uitspraken van iemand anders, gelieve op te houden met de discussie te vervalsen op deze manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent het die de discussie vervalst. Omdat je ooit eens in een andere discussie met iemand anders die iets van google plukte kon weerleggen zou plots alles wat van google komt onbetrouwbaar moeten zijn of wat? Want dat is al de pap die je geeft op mijn bronnen. Als het al waar is wat je beweert, want naar het linkje daarnaar waar ik om vroeg, kan ik fluiten natuurlijk. Daarnaast heb ik ook naar bronnen gevraagd voor jouw bewering? Maar die gaan er natuurlijk nooit komen. Is het niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het gebruiken van een foute uitspraak van een minister als bewijs voor uw uitleg zelfs niet bijna geloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wist niet dat jij het beter wist dat de minister van justitie, dan het partijprogramma van de NVA en dan de kranten die er over berichten, en de bewering van een andere forummer... alleen,... Wat houd jou eigenlijk tegen tegen om ook eens jouw bewering hard te maken? De waarheid? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In gans onze discussie, die nu al een paar dagen duurt, ben ik geen enkele vraag van uit de weg gegaan. U daarentegen, moet op de eerste vraag nog antwoord geven. Hoe zou d�*t toch komen?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-politie.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat begrijp ik. Ik doe dat ook niet. Maar een forum is geen muur hé?! Citaat:
Citaat:
En jij? Vind jij jezelf intelligent? Indien ja, wat houdt je dan tegen om het over de inhoud van de discussie te hebben ipv over mijn persoon? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 19:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt alsof hij een clipboard heeft openstaan met een deel van zijn platitudes die hij dan door elkaar smijt om daar zijn posts uit te vormen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zei ook alweer: "Beledigingen zijn de argumenten van zij die ongelijk hebben"? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Het forum niet, jij in deze discussie wel. 3: ![]() 4: Ik vind mijzelf alles behalve intelligent. Maar ik ben wel intelligent genoeg, om te weten dat inhoudelijk praten tegen een muur geen zin heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitleggen hoe jij de discussie vervalst zijn geen aanvallen op uw persoon, de waarheid heeft nu eenmaal haar rechten, ook al maak jij er een lachertje van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe dan eens een voorstel die volgens jou wel helpt om de criminaliteitscijfers naar beneden te halen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 19:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze keer gene zever he jongen. Een bewijsje daarvoor? Eéntje is genoeg. Intussen wacht ik nog altijd op de eerste bron van al uw loze beweringen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stop toch met die onnozele tactieken, ze geven u alles behalve geloofwaardigheid. |
|
![]() |
![]() |