![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals in het filmpje te zien is, is het hier in deze contreien normaal om in topje en minirok over straat te lopen in de zomermaanden. Me dunkt doet men dit ook niet tijdens de wintermaanden. Trouwdens: meestal is het koud in de stad? Verleden week was het er 34° en zelfs in de wintermaanden is het in de stad warmer dan daarbuiten. Er is bovendien een verschil tussen "scheef bekijken" en daarom mensen aanspreken, uitschelden of vlakaf lastigvallen. Is het zo moeilijk om zijn gedragingen onder controle te houden? Mogen wij dan ook doekjesdraagsters en andere inpakmodellen aanspreken, uitschelden of vlakaf lastigvallen omdat zij signalen uitzenden die we verkeerd zouden kunnen begrepen hebben? Of geldt dan ineens het standpunt van salami niet meer?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 september 2012 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Als dat de tijd is waarin er veel minder echtscheidingen, sociale miserie, alleenstaande vrouwen onder de armoedegrens, vrouwen met depressies,... waren, dan mag dat graag blijven hangen ja.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen is het in de islamitische wereld van een andere aard, directer én eerlijker in plaats van heimelijk achterbaks. Niet dat ik dezelfde voorschriften hier wens, verre van. Maar het Westers maatschappijmodel zoals het nu is, is inferieur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan haal ik een chemicus erbij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel me dat eens... Als vrouwen in een luchtig zomerkleedje doorheen een stad wandelen is dat hun goed recht... Het geeft de anderen nog altijd niet het recht om in dat geval die vrouwen uit te schelden voor hoer en nog meer ander fraais... En dat is een goede tip die ik u geef... Citaat:
Voor u dus not done.... ![]() ![]() Kent u meneer Salmi mijn beste,ik wél aangezien ik al véél langer bij de partij betrokken ben dan de heer Salmi en zijn naar oosterse wijze ingepakte echtgenote... Laatst gewijzigd door Svennies : 12 september 2012 om 01:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NEEN,scheef bekeken of aangesproken is niet hetzelfde als geintmideerd.Mn bomma durft je aanspreken over ongepaste kledij.Ze gaat echter niet schatje zeggen ze gaat ook je nr of je prijs niet vragen.Het is niet omdat er veel moslims in een straat zijn dat daar andere wetten gelden(sharia).En het soort tips die Salmi geeft zijn zeer goed IN de moskee en IN zijn huis.Als hij in de rol van schepen is kan hij beter de oorzaak van het probleem zoeken.Dat kan niet moeilijk zijn.De oorzaak is een boek welk hij belangrijk vindt en dat hij bespreekt in die moskee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen met oncontroleerbare chemische reacties zouden natuurlijk ook als volgt kunnen reageren. (Imagine Brussels met massale reacties als deze.... )
http://www.youtube.com/watch?v=xxDsaBYA1yk
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 september 2012 om 06:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Ik ben dat gediscrimineer van moslims een beetje moe.Daarom stel ik voor om de lat gelijk te leggen.Als de andere mensen nu eens massaal beginnen gedoekte vrouwen aan te spreken.In de trent van,hé schatje dat doekje staat sexy,wat is je nr?of ,willen we effi neuken.Wie gaat er dat komen verdedigen in de media??????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nochtans: ik doe gewoon hetzelfde al zij: mijn (zogenaamde) religieuze overtuiging kenbaar maken. Binnenkort is wordt het verboden om kruistekens te maken in het openbaar denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou dat echt eens willen zien, zo iemand die uitbundig een kruisteken maakt midden op straat. moet echt hilarisch zijn om te zien. ik zou ook niet direct weten wat te doen hoor. ik denk dat ik mijn schaterlach ga moeten inhouden, maar goed, je doet maar hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zij ook doen ze niet herkenbaar . en jij toont moedig je ware gelaat en je bent wel herkenbaar . moedig en gedurft , maar je het 300 % gelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door gertc : 12 september 2012 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar , die op de fiets was toch niet in een bourka ? hahahahaa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Een vent die vindt dat vrouwen zich moeten kleden opdat verkrachters zich niet geschoffeerd zouden voelen, mag op de lijst blijven staan; maar een vrouw die (gelijk om welke achterlijke reden) beslist een hoofddoek te willen dragen vliegt eraf
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 12 september 2012 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |