![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die evt reputatie als politiestaat kan ook op iets anders berusten dan op het optreden door ordediensten tijdens demonstraties. Hoe dan ook: over welke (niet-)uitlevering heb je het?
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reputatie van politiestaat is er niet over heel het grondgebied. Waar giserke het over heeft, is over de niet-uitlevering van een Baskisch koppel. Voor de volledigheid zou hij moeten vermelden dat er de voorbije jaren wel al een aantal andere Basken zijn uitgeleverd geweest. Dat is evenwel een heel andere kwestie dan de gebeurtenissen die aanleiding zijn geweest om dit topic op te starten. Voorbeeld: met de Guardia Civils die me wilden controleren op de grens met Portugal, heb ik een leuk gesprek gehad. Best grappig zelfs. Dat is met Guardia Civil in Baskenland onmogelijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 27 september 2012 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij moet zo niet de dramaqueen uithangen telkens crapuul de politie te lijf gaat
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom zou ik, ik ben niet diegene die met leugens afkomt
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() [quote]KOm daarmee af, dat treft juist de niet-rijkjes onevenredig. Onsociale maatregel.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die er met zijn neus bovenop zit in Madrid is als getuige voor Giserke niet goed genoeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Schepen
|
![]() Ja ok, dat klopt. Het ging me er maar om dat er niet alleen gekort wordt, maar dat daarnaast er ook nog wat belasting omhoog gegaan is. Als je zojuist gekort bent, word je van die belastingverhoging natuurlijk niet veel gelukkiger, maar dat terzijde.
groet, che20 Laatst gewijzigd door che20 : 27 september 2012 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Spaanse politie heeft niet de beste reputatie.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Allemaal herrieschoppers, volgens de rechtse rakkers alhier.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is bekend dat deze forummer behept is met een niet aflatende flikken-fobie die hem toelaat daarover al twintig dubbeldraden te hebben gepost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() DE veertig aangehoudenen worden berecht voor de politierechtbank en niet wegens staatsgevaarlijke activiteiten, wat hen voor de audiencia national zou gebracht hebben met mogelijks veel zwaardere straffen. Tot zover de politiestaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de toestanden in Spanje zal ik ook beter geïnformeerd zijn dan Giserke en jij want ik woon er en volg het elke dag. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Haha... een directe getuigenis door zoals hij zelf zegt via El Paìs wat te streamen... En je kent de ballen van Spanje als je de reputatie van de politie aldaar niet kent, sorry. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de reputatie van de politie moet je inderdaad bij de maniakale flikkenhater Giserke zijn. Altijd een betrouwbare onuitputtelijke bron voor flikkenhaat. Moeten ze soms het parlement laten invaderen? Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() Ik laat de "discussie" met u hierbij.
|
![]() |
![]() |