![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
Bekijk resultaten enquête: Moet NVA met VB coalitie vormen in Antwerpen? | |||
ik stem NVA - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,64% |
ik stem NVA - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
21 | 37,50% |
ik stem VB - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 25,00% |
ik stem VB - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - JA! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,57% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,50% |
ik ben moslim - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben moslim - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,79% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() In Antwerpen is het wat vreemdelingen betreft kwart over twaalf: de helft van de schoolkinderen volgt er nu al islam les. De situatie is volgens mij quasi hopeloos. Da's ook de reden dat ik er over een paar jaar weg ben.
Ik zou het voor de leut toch wel eens willen zien wat NVA en VB er samen van zouden bakken. Maar waarschijnlijk zal BDW toch kiezen voor de rol van orkestleider op de Titanic. Als er niks aan het zinken te doen valt, kan je je maar best amuseren zolang het nog duurt. Samen met Markske de portier en consoorten... Laatst gewijzigd door E. Migrant : 12 oktober 2012 om 07:23. |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan mij niet inbeelden dat jonge mensen blijven stemmen op de islamiseringspartij Groen. Zijn die dan werkelijk zo naief dat ze niet doorhebben dat Groen een extreem linkse partij is die pro massamigratie, massahereniging, massa-islamisering, massa-belasting om heel de 'verrijking' te onderhouden, is, en dat de groene thema's maar bijzaak zijn. (Aan het afschaffen van onverdoofd slachten zijn ze nog niet toe. Je zou wel anders verwachten van mensen met een hart voor de natuur en dieren). |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar, ik heb vandaag weer genoeg gehoord van de lokale N-VA lijsttrekker. Luid in de krant verklaren dat hij met iedereen zal praten... maar desgevallend naar samenwerking met het VB gevraagd, 'ge weet dat we dat niet mogen' antwoorden. Het ordewoord bij de n-va is gegeven. 'Verandering' zal een lege doos blijken daar N-va gaat samenwerking met de traditionele partijen.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 13 oktober 2012 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#187 | |