![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#187 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Standaard Citaat:
"..... en als er positiever wordt omgegaan met de diversiteit die Antwerpen rijk is !!!!" Is dat dik Almaci vrouwmens nog normaal te noemen ?? Diversiteit die Antwerpen verpest en onleefbaar maakt ja !!! Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 oktober 2012 om 23:29. |
||
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch vaag genoeg om een compromis mogelijk te maken. En 'meer geld' in tijden van inflatie is ook niet zo speciaal. Dat BAM tracé echter...daar heb ik geen zicht op.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 oktober 2012 om 23:38. |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Dat BAM trace daar mag Almaci mee doen wat ze wil en voor mijn part mag BDW daar mee doen wat hij wil, maar meer OCMW geld dat kan toch niet, en meer aandacht voor de allochtonen ook niet. Het is idd. vaag maar het druist haaks in met de bedoelingen van BDW. Daar komt zever van.
|
![]() |
![]() |
#190 |
Schepen
|
![]() Waarom zou de stad overigens tot een akkoord moeten komen over iets wat een Vlaamse bevoegdheid is en waar ook op dat niveau over beslist wordt?
|
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 oktober 2012 om 00:35. |
||
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() t'is daar aan't rommelen en terecht ook. Het is alsof ik zou zeggen tegen de partijvoorzitter van den FDF dat jij wel, op uwe zondag, mee met mij folderkers van die partij gaat ronddragen, terwijl ik u niks heb gevraagd of heb gepeild of je mss iets anders van plan waart. Hoe reageert gij daar dan op denk je? Ok, ge kunt niet zeggen dat ge het er niet voor over hebt (want FDF & de BuB, dat schurkt toch zowat tegen elkaar), maar ik veronderstel dat ge wel met een colèreke gaat zitten.... of zoals Groen! nu lijkt te doen, mij toewenst mijn plan maar te trekken en me maar alleen met die folderkes gaat laten dragen
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 19 oktober 2012 om 06:48. |
|
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() afschaffing van het verbod op burqua's.... vaag?
#195 | |
|
![]() Citaat:
Een vijfde wiel, iemand die zichzelf respecteert (en groen! zal heus een boost gekregen hebben in vertrouwen na de laatste uitslag) wil dat niet zijn.
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() politici die warempel bekommerd zijn om het beleid en om het belang van Antwerpen, zoveel mogen we natuurlijk niet verlangen.
|
![]() |
![]() |
#197 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mag ik je er op wijzen dat de Stadslijst een andere visie heeft op Antwerpen dan de lijst BDW.
Dat voor hen BDW zoveel mogelijk zijn zin geven gelijk staat aan Antwerpen zoveel mogelijk in de steek laten?
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() traditionele partijen en "visie"? Laat me eens goed lachen. Een schaamlapje voor "wij willen de postjes" en "we willen onze vriendjes sappige overheidscontracten cadeau doen".
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 19 oktober 2012 om 09:59. |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 oktober 2012 om 10:00. |
|
![]() |