Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 25 oktober 2012, 07:57   #181
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Een kind met een vlaamse moeder en een marokkaanse vader is een marokkaan. Zo worden deze doorgaans ook opgevoed.
Heb zo eens in discussie gezeten met een voze pakistaan: joor faders kontry, is joors kontry.
Nou, de moeder van Nadia komt uit een familie met sterke CD&V-banden. En ik dacht zelfs dat ze christelijk gedoopt werd. Marokkaanse mannen houden zich trouwens niet bezig met de opvoeding van hun kinderen, dat is voor de vrouwen, dus daar ga je de mist in.
fonne is offline  
Oud 25 oktober 2012, 09:04   #182
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waar zit het bedrog? Ik kan niets vinden.
We weten al langer dat de NVA verdraagzaam is, onder hun leiders bevindt zich een Oosteuropese transsexueel onder de vorm van Liesbeth Homans en een bejaarde lesbiënne in de laatste terminale fase van AIDS onder de vorm van De Wever.

Laatst gewijzigd door Tommm : 25 oktober 2012 om 09:06.
Tommm is offline  
Oud 25 oktober 2012, 09:08   #183
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
We weten al langer dat de NVA verdraagzaam is, onder hun leiders bevindt zich een Oosteuropese transsexueel onder de vorm van Liesbeth Homans en een bejaarde lesbiënne in de laatste terminale fase van AIDS onder de vorm van De Wever.
waw, jij kunt echt enorm goed inhoudelijk antwoorden hé?? ik ben onder de indruk!
Oud 25 oktober 2012, 09:21   #184
Yous
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nou, de moeder van Nadia komt uit een familie met sterke CD&V-banden. En ik dacht zelfs dat ze christelijk gedoopt werd. Marokkaanse mannen houden zich trouwens niet bezig met de opvoeding van hun kinderen, dat is voor de vrouwen, dus daar ga je de mist in.
Wel, zoals ik eerder al stelde.. De toekomst zal uitwijzen of ze een gewone vlaamse is, of een leverancier van allerlei voordeeltjes voor haar soortgenoten. Je kan het, diegene die haar wantrouwen, moeilijk kwalijk nemen. Daar heeft een lange geschiedenis voor gezorgd, van een volk dat zich bewust weigert in te passen in deze samenleving. Het diversiteits fascisme, heeft daar zeker ook niet aan geholpen. Ze zal daarom ook nooit als gewone vlaamse kunnen functioneren (maakt niet uit hoe ze zichzelf voelt).
In ieder geval ben jij evengoed vooringenomen over haar, als diegene die tegen haar zijn.
Yous is offline  
Oud 25 oktober 2012, 10:05   #185
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
waw, jij kunt echt enorm goed inhoudelijk antwoorden hé?? ik ben onder de indruk!
Oeioei, lange teentjes. We mogen toch eens lachen, niet?
Oud 25 oktober 2012, 10:16   #186
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Een kind met een vlaamse moeder en een marokkaanse vader is een marokkaan. Zo worden deze doorgaans ook opgevoed.
doorgaans is niet altijd zoals in dit geval...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 25 oktober 2012, 10:23   #187
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat is gewoon een bekwame madam, niet meer of niet minder Vlaams dan gelijk wie.
Niet alleen bekwaam maar ook nog mooi en charmant !!!
Méér van deze vrouwen in de politiek: met nadruk op "charmant" of "vriendelijk" zoals je wilt.
Geen afstammelingen van de Dolle Mina's.

Laatst gewijzigd door Boduo : 25 oktober 2012 om 10:23.
Boduo is offline  
Oud 25 oktober 2012, 11:42   #188
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris

Jacob Van Artevelde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zij is wel niet Vlaams.
Ze is mijn volksgenote want ze heeft dezelfde moedertaal als ik.

Prudens van Duyse wist het wel:De Tael is gansch het Volk.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 25 oktober 2012 om 11:46.
Jacob Van Artevelde is offline  
Oud 25 oktober 2012, 11:44   #189
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op dit forum? -------> Dat ge dat denkt is lachwekkend.

Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 25 oktober 2012 om 11:46.
Maikel Joosten is offline  
Oud 25 oktober 2012, 11:48   #190
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

We mogen concluderen dat als het aan het VB ligt we onze Vlaamse roots moeten bewijzen. mmm..... waar heb ik dat nog eens gehoord?
Oud 25 oktober 2012, 11:48   #191
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het toont vooral wie er verdraagzaam is en wie niet.
Bolleke Wol is offline  
Oud 25 oktober 2012, 16:45   #192
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ze is gedoopt, ze kreeg een Vlaamse naam, ze is lid van het VVB en het Davidsfonds
En haar vader is een Marokkaan.
Citaat:
Demper van u had ik zo'n scherpte niet verwacht van de anderen natuurlijk wel
Je hebt mannen die hun hele leven achter hun piet lopen, zelfs al het over politiek gaat.

Van u had ik niet verwacht dat je een excuusfatima als Sminate gaat goedpraten puur omdat ze "knap" is. (en zelfs daarover valt te discussiëren)
Dat is kermispolitiek. Perfide tot en met.
Londerzeel heeft een bekwame en competente burgemeester nodig, geen symbolisch lingeriemodel die het moet hebben van lijststemmen.

Nu gaat de N-VA te pas en te onpas proclameren dat ze een Marokkaanse burgemeester benoemd hebben, kijk maar eens naar het volgende artikel:
http://www.standaard.be/artikel/deta...5934&word=pvda

Weyts: ‘Mag SP.A wél besturen met extreem-links?’

En wat zegt Weyts:

Citaat:
Wij zijn zelfs de eerste partij in Vlaanderen die een burgemeester met Marokkaanse roots benoemt.
Als je nu nog niet wil zien dat Sminate de excuusfatima van de niveanen is, dan weet ik het niet meer.

Nog multicultureler en progressiever dan de sossen, en dat noemt zich dan een nationalistische partij. Als ze dergelijke wanhoopsdaden moeten verrichten om in de smaak te vallen bij de traditio's, kunnen ze maar beter in de vaart springen.

Laatst gewijzigd door Demper : 25 oktober 2012 om 16:46.
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2012, 16:46   #193
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Het toont vooral wie er verdraagzaam is en wie niet.
Het gaat hier wel over die bekwame, lieve madam !
De rest is een afleidingsmaneuver
Boduo is offline  
Oud 25 oktober 2012, 19:16   #194
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
ja en dan zolang het maar geen moslim is he

Citaat:
Van u had ik niet verwacht dat je een excuusfatima als Sminate gaat goedpraten puur omdat ze "knap" is. (en zelfs daarover valt te discussiëren)
heb al dik spijt dat ik VB heb gestemd als ik sommige van jullie hoor
en ik verdedig ze niet omdat ze mooi snoetje heeft maar omdat ze GEEN moslima is!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 25 oktober 2012, 20:32   #195
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog multicultureler en progressiever dan de sossen, en dat noemt zich dan een nationalistische partij.

Een multiraciaal en progressief nationalisme is de enige juiste marsroute voor een Nederlandstalige staat.

Volhardende Vlaamse racisten mogen voor mij hun lelieblanke mini-thuisland krijgen met volbloed Vlamen als Verhofstadt & Pierre Mertens & Christian Van Eycken & Co. En daar het Frans of Engels invoeren. Succes ermee.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 oktober 2012 om 20:33.
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 25 oktober 2012, 21:11   #196
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Een multiraciaal en progressief nationalisme is de enige juiste marsroute voor een Nederlandstalige staat.

Volhardende Vlaamse racisten mogen voor mij hun lelieblanke mini-thuisland krijgen met volbloed Vlamen als Verhofstadt & Pierre Mertens & Christian Van Eycken & Co. En daar het Frans of Engels invoeren. Succes ermee.
Weet altijd iets zinnigs te zeggen hé

Laatst gewijzigd door F.B. : 25 oktober 2012 om 21:11.
F.B. is offline  
Oud 25 oktober 2012, 21:37   #197
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Je hebt mannen die hun hele leven achter hun piet lopen, zelfs al het over politiek gaat.

Dat is kermispolitiek. Perfide tot en met.
Londerzeel heeft een bekwame en competente burgemeester nodig, geen symbolisch lingeriemodel die het moet hebben van lijststemmen.

Nu gaat de N-VA te pas en te onpas proclameren dat ze een Marokkaanse burgemeester benoemd hebben, kijk maar eens naar het volgende artikel:
http://www.standaard.be/artikel/deta...5934&word=pvda

Weyts: ‘Mag SP.A wél besturen met extreem-links?’

En wat zegt Weyts:

Als je nu nog niet wil zien dat Sminate de excuusfatima van de niveanen is, dan weet ik het niet meer.

Nog multicultureler en progressiever dan de sossen, en dat noemt zich dan een nationalistische partij. Als ze dergelijke wanhoopsdaden moeten verrichten om in de smaak te vallen bij de traditio's, kunnen ze maar beter in de vaart springen.
Wel, wel, wel, de druiven van 14 oktober zijn nog altijd te zuur...
Boduo is offline  
Oud 25 oktober 2012, 21:49   #198
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Toch behoud ik de nodige reserve, ik ruik toch hier en daar iets wat niet helemaal koosjer lijkt.

Neem nu deze "Vlaming", zoon van een Belgische (Vlaamse ?) moeder:

Hoewel Brahim de laatste jaren amper een woord repte over zijn liefdesleven, is zijn grote geheim nu toch uitgekomen: de zanger is al drie en een half jaar getrouwd met een 24-jarige traditionele moslima, zo schrijft 'Dag Allemaal'. Het getrouwd stel zou al meer dan twee jaar samenwonen in Brahims huis in de Vlaams-Brabantse gemeente Bekkevoort.
"Zo'n drie jaar geleden zijn Brahim en Merva in alle stilte en in intieme kring getrouwd. Alleen de imam en de getuigen waren erbij", zo vertelt iemand uit de nabije kring van de MNM-presentator in het weekblad. "Merva is een traditionele moslima. Ze vertoont zich zelden op straat en vergezelt Brahim nooit naar optredens. Op die manier kon Brahim zijn 'geheim' al die tijd bewaren."

Brahim, die vroeger zijn liefde nooit hard afschermde tegenover de buitenwereld, bevestigt zijn 'verzwegen' huwelijk: "Iets meer dan drie jaar geleden ben ik getrouwd. Ik heb nooit geprobeerd om dat krampachtig geheim te houden. Mijn naaste familie en collega's zijn dan ook op de hoogte", geeft hij, erg op zijn woorden lettend, toe.

'Rokkenjager'
Merva is zeker niet de eerste liefde voor Brahim, die na al die jaren verveeld zit met zijn imago van rokkenjager. Zo was hij negen jaar geleden samen met Stéphanie tot er achter de schermen bij de VTM-talentenjacht Idool een vonk oversloeg met zijn medekandidate Astrid. Daarna had Brahim nog een relatie met Dorien, de oudste dochter van Jan Leyers en de Vlaams-Tunesische Néedra.

Vader
Met Merva, die net als Brahim praktiserend moslim is, heeft hij dan toch voor een vaste relatie gekozen. Al zou hij volgens de ingewijden zijn keuze deels gebaseerd hebben op het oordeel van zijn vader: "Wij zijn ervan overtuigd dat zijn vader een grote rol heeft gespeeld in het huwelijk van Brahim en Merva. De wil van Brahims vader is nu eenmaal wet."

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...getrouwd.dhtml

beware!

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 25 oktober 2012 om 21:50.
E. Migrant is offline  
Oud 25 oktober 2012, 21:59   #199
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Langs de ene kant je afzetten tegen racisme en langs de andere kant neerbuigend over gewone Vlaming, straf hoor.

Een mooie Vlaamse spreuk: "verbeter de wereld, begin bij jezelf". En ja, het is een Nederlandstalige maar ook een Vlaamse spreuk.

Of je het nu wilt of niet, ook het Vlaming-zijn is een deel van onze identiteit.
Oud 25 oktober 2012, 22:03   #200
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:

ROFLOL
E. Migrant is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be