Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2004, 10:33   #181
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

[font=Book Antiqua]Dan hoop ik dat er veel schone vrouwelijke sexisten in mijn kieskanton zitten![/font] 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 10:40   #182
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Mogen sexisten ook nog stemmen?
Als dat seksisme erin bestaat om altijd automatisch vrouw te stemmen: ja.
Dergelijk seksisme moet zelfs aangemoedigd worden, net zoals het racisme dat iemand ertoe brengt om altijd automatisch voor allochtonen te stemmen.
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #183
Peedy
Vreemdeling

Peedy's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Peedy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Als dat seksisme erin bestaat om altijd automatisch vrouw te stemmen: ja.
Dergelijk seksisme moet zelfs aangemoedigd worden, net zoals het racisme dat iemand ertoe brengt om altijd automatisch voor allochtonen te stemmen.
Dat is nu is discriminatie van de hoogste plank: op een vrouw stemmen, omdat het geen man is en op een allochtoon, omdat hij een ander kleureke heeft. Man ge zijt zelf een racist als ge dat zit te verkondigen.
Oud 1 augustus 2004, 15:50   #184
time bomb
Vreemdeling

Standaard

belachelijk gewoon

Laatst gewijzigd door time bomb : 1 augustus 2004 om 15:51.
time bomb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 18:10   #185
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peedy
Dat is nu is discriminatie van de hoogste plank: op een vrouw stemmen, omdat het geen man is en op een allochtoon, omdat hij een ander kleureke heeft. Man ge zijt zelf een racist als ge dat zit te verkondigen.
t Is te gek voor woorden. En als al onze ministerposten dan zijn bezet door Arabieren en negers moeten de blanken weer positief gediscrimineerd worden en zo kan dat blijven doorgaan natuurlijk.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 19:04   #186
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard tja.....het stoot me ook tegen de borst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
BRUSSEL (ANP) - Wie in België in de toekomst een veroordeling wegens racisme oploopt, zal ook zijn burgerrechten kwijtraken. Dat houdt in dat een veroordeelde voor een periode van vijf of tien jaar niet mag kiezen of gekozen kan worden.

Great news !
nou nou Great News????

Dus,omdat je denkt hoe je denkt(laat ons ff de definitie van "denken" terzijde liggen....dank je ),wordt je gestraft?
Vergeef me,maar daar heb ik het ook moeilijk mee.
Doet me denken aan de verhalen van mijn grootouders,wie "vijand" van de pastoor werd in de parochie kon het voor de rest wel schudden,tot 6 parochies ver!

Aan de Blokkers hier,de dag dat er....euhm....."Blokleden van allochtone afkomst" op hun kieslijsten verschijnen is het geviseer tegen jullie op slag afgelopen denk ik....

Dan vraag ik me wel af wat te doen met "verklaarde antidemocraten",i.e. diegenen die openlijk verklaren onze wetten niet te willen aanvaarden.Zolang ze niet betrapt worden op het effektief NIET naleven van deze of gene wet zijn ze niet strafbaar..Maarre....die gedachtengang....gevaarlijk lijkt me

Moeten die hun burgerrechten niet ook op de schop dan?

En terwijl ik bezig ben.....enfin.....we gaan stoppen ermee
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 19:54   #187
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BRUSSEL (ANP) - Wie in België in de toekomst een veroordeling wegens racisme oploopt, zal ook zijn burgerrechten kwijtraken. Dat houdt in dat een veroordeelde voor een periode van vijf of tien jaar niet mag kiezen of gekozen kan worden.

Great news !
Nog greater nieuws is dat ik zin heb om koeken op de bakkes te geven.
Marginaal zul je wel denken hé. Maar weet je, ik heb me de laatste tijd serieus aangepast aan bepaalde vreemde culturen.
Oud 1 augustus 2004, 22:17   #188
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Nog greater nieuws is dat ik zin heb om koeken op de bakkes te geven.
Marginaal zul je wel denken hé. Maar weet je, ik heb me de laatste tijd serieus aangepast aan bepaalde vreemde culturen.
euhm.....Herr Fritz..

De Duitse 88mm was een voortreffelijk werktuig voor het aanbrengen van gaten in stalen voertuigen... 8)

Het verband met politieke discussies ontgaat me echter volkomen
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 23:37   #189
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
euhm.....Herr Fritz..

De Duitse 88mm was een voortreffelijk werktuig voor het aanbrengen van gaten in stalen voertuigen... 8)

Het verband met politieke discussies ontgaat me echter volkomen
Volgens mij is het eerder een vorm van politieke "outing".
Oud 1 augustus 2004, 23:42   #190
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Piano,

Een arrest waar verschillende rechtbanken zich over hebben moeten buigen, tot een rechter met de juiste ingesteldheid voor die zaak werd aangesteld.

Laatst gewijzigd door maddox : 1 augustus 2004 om 23:43.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 07:47   #191
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peedy
Man, ironie is aan u duidelijk niet besteed.

Laatst gewijzigd door Stratcat : 2 augustus 2004 om 07:48.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 07:48   #192
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Stratcat : 2 augustus 2004 om 07:48.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 09:52   #193
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
nou nou Great News????

Dus,omdat je denkt hoe je denkt(laat ons ff de definitie van "denken" terzijde liggen....dank je ),wordt je gestraft?
Vergeef me,maar daar heb ik het ook moeilijk mee.
Doet me denken aan de verhalen van mijn grootouders,wie "vijand" van de pastoor werd in de parochie kon het voor de rest wel schudden,tot 6 parochies ver!

Aan de Blokkers hier,de dag dat er....euhm....."Blokleden van allochtone afkomst" op hun kieslijsten verschijnen is het geviseer tegen jullie op slag afgelopen denk ik....

Dan vraag ik me wel af wat te doen met "verklaarde antidemocraten",i.e. diegenen die openlijk verklaren onze wetten niet te willen aanvaarden.Zolang ze niet betrapt worden op het effektief NIET naleven van deze of gene wet zijn ze niet strafbaar..Maarre....die gedachtengang....gevaarlijk lijkt me

Moeten die hun burgerrechten niet ook op de schop dan?

En terwijl ik bezig ben.....enfin.....we gaan stoppen ermee
Wat mij opvalt is dat meer bepaald de blokkers met deze verstrenging een probleem mee hebben (hoe zou dit komen ) en dat de modale Vlaming hier weinig iets in zit...
Wat me meer opvalt is dat net die blokkers geregeld deze verstrenging zien als een aantasting op hun vrijemeningsuiting...
Welnu , nu heb ik toch een vraag aan net die blokkers...'Als u een politieagent op straat uitmaakt voor rotte vis , denkt u dat de agent het hierbij gaat laten of schrijft hij hiervoor een PV ? '...guess twice...inderdaad een PV aan uw broek...en nochtans u heeft uw mening gegeven , niet ?
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 10:59   #194
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Great news !
Pffff! En wat dan, gaan ze 1 miljoen mensen veroordelen voor racisme? Hoeveel mensen zijn er veroordeeld verleden jaar voor racisme? 10, 100, 1000? ´t Zal allemaal niet veel helpen, hoor.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 11:48   #195
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wil dat nu ook zeggen dat iedereen die een veroordeling heeft opgelopen (ik zeg maar wat: moord, overval, roofmoord, diefstal etc...) ook gedurende vijf jaar niet meer mag gaan stemmen? Of mogen die mensen wel nog hun burgerrechten behouden en zijn het enkel degenen die een "bruin" iemand hebben overvallen die hun burgerrechten kwijt zijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 11:58   #196
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat mij opvalt is dat meer bepaald de blokkers met deze verstrenging een probleem mee hebben (hoe zou dit komen ) en dat de modale Vlaming hier weinig iets in zit...
Wat me meer opvalt is dat net die blokkers geregeld deze verstrenging zien als een aantasting op hun vrijemeningsuiting...
Welnu , nu heb ik toch een vraag aan net die blokkers...'Als u een politieagent op straat uitmaakt voor rotte vis , denkt u dat de agent het hierbij gaat laten of schrijft hij hiervoor een PV ? '...guess twice...inderdaad een PV aan uw broek...en nochtans u heeft uw mening gegeven , niet ?
Neen, dat is geen mening geven, dat is iemand gewoon uitmaken en zeker als het een politieman in funktie betreft, is dat om problemen vragen. Er is een verschil tussen vrije meningsuiting en laster/eerroof.
Zeggen dat bijvoorbeeld Marokkaanse jongeren vaker de criminele toer opgaan dan anderen, is geen laster, maar is een mening en dan nog gebaseerd op veel ervaring en onderzoek.
Probeer toch eens na te denken voor ge iets op dit forum gooit, jongen...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 12:02   #197
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
En al diegene die te rap rijden ook hun burgerrechten kwijt, aub.

Na de jacht op de commies, de jacht op de racisten. What next? Al diegene die hun hond laten kakken op straat? Mannen die hun vrouwen slaan?
Ik zou graag ook alle linksrijders veroordeeld willen zien !

Laatst gewijzigd door Laudi : 2 augustus 2004 om 12:03.
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 15:30   #198
Melchior
Vreemdeling

Melchior's schermafbeelding

Standaard

Neuspeuteraars en nagelbijters moeten hun burgerrechten verliezen!
Oud 2 augustus 2004, 15:41   #199
Piet Hein
Minister

Standaard

vrije meningsuiting telt voor iedereen en als u met elkaars streking niet akkoord gaat moet men dat niet uitvechten voor de rechtbank maar bv. door een goed en eerlijk debat (dit is mijn persoonlijke mening )
want het cordon sanitaire= asociaal
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 15:44   #200
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees tenminste je eigen thread, dan weet je waarom. Of kost dat teveel moeite?
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be