![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet het eerlijk gezegd niet meer wat ik wil. Of toch, ik wil dat we simpelweg terug één regering krijgen want de huidige toestand is waanzin.
En of dit dan in België is of in Vlaanderen: het interesseert me zelfs niet meer. Ik ben het communautaire gezever zo moe als koude pap. Alleen, een zelfstandig Vlaanderen: is er eigenlijk iemand die een concreet voorstel heeft van hoe dat in zijn werk zou moeten gaan? Wat met Brussel en de honderduizenden Vlamingen die daar werken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een drukte om niets.
Mij gaat het vooral over het woord DOEN. BDW DOET niet aan politiek, hij praat er over, en zegt hoogstens wat anderen zouden moeten doen, of niet mogen doen. Dus zelf al zou de uitspraak dwingend zijn, er zou toch niets veranderen. Als het op zelf DOEN aankomt geeft hij meestal "niet thuis" uiteraard omdat de anderen moeilijk DOEN, en hij daar niets kan aan DOEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 29 oktober 2012 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door JBM : 29 oktober 2012 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
droomt u rustig verder u lijkt gelukkig. Volgens mij is één van de voorwaarden tot erkenning van een onafhankelijk vlaanderen, dat het grootste deel van de schuld overneemt. daar zullen buitenlandse schuldeisers en hun overheden wel op toezien, zodat ze aan hun centen raken als het erop aankomt. Denkt u even na? De schuld van Belgie ligt voor een flink deel bij zijn bewoners. Wie zal er dus betalen mocht uw waanbeeld kloppen? Bedankt nationalisten voor zoveel onbaatzuchtige menslievendheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is ook niet dat zowel Vlaanderen als Wallonië daarover iets te zeggen hebben. Dat wordt uiteindelijk door de VN geregeld en die passen gewoon hun eigen regels toe. Als Wallonië zich als opvolger van België profileert dan zijn ze verplicht de belgische schuld mee te nemen. Dat is geen sprookje, dat is de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() Niet bepaald. Die voorwaarde stelt zich niet als Wallonië onder belgische vlag verder zou willen. Wat volgens u ee nvoorwaarde is, is het in feite helemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, geen van beide is hier van belang. Wel dat Brussel een autonoom parlement heeft, waardoor noch Vlaanderen noch Wallonië het zomaar voor zich kan 'opeisen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door JBM : 29 oktober 2012 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door schietboog : 29 oktober 2012 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ontwaak eens uit uw fantasiewereld, vriend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En erkenning van een nieuwe staat is geen verworven recht, iedere andere staat kan individueel en in allianties voorwaarden opleggen, alvorens een andere staat te erkennen. En wat doe je met het vlaamse spaargeld dat in overheidsschuld steekt? Laatst gewijzigd door spherelike : 29 oktober 2012 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Probeer je ego tot de ware proporties te herleiden en geloof me nu maar vrij dat Digneffe geen boodschap heeft aan jullie georchestreerd gezeik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In mijn mail naar hem zou ik trouwens nooit woorden als "gezeik" in de mond durven nemen, kwestie van toch wat niveau te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |