![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig is het weer actueel.Blijkbaar hebben verschillende hoge officieren van de Belgische Strijdkrachten een rapport overgemaakt aan Minister Decrem waarin ze melden dat het bijna afgelopen is.
Het materieel is VERSLETEN (met spuug en draad aan elkaar gehouden) en de onderbemanning in de meeste eenheden (vooral wegens de hoge eisen) is nu zowat onoverbrugbaar aan het worden.... Dat is niet de schuld van de minister overigens,die moet ook werken met de middelen die de staat nog aan defensie wil geven(geen 3% van de begroting meer),en met de investeringsbudgetten die af en toe beschikbaar komen voor de aanschaf van rollend,vliegend en varend materieel.. Ook aan de kwaliteit van het personeel dat doorgelaten wordt naar de eenheden mag niet getornd worden,beter te weinig personeel dan onbekwaam personeel Maar de spoeling wordt nu wel heel dun. De officieren vragen een herkalibratie vanwege de politiek.WIL men nog een leger?Moeten we terugvallen naar een "Guarda" naar Iers model van een paar duizend man....een soort "opgepepte politielui" voor binnenlands gebruik en wat kustwachters? Belangrijk,anders kan men beter aan jonge mensen zeggen om NIET langer te solliciteren en kan men de ontbindingsprocedure inzetten.(dat staat niet in die nota,maar dat kan men verstaan zonder dat het moet gezegd zijn!) Het goede nieuws is dat materieel tegenwoordig VERSLIJT in plaats van weg te rotten in een depot,maar inderdaad,WIL het Koninkrijk Belgie nog een leger dat een plaats heeft in het Nato-bondgenootschap.....EERLIJKE antwoorden en TOEKOMSTPLANNING graag.... Het is een maatschappelijk relevante vraag! Laatst gewijzigd door kelt : 8 november 2012 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Hebben die straks dan nog ambtenaren ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nog altijd nachtmerries , droom er nog altijd van, het was gruwelijk, ik wordt soms nog zwetend wakker, mijn vriendin moet me dan rustig houden ......................... maar die kakkerlakken (in de keuken en het patattenkot) vroeger er echt om. Volgens mij sta ik nog altijd en anderen op de zwarte lijst van GAIA ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest van uw peloton zal zich daarentegen kostelijk geamuseerd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben te moe op opnieuw te gaan kijken naar die draad over Turtelboom die opkomt in Antwerpen, waar jij gaat voor 10 % voor de partij van Decroo junior, och ja, hij is geen partijvoorzitter meer straks. Maar ik meen me te herinneren dat jij dat toch zo een toffe voorzitter vond hé ? Al gereageerd op die draad ? 10 % in Antwerpen, wat een klucht , hier op het forum amuseren we ons kostelijk met je posts. Blijven gaan Jack ...go go go. PS . 1. Ik ben te moe, want ik ben geen ambtenaar. 2. Ik stel vast dat je geen opmerking maakt over de bilspleet of de hangbuik. ( Grote muil verloren...stukske liberale boefer ?) 3. De smily op het einde van mijn post is u ongetwijfeld ontgaan, geen wonder dat u voor de liberalen stemt....er zijn continue zaken die u ontgaan. 4. Als geboren Kortrijkzaan (ondertussen al lang uitgeweken) ben ik blij dat de tjeven een ferme kloot zijn afgetrokken door de andere partijen, dat Quickie (ze zijn hem beu in de regering of Quickie ziet de bui 2014 al hangen) dan burgemeester is , neem ik er dan maar bij.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 8 november 2012 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hehe... Zwaarlijvige IT'er gaat door het lint. Missie geslaagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nobele airsoftwarrior die je bent ... O ja, ik heb lekker niet op de link geklikt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Straffe spuug bij het leger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moogt gij opdraven, Jacques. Gelijk de weeskindjes en de mongooltjes die gratis in Walibi en Bobbejaanland binnen mogen een week voor het seizoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Alleen de plantrekkers kunnen er overleven.
Al zullen pannekoeken en carottiers �* la Vigilante daar anders over denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |