![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op wie stem jij eigenlijk, als ik zo indiscreet mag zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu beginnen de rechtsen ook al. Ik ben al geen bolsjewiek om te beginnen en u moet mij maar eens zeggen waar in ons manifest wij precies nazi sympathieën koesteren. Een greep van citaten uit het manifest: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat was eerder strategisch en vooral wegens gebrek aan beter. Volgende keer stem ik misschien eindelijk eens vlaams links als alles goed gaat ![]()
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 29 juli 2004 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Communisme is een heel ruim begrip dat gaat van anarchisme over communalisme tot stalinisme. Strikt genomen is communisme het regeren van het volk (basisdemocratie) in een klasseloze maatschappij. Ik zie niet in hoe Stalin dan precies in dat systeem past, overigens. Wie zich communist noemt kiest automatisch de zijde van communistische dictators is dus een even zinloze uitspraak als wie zich christenen noemt kiest automatisch de zijde van de grootinquisiteur of wie zich liberaal noemt kiest automatisch de zijde van Bush. Als jij dictatuur en basisdemocratie op één hoop gooit zou dat getuigen van zeer ondermaatse intellectuele capaciteiten. Ik neem aan dat jij toch niet dom bent?
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Wat een subjectieve .... nonsens ![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik een vlaamsgezinde ben weet ik wat het is om op één hoop gegooid te worden met de nazis. 2: de geschiedenis van het communisme vanaf 1917 is niet iets om hier op een twee drie even uit te leggen. Maar als je voorbeelden wil: Parijs 1871 De anarchosyndicalisten in de Spaanse burgeroorlog (overigens onderdryukt door de communistische partij, dus veralgemenen heeft al geen zin meer.) De Mirs in Rusland (vooraleer de bolsjewieken de macht overnamen, alweer).
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() @ pelgrim;
Het communisme houdt ons voor dat de klassenstrijd internationaal en derhalve dat de arbeiders geen nationaliteit meer bezitten. Hoe breng jij dit in overeenstemming met het streven naar een onafhankelijk Vlaanderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geweld is te zien op 'antiglobalistische' betogingen, maar dat is verre van doelgericht. Het is relschopperij, met masochistische trekjes zelfs. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Geweld is trouwens de laatste decenia enkel te zien bij linkse manifestaties, nota bene manifestaties die georganiseerd worden onder het mom van VERDRAAGZAAMHEID.
Dwaze bloemcool! |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Hela touche pas a mon Pelgrim he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Twee uiterst linkse partijtjes die vooral het internationalisme propageren. Deze partijtjes gruwelen van alles wat ook maar een zweem heeft van flamingantisme. De PVDA is een partij die tot vandaag openlijk dweept met de communistische dictator Stalin, de grootste massamoordenaar aller tijden. U wenst geen Vlaamse republiek maar een Sovjet-republiek ?! Start uw nieuw partijtje maar, hoe meer versplintering in het uiterst linkse kamp hoe liever ik het zie!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondanks het zeer sektarische karakter van traditionele communistische partijen, zijn zij de enigen die nog kritisch staan tegenover het wereldkapitalisme, dat de allergrootste vijand is voor een soevereine staat. Strategisch was het dus veel beter voor hen te kiezen dan voor het Vlaams Blok of de N-VA, beide liberale partijen.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat alle communisten denken dat er na Marx niet meer nagedacht werd?
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het was een strategische stem, veel andere keus had ik niet. Noem mij anders eens andere antikapitalistische partijen?
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een echte volkspartij die de belangen van de gewone Vlaming verdedigt. Tegenover het kapitalisme zet het VB het solidarisme. De tijd van de klassestrijd is voorbij. Vandaag vinden de arbeiders, bedienden, zelfstandigen, eerlijke Vlaamse ondernemers en werklozen zich in de volkspartij Vlaams Blok. Sociaal en nationalistisch en dus rechts. |
|
![]() |
![]() |