![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek als ervaringsdeskundige aan gebruikerszijde. Eno mag er ook eens zijn gedacht over zeggen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zelfs geïnitieerd door een hoer, ontmaagd zeg maar. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben meer gemeen dan we dachten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is genetisch bepaald om je lichaam te verkopen voor geld? Nymfomanie eventueel maar prostitutie niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wordt dus niet geboren als prostituee, maar je wordt wel geboren met het karakter waarmee je prostituee kan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegene waar ik het over heb was een hoer, en die was zo geboren. En daar is niets verkeerd mee of negatiefs aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vindt dat er niets verkeerd aan is, andere vinden het weer immoreel tot zelfs walgelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zei dat ze als prostituee ging werken omdat dit nu eenmaal was wat ze was. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er andere mensen die als bv. bakker of zo geboren worden denk je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het is niet omdat je bij een bakker werkt dat je ook daadwerkelijk een bakker bent. Het zijn de mensen die met hun hele hart en ziel daarmee bezig zijn, mensen die verfijnen en met nieuwe recepten komen, dat zijn bakkers. Mensen die ervoor geboren zijn en dat altijd zullen blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie dan ook " hoer" als scheldwoord , terwijl ik prostitutie een respectabel woord vind dat een bepaalde handeling omschrijft Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wow, over een verdraaide moraal gesproken. Een Calvinistische Born again Christian Baptist denk ik.
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 december 2012 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijne moraal.
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Marie heeft overschot van gelijk . Uiteraard is sex hebben met een partner waar je smoor op bent heel intens . Maar ook sexuele relaties , zij het met een minnares , is vaak zonder de grote liefde , maar toch met een pasionele vorm en respect , en vele beroepsprostituees hebben ook heel goede en pasionele relaties met sommige klanten . Mensen kunnen ook gewoon een verstandhouding hebben rond een sexuele relatie , en ja waarom niet met een vergoeding . Stel dat je omwille van welke reden dan ook geen goede sexuele relatie hebt met je vrouw , maar verder alles met haar wil delen en wil samenblijven . Moet je daarom je sexuele geneugten en verlangens opbergen ? Ik denk het niet . Als je dan vb een sexuele relatie op nahoud met iemand die dat in alle vrijheid ongedwongen met U deelt en daar staan een paar materiele compensatie's tegenover , dan noem ik dat een propere en aanvaardbare vorm van prostitutie . Mag dat , ja toch . Is die dame een hoer ? absoluut niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gevangenis, streng gestraft, het gaat over boetes in Zweden Het gebeurt wel meer dat mensen zondigen tegen hun eigen opvattingen, maar die had ik duidelijk toen nog niet. Ik was 17. Ondertussen heb ik mijn mening gevormd. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 december 2012 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben een heel grote tegenstander van elke vorm van geweld . zal ik het eens anders uitdrukken . I hate sex , BUT I like to make love . en als dat gebeurt tussen twee mensen die het wel zien zitten om dat te delen , ook al staat daar een compensatie tegenover so what . Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |