Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2012, 01:22   #181
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
U leeft in België, u bent dus Belg.
België is een koninkrijk. Albert is dus uw koning.
Tot nader order ben ik een Belg (officiëel) en Albert is inderdaad de Belgische koning (alhoewel er met de grodnwet wel een zeker spelletje gespeeld is) maar er is echter een verschil tussen de Belgische koning en mijn koning zijn. Als je nu zegt dat hij onze parasiet is....
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 08:08   #182
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als ge gegijzeld wordt door een bende Albanezen, dan zijt ge nog geen Albanees.

Ik ben gegijzeld door het onland b.
En wees gerust: geen Stockholm-syndroom bij den deze.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 09:01   #183
Paultje
Lokaal Raadslid

Paultje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Zo snel mogelijk. In mijn bedrijf zijn alle vlaamse leveranciers al buitengebonjourd (verlies voor hen van 10 ME omzet) en andere collega's zijn op de goede weg. Geen samenwerking met mensen die ons willen uitroeien.
en dan spreek jij van haat tegenover de franstaligen ? en splitsen ? ik hoop dat je kapitaalkrachtig genoeg bent bent om dat te overleven en dat je de vlaamse leveranciers buitengegooid hebt wel dat is echt een daad van racisme wat denk je wat er zou gebeuren als wij hier alle waalse leveranciers buitengooien domkop

Laatst gewijzigd door Paultje : 25 december 2012 om 09:07.
Paultje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 09:32   #184
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Conclusie: EDR gebruikt Bertje om zijn populitische boodschap te vertolken, nl."de NVA zijn fascitische populisten"
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)
Perzik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 09:33   #185
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zo snel mogelijk. In mijn bedrijf zijn alle vlaamse leveranciers al buitengebonjourd (verlies voor hen van 10 ME omzet) en andere collega's zijn op de goede weg. Geen samenwerking met mensen die ons willen uitroeien.
Ik heb ergens iets gelezen over uitroeien. Over een groep mensen op een boot zetten en die boot laten zinken. U begrijpt dus ongetwijfeld dat we met de mensen die met zo'n plannen rondlopen niet meer willen samenwerken?
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 09:40   #186
killimandjaro
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Zeiker !!!!
killimandjaro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 09:47   #187
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jawel aangezien alle inwoners van België Belg zijn.
Dat is niet zo hoor.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 09:48   #188
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De droom van Dewever zal nooit realiteit worden.
Wat is de droom van De Wever?
Oud 25 december 2012, 09:52   #189
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...die met kerstmis een briefje van di rupo mag komen voorlezen.
Zeg hé, het zijn alleen nog een paar onderontwikkelde gebieden die nog een echt koninkrijk hebben. Misschien dat er in belgie nog een paar onderontwikkelde rondlopen, die geloven dat belgie een koninkrijk is.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 09:56   #190
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor mij zijn het dommerikken die te dom zijn om te accepteren dat we in een land met verschillende talen en culturen leven.
Tja, zo zijn die walen hé, en dan zijn ze verwonderd dat de Vlamingen daartegen in opstand komen.
Oud 25 december 2012, 10:00   #191
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom herhaalt u als een papegaai wat ik zeg?
Hij schrijft toch iets heel anders hoor. Ofwel is het een zeer intelligente papegaai

Laatst gewijzigd door reservespeler : 25 december 2012 om 10:28.
Oud 25 december 2012, 10:03   #192
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Altijd zoeken ze naar zondebokken voor de crisis, ofwel zijn het de vreemdelingen ofwel landgenoten uit een ander landsdeel. Zulk betoog komt vandaag vaak voor in talrijke Europese landen, ook bij ons.
Of parasieten die op de kap van anderen leven (de juiste zondebok, BTW). Zoals heel die familie in Laken, bijvoorbeeld.
Oud 25 december 2012, 10:12   #193
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ge gegijzeld wordt door een bende Albanezen, dan zijt ge nog geen Albanees.

Ik ben gegijzeld door het onland b.
En wees gerust: geen Stockholm-syndroom bij den deze.

.
neen, want ge kunt uw nationaliteit ook op geven,maar anders, zoals we eisen van elkeen die Belg wil worden , dat ze de wetten van dit land naleven, zijnde (vooralsnog) een constitutionele monarchie.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 10:14   #194
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

BTW, met al die angstzaaierij over het duivelse maar toch zo vage 'populisme':

Kan iemand mij trouwens eens uitleggen welke partij niet populistisch is, of hoe een partij in een 'democratie' niet populistisch kan zijn? Probeer je in een partij-democratie niet net zoveel mogelijk van het volk achter je te krijgen, om een politiek mandaat te bemachtigen? Is een partij-democratie niet per definitie populistisch?
In een democratie je als partij niet populistisch voordoen lijkt mij politieke zelfmoord (zo van "Ik spreek niet voor het volk! Fuck the people!").

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 december 2012 om 10:24.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 10:20   #195
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw leugens maken geen enkele indruk op ons. Uitroeien van de Franstaligen wil u en niets anders. Hoog tijd dat we splitsen dus en geen enkel contact hebben met elkaar om erger te voorkomen.
Wij zijn voor Vlaanderen, wij zijn niet tegen Wallonië, net zo min als we iets hebben tegen Nederland, Duitsland, Frankrijk, .....

Wat wij wel willen is dat iedereen zijn eigen boontjes dopt. Om hen op weg te helpen willen we best solidair zijn met onze buren (indien nodig). Solidair zijn wil in deze zeggen dat we hen willen ondersteunenen helpen zodat ze zelf uit het moeras kunnen kruipen. We willen hen maw geen hangmat aanbieden.

Wie kent het spreekwoord niet: "Geef iemand een vis en je geeft hem voedsel voor een dag, leer hem vissen en je geeft hem voedsel voor de rest van zijn leven."
Oud 25 december 2012, 10:21   #196
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
neen, want ge kunt uw nationaliteit ook op geven,maar anders, zoals we eisen van elkeen die Belg wil worden , dat ze de wetten van dit land naleven, zijnde (vooralsnog) een constitutionele monarchie.
Kwaak kwaak ...
ik wil vrij leven op mijn geboortegrond zolang ikzelf niet wil verhuizen.
Propere mentaliteit van jullie: mensen wegjagen.

Ik wil geen oorlog en geen revolutie. Ik wil enkel mijn politieke overtuiging uitdragen, en die is dat er een reorganisatie van mijn politieke overheid moet komen. Een staatkundige reorganisatie.
En jij, of niemand, gaat mij hier wegjagen gelijk een politieke vluchteling.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 10:22   #197
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef effe de naam van uw bedrijf, we zullen Europa op de hoogte brengen. Dit is ontoelaatbaar in Europa.
Oud 25 december 2012, 10:22   #198
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U wilt enkel het Vlaams geld, genoteerd!
Oud 25 december 2012, 10:34   #199
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Voor iemand die een buitenechtelijke dochter zelfs niet wenst te erkennen (alhoewel het kind als twee druppels op haar oma Astrid lijkt)... Voor iemand wiens vader collaboreerde met den Dolf en er heel de oorlog bij op de schoot zat, zelfs niet terug durfde komen na de wapenstilstand... Voor iemand die dan wel door de Vlaamse mensen werd vergeven voor zijn collaboratie en zijn zoon op de troon gezet.... Voor iemand wiens grootmoeder tijdens WOI met de Duitse officieren in het bed lag terwijl Albert aan den Yzer stond.... Voor iemand wiens overgrootvader in Kongo blijkbaar miljoenen mensen liet afmaken.....
heeft die geinstalleerde nietsnut en de rest van zijn uitkeringsclan toch wel veel LEF om dan de hardwerkende mensen uit Vlaanderen die verdorie de helft van "zijn pais" onderhouden te gaan schofferen en hen vergelijken met de strapatsen van de collabo's zoals Legrelle en Leopold... kent iemand trouwens één vlaming die bij den Dolf op de schoot heeft gezeten?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 10:36   #200
LcGrs
Partijlid

Standaard

't Is al een tijd geleden dat ik hier nog eens ben komen kijken... Maar toen in de kersttoespraak van de koning gehoord had, dacht ik terug aan dit forum.

Flaminganten kunnen echt niet tegen kritiek: Kim Gevaert steunt "Red de Solidariteit", Clouseau brengt een single "België" uit of de koning (dus eigenlijk de regering) die wijst op overdreven populisme en het zoeken van zondebokken. Altijd weer voelen jullie zich persoonlijk aangevallen en kunnen jullie niets anders dan natrappen...

Een zalige Kerst allemaal!...
LcGrs is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be