![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() Tot nader order ben ik een Belg (officiëel) en Albert is inderdaad de Belgische koning (alhoewel er met de grodnwet wel een zeker spelletje gespeeld is) maar er is echter een verschil tussen de Belgische koning en mijn koning zijn. Als je nu zegt dat hij onze parasiet is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge gegijzeld wordt door een bende Albanezen, dan zijt ge nog geen Albanees.
Ik ben gegijzeld door het onland b. En wees gerust: geen Stockholm-syndroom bij den deze. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Lokaal Raadslid
|
![]() en dan spreek jij van haat tegenover de franstaligen ? en splitsen ? ik hoop dat je kapitaalkrachtig genoeg bent bent om dat te overleven en dat je de vlaamse leveranciers buitengegooid hebt wel dat is echt een daad van racisme wat denk je wat er zou gebeuren als wij hier alle waalse leveranciers buitengooien domkop
Laatst gewijzigd door Paultje : 25 december 2012 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Conclusie: EDR gebruikt Bertje om zijn populitische boodschap te vertolken, nl."de NVA zijn fascitische populisten"
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ergens iets gelezen over uitroeien. Over een groep mensen op een boot zetten en die boot laten zinken. U begrijpt dus ongetwijfeld dat we met de mensen die met zo'n plannen rondlopen niet meer willen samenwerken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg hé, het zijn alleen nog een paar onderontwikkelde gebieden die nog een echt koninkrijk hebben. Misschien dat er in belgie nog een paar onderontwikkelde rondlopen, die geloven dat belgie een koninkrijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij schrijft toch iets heel anders hoor. Ofwel is het een zeer intelligente papegaai
Laatst gewijzigd door reservespeler : 25 december 2012 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen, want ge kunt uw nationaliteit ook op geven,maar anders, zoals we eisen van elkeen die Belg wil worden , dat ze de wetten van dit land naleven, zijnde (vooralsnog) een constitutionele monarchie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() BTW, met al die angstzaaierij over het duivelse maar toch zo vage 'populisme':
Kan iemand mij trouwens eens uitleggen welke partij niet populistisch is, of hoe een partij in een 'democratie' niet populistisch kan zijn? Probeer je in een partij-democratie niet net zoveel mogelijk van het volk achter je te krijgen, om een politiek mandaat te bemachtigen? Is een partij-democratie niet per definitie populistisch? In een democratie je als partij niet populistisch voordoen lijkt mij politieke zelfmoord (zo van "Ik spreek niet voor het volk! Fuck the people!").
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 december 2012 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wij wel willen is dat iedereen zijn eigen boontjes dopt. Om hen op weg te helpen willen we best solidair zijn met onze buren (indien nodig). Solidair zijn wil in deze zeggen dat we hen willen ondersteunenen helpen zodat ze zelf uit het moeras kunnen kruipen. We willen hen maw geen hangmat aanbieden. Wie kent het spreekwoord niet: "Geef iemand een vis en je geeft hem voedsel voor een dag, leer hem vissen en je geeft hem voedsel voor de rest van zijn leven." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik wil vrij leven op mijn geboortegrond zolang ikzelf niet wil verhuizen. Propere mentaliteit van jullie: mensen wegjagen. Ik wil geen oorlog en geen revolutie. Ik wil enkel mijn politieke overtuiging uitdragen, en die is dat er een reorganisatie van mijn politieke overheid moet komen. Een staatkundige reorganisatie. En jij, of niemand, gaat mij hier wegjagen gelijk een politieke vluchteling. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef effe de naam van uw bedrijf, we zullen Europa op de hoogte brengen. Dit is ontoelaatbaar in Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wilt enkel het Vlaams geld, genoteerd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor iemand die een buitenechtelijke dochter zelfs niet wenst te erkennen (alhoewel het kind als twee druppels op haar oma Astrid lijkt)... Voor iemand wiens vader collaboreerde met den Dolf en er heel de oorlog bij op de schoot zat, zelfs niet terug durfde komen na de wapenstilstand... Voor iemand die dan wel door de Vlaamse mensen werd vergeven voor zijn collaboratie en zijn zoon op de troon gezet.... Voor iemand wiens grootmoeder tijdens WOI met de Duitse officieren in het bed lag terwijl Albert aan den Yzer stond.... Voor iemand wiens overgrootvader in Kongo blijkbaar miljoenen mensen liet afmaken.....
heeft die geinstalleerde nietsnut en de rest van zijn uitkeringsclan toch wel veel LEF om dan de hardwerkende mensen uit Vlaanderen die verdorie de helft van "zijn pais" onderhouden te gaan schofferen en hen vergelijken met de strapatsen van de collabo's zoals Legrelle en Leopold... kent iemand trouwens één vlaming die bij den Dolf op de schoot heeft gezeten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Partijlid
|
![]() 't Is al een tijd geleden dat ik hier nog eens ben komen kijken... Maar toen in de kersttoespraak van de koning gehoord had, dacht ik terug aan dit forum.
Flaminganten kunnen echt niet tegen kritiek: Kim Gevaert steunt "Red de Solidariteit", Clouseau brengt een single "België" uit of de koning (dus eigenlijk de regering) die wijst op overdreven populisme en het zoeken van zondebokken. Altijd weer voelen jullie zich persoonlijk aangevallen en kunnen jullie niets anders dan natrappen... Een zalige Kerst allemaal!... |
![]() |
![]() |