![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dank u!
![]()
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drie letters, die u blijkbaar graag wil vergeten: VNV. Verder nog een paar woorden: Raad van Vlaanderen. U zei? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Met hoeveel gaat u Wallonië bij Frankrijk aansluiten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat u niet kan lezen. Na WOII moest men weer van 0 beginnen, vandaar dat enkel de naoorloogse politiek belangrijk is. Of ontkent u dat het eerst het Vlaams Blok was in 1979? Of ontkent u dat het Blok pas iets betekende vanaf de jaren '90? Of ontkent u dat de VVB pas in 1991 de onafhankelijkheidgedachte heeft overgenomen? U zei dus?
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Interessant dat u er ons op blijft wijzen dat de hele Vlaamse Beweging in 1991 het belangrijkste VB+VNV+Activisme plan heeft overgenomen, bedankt, Tantist 8)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergist zich, Rik, het ging over RWF. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() *KNIP*
Geachte, Strikt wettelijk gezien, staat het u vrij van te schelden.Toch proberen we scheldtirades en persoonlijke aanvallen op dit forum, o.a. omwille van het niveau en de goeie sfeer, te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Zeker na klachten vanwege geviseerden.Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onnozelaar, ik heb geen enkel nepprofiel. Gij zijt een zielig ventje, dat zijn tijd verdoet met kankeren op hardwerkende mensen. Ga buiten spelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
|
![]() Citaat:
Maak eens een psychologische schets van iemand, en die begint zo waar te schelden (hoewel hij had beloofd dat niet meer te doen). De waarheid kwetst nog altijd zullen we maar zeggen he?
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
![]() Citaat:
Het enigste wat ik ooit gedaan heb, zijn de leugens van de BUB ontmaskert. Dat onderwerp is MEGALANG geworden ![]() Maar ja, you can't stand the truth he?
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
![]() Citaat:
![]() (even later komt een witte wagen met rood kruis en sirene aan, stappen er mannen in het wit uit met een mooi jasje met gespen, en voeren Patriot weg naar het dichtst bijzijnde hospitaal, mooi aangekleed met het jasje) ![]()
![]() |