![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Kan de minster van onderwijs een homo zijn ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
26 | 40,63% |
Ja. Dat mag toch geen rol spelen !! |
![]() ![]() ![]() |
41 | 64,06% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17,19% |
Liever niet. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 25,00% |
Ja. Zelfs als hij het voor klein mannen heeft. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,94% |
Ik heb hier geen mening over. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,38% |
Prins Laurent for President ! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 21,88% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat het al dan niet homo-zijn van De Heer Minister Smet Pascal ondertussen niet langer objectieve bevraging behoeft.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 februari 2014 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Staatssecretaris
|
![]() Goed, je wil dus niet antwoorden op mijn, nochtans zeer simpele, vraag over waarom jij een homo niet geschikt ziet als minister van onderwijs.
Dan ben ik weg uit dit topic. Salut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Waarom zou een homo geen goede minister van onderwijs kunnen zijn? Ik mag de seksuele voorkeur van homo's en lesbiennes dan wel als een afwijking zien, dat wil nog niet zeggen dat zij hun job niet goed zouden kunnen uitoefenen, noch dat zij minderwaardig behandeld zouden mogen worden. Ik heb er geen probleem mee dat onze minister van onderwijs een homo is. Mocht hij een pedofiel zijn, ja, DAN zou ik er een probleem mee hebben. Maar ja, ik kan pedofielen, ongeacht hun beroep, sowieso al niet uitstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het onderwijs zou moeten worden overgelaten aan privé-initiatief en de vrije markt, behalve wat de minimale vereisten betreft om in de maatschappij te kunnen functioneren (leren lezen en schrijven, rekenen). Het geld voor onderwijs zou naar de ouders, en niet naar collectivistische scholen, betuttelende ambtenaren, politici met een agenda en andere betweters moeten gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat het al meer dan erg genoeg is dat de minister van onderwijs tot een politieke strekking behoort. Maar de overheid moet gewoon met haar vuile poten van de opvoeding van onze kinderen afblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Liever nog wat staatsinmenging dan de scholen over te laten aan louter private initiatieven, dan krijgt men opnieuw een klasse- of kastensysteem ! Het is al erg genoeg dat het onderwijs nog steeds te lijden heeft onder het katholieke juk en dat 70 % van ons onderwijs nog steeds onderhevig is aan de eindbeslissingen van het episcopaat en de congregaties, ondanks de 'modernere' schijn die men tegenwoordig in het katholiek onderwijs doet uitstralen. Dat vind ik alvast veel erger dan een minister van onderwijs of onderwijs gereguleerd door onze overheid ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk naar wat er met Di Rupo is gebeurd, die werd in november 1996 in de waanzin van de Dutroux-paranoia, vooral in Vlaanderen, ook beschuldigd van pedofiele gedragingen en uiteraard bleek daar niets van aan te zijn. Maar het kwaad was ondertussen al geschied ! Moest Di Rupo een 'gewone' hetero zijn geweest, dan was zulke beschuldiging nooit gebeurd. Sommige ethisch-conservatieven kunnen beide 'groepen' moeilijk van elkaar loskoppelen. Zo weigerde Koning Boudewijn in 1991 eens een ambassadeur in Thailand te benoemen, omdat de man zich (toen al) als homo geout had en de strengkatholieke entourage van de vorst vond dat niet kunnen om een homo ambassadeur te laten zijn in een land dat toen al bekend stond als 'pedoparadijs' en om zijn kindersekstoerisme ! Het is alvast allemaal tekenend voor de bekrompen houding van vele reactionair katholieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zelden een slechter idee gelezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die staatskinderen hebben uit het volk een weerloze, manipuleerbare kudde gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mocht dit daadwerkelijk het geval zijn - wat ik evenwel betwijfel - valt deze positieve evolutie alleen maar toe te juichen.
![]() |
#197 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een belangrijk deel in de opvoeding is de keuze van een juiste school. Ouders die kamperen in een tentje om tijdig hun kind in te schrijven in een school van hun voorkeur doen dat niet enkel uit vrijetijdsbesteding.
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij hoeveel scholen is dat zo ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is natuurlijk ook een groot publiek dat geen zier geeft om de opvoeding of het onderwijs van hun kind. Hen maakt het ook niet uit of de minister van onderwijs al dan niet een homo is.
|
![]() |
![]() |