Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2004, 11:41   #181
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Als Vlaamsnationalist ben ik beschaamd wat 'goede' aan 'slechte' nationalisten aan elkaar verwijten. Kunnen wij nu echt niet als volwassenen met mekaar praten zonder verwijten en insinuaties? Nog maar goed dat dit forum door zeer weinig mensen gelezen wordt!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 12:32   #182
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding wordt door elk normaal denkend mens als nuttig erkend. U vergelijkt dit centrum met de Inquisitie waar men ook iedereen kon aangeven en vals beschuldigen.
Ten tijde van de Inquisitie had dit echter heel zware gevolgen voor hij of zij die beschuldigt werd. Vele mensen werden gefolterd en verbrand op brandstapels op basis van deze valse beschuldigingen. Het CGKR in verband brengen met de Inquisitie is dus je reinste onzin. Het CGKR is een toevlucht voor mensen in nood en geen verklikkerslijn.
Dan zal ik wel geen 'normaal denkend mens' zijn zeker. Het Centrum treedt vooral op in dossiers waarin burgers van Marokkaanse afkomst zich over iets beklagen. Allochtonen van andere afkomst maken zo goed als geen kans om door het centrum geholpen te worden. De Marokkanen hebben nu eenmaal een vrij belangrijke politieke macht in handen.
Zo is het Centrum mee verantwoordelijk voor het in standhouden van het Casablancacaroussel: het onwaarschijnlijk lakse verstrekken van visums aan Marokkanen op het consulaat-generaal in Casablanca. Eigenlijk is dit mensenhandel door de staat, met het oogmerk op toekomstige stemmen voor het regime. Klachten over het wangedrag van Belgische diplomatieke posten vanwege andere allochtonen worden niet ernstig genomen...
Het centrum is een zooitje kontlikkers en zakkenvullers van het laagste allooi.
Het dient zo snel mogelijk geëlimineerd te worden. Misschien kan Ben Laden dat wel even opknappen...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 13:41   #183
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Als Vlaamsnationalist ben ik beschaamd wat 'goede' aan 'slechte' nationalisten aan elkaar verwijten. Kunnen wij nu echt niet als volwassenen met mekaar praten zonder verwijten en insinuaties? Nog maar goed dat dit forum door zeer weinig mensen gelezen wordt!
Volkomen mee eens. Maar tot mijn verdediging zal ik toegeven dat ik al enige tijd op het Internet vertoef op allerhande politieke en andere sites en steeds kom ik dezelfde agressie en onbegrip vanwege Vlaams-Nationalisten tegen. In elke discussie van welke aard ze ook is filosofisch, psychologisch of maatschappelijk steeds wordt er heel vlug een verband gezocht om allochtonen en Walen en elk initiatief van de regering in een slecht daglicht te plaatsen. Vlaams-Nationalisten willen gewoon niet over iets anders praten. Het Internet is hun domein en ze wensen dit zo te houden....
Elk normaal denkend mens wenst vrede voor zichzelf en voor anderen. Zij niet neen, nooit een positief bericht, nooit een positieve boodschap, steeds alles afbreken, altijd mistevreden zijn. Als dat de betere wereld is die Vlaams-Nationalisten wensen dan pas ik voor deze maatschappijvisie.
Voor mezelf, onze nakomelingen en de toekomst vind ik vrede een veel belangrijkere boodschap dan onvrede en verdeeldheid.
Daarom zeg ik schoon genoeg van al dat negativisme!
En ze kunnen me dan weer antwoorden dat dit wartaal, psychopathische oprisping en terminaal delirium tremens is. Ik heb liever mijn delirium dan hun emotieloos toekomstbeeld voor Vlaanderen, België en de wereld.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 2 augustus 2004 om 13:45.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 14:07   #184
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Volkomen mee eens. Maar tot mijn verdediging zal ik toegeven dat ik al enige tijd op het Internet vertoef op allerhande politieke en andere sites en steeds kom ik dezelfde agressie en onbegrip vanwege Vlaams-Nationalisten tegen. In elke discussie van welke aard ze ook is filosofisch, psychologisch of maatschappelijk steeds wordt er heel vlug een verband gezocht om allochtonen en Walen en elk initiatief van de regering in een slecht daglicht te plaatsen. Vlaams-Nationalisten willen gewoon niet over iets anders praten. Het Internet is hun domein en ze wensen dit zo te houden....
Elk normaal denkend mens wenst vrede voor zichzelf en voor anderen. Zij niet neen, nooit een positief bericht, nooit een positieve boodschap, steeds alles afbreken, altijd mistevreden zijn. Als dat de betere wereld is die Vlaams-Nationalisten wensen dan pas ik voor deze maatschappijvisie.
Voor mezelf, onze nakomelingen en de toekomst vind ik vrede een veel belangrijkere boodschap dan onvrede en verdeeldheid.
Daarom zeg ik schoon genoeg van al dat negativisme!
En ze kunnen me dan weer antwoorden dat dit wartaal, psychopathische oprisping en terminaal delirium tremens is. Ik heb liever mijn delirium dan hun emotieloos toekomstbeeld voor Vlaanderen, België en de wereld.
Allemaal goed en wel, al uw gezeik, maar op mijn post durft ge natuurlijk niet reageren, want dat komt niet in uw kraam te pas. Nietwaar, gij positieve, vredelievende en verdraagzame prachtige mens... Ge staat wel goed met uw eigen, eh?
Oud 2 augustus 2004, 14:09   #185
luc broes

Standaard

Citaat:
Anders zou oorlog inderdaad vlug gedaan zijn. Oorlog wordt gevoed door fanatisme en extremisme langs beide zijden.
In België voedt het extremisme van het Vlaams Blok het fanatisme van bepaalde allochtonen en anderzijds voedt het fanatisme van deze allochtonen op hun beurt weer het Vlaams Blok. Het is een negatieve spiraal van haat en geweld.
Dus hoe minder extremisme hoe beter voor de maatschappij.Toch niet moeilijk te begrijpen. Elk extreem voedt het andere extreem.
Labyrinth, ik ben al jaren bestuurslid van het VB. Wat jij hier allemaal vertelt is voor mij onbegrijpelijk. Ik ken geen enkel voorbeeld van (aanzetten tot) geweld door het VB tegen vreemdelingen. Het VB wil wel voorrang voor eigen staatsburgers tegenover anderen, zoals in alle andere landen ook het geval is. De overgrote meerderheid van de Vlamingen willen niet dat hun stad een tweede 'Brussel' wordt waar ze zelf vreemdeling geworden zijn. Wat is daar verkeerd mee? Dat is een doodgewone universele menselijke reactie.
Zeer veel Vlamingen vinden de transfers onredelijk. Waarom kost een blindedarmontsteking in Wallonië steeds zoveel meer dan in Vlaanderen?
Elke rationele mens moet toch toegeven dat dit niet kan. Als jij dat egoïsme of extremisme noemt of 'nooit tevreden' dan moet je anderen niets verwijten.
Oud 2 augustus 2004, 14:30   #186
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
Labyrinth, ik ben al jaren bestuurslid van het VB. Wat jij hier allemaal vertelt is voor mij onbegrijpelijk. Ik ken geen enkel voorbeeld van (aanzetten tot) geweld door het VB tegen vreemdelingen. Het VB wil wel voorrang voor eigen staatsburgers tegenover anderen, zoals in alle andere landen ook het geval is. De overgrote meerderheid van de Vlamingen willen niet dat hun stad een tweede 'Brussel' wordt waar ze zelf vreemdeling geworden zijn. Wat is daar verkeerd mee? Dat is een doodgewone universele menselijke reactie.
Zeer veel Vlamingen vinden de transfers onredelijk. Waarom kost een blindedarmontsteking in Wallonië steeds zoveel meer dan in Vlaanderen?
Elke rationele mens moet toch toegeven dat dit niet kan. Als jij dat egoïsme of extremisme noemt of 'nooit tevreden' dan moet je anderen niets verwijten.
mag ik dan eens vragen wat u verstaat onder eigen staadsburgers?

Omdat een toekomst voor iedereen belangrijk is.
groen!tje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 14:48   #187
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!tje
Leer eerst schrijven, sukkel,...
Oud 2 augustus 2004, 15:44   #188
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

het blok is het probleem niet voor de spa,wel de allochtonen in zijn partij,een soort van 5de kolonne.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 17:19   #189
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Het niveau stijgt !
Het niveau testosteron?
Hoe meer testosteron je hebt hoe strijdlustiger je wordt !
Laat ons stellen dat het Vlaams Blok een hoog testosteron gehalte heeft....
Oud 2 augustus 2004, 17:21   #190
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Allemaal goed en wel, al uw gezeik, maar op mijn post durft ge natuurlijk niet reageren, want dat komt niet in uw kraam te pas. Nietwaar, gij positieve, vredelievende en verdraagzame prachtige mens... Ge staat wel goed met uw eigen, eh?
Ja, ik ben een vriendelijk meiske..... verzeild tussen de stoere (althans in gedachte) knapen.
Oud 2 augustus 2004, 17:53   #191
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!tje
Ja, dat mag je: een staatsburger is de wettelijke burger van een staat.
Op zoek naar een 'racist'?
Oud 3 augustus 2004, 11:14   #192
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vanaf wanneer wordt een nieuwe Belg een eigen staatsburger? Als u Walen en dus Belgen al beschouwd als een ander volk die geen recht hebben op de uitstekende verzorging die we hier hebben hoe zult u dan staan tegenover nieuwe Belgen in Vlaanderen. Krijgen die bijvoorbeeld een hartoperatie of gaat een echte Vlaming dan voor. Misschien wenst u ook wel een onderscheid te maken tussen nieuwe en oude Vlamingen. Waar trekt u de grens? Het gaat gewoon om menselijkheid, een menselijkheid die niet alles berekent.
Uw strijd tegen de Walen kan ik moeilijk begrijpen. Toen Italianen nog niet zo lang geleden aangespoord werden om in de koolmijnen te zwoegen voor onze warmte was het allemaal goed maar vraag nu niet aan de Vlamingen om iets terug te geven.....solidariteit te tonen.
Solidariteit heeft duidelijk grenzen voor u, voor mij niet.
Trouwens uw eigen slogan zou beter een nieuw kleedje krijgen " Eigen schoon en net volk eerst ". Waar u allemaal niet tegen bent. Abortus, euthanasie, homoseksualiteit, werkloosheid, Walen, allochtonen......en wat weet ik nog meer.
De mens is niet perfect, soms moet men hem nemen zoals hij is... dit heet dan begrip en verdraagzaamheid. Dit wil echter niet zeggen dat men hier en daar niet kan bijsturen en dat men alles moet slikken. Het profitarisme niet en ook het extremisme niet.
En sorry, de spotjes van het Vlaams Blok zijn soms een regelrechte aansporing tot vreemdelingenhaat.... Ik wil niet leven in uw politiestaat en met vlaggen zwaaien.
De tijd van " Vlaanderen ....... de leeuw " is voorbij. Gelukkig maar.....
Oud 3 augustus 2004, 11:47   #193
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Labyrint
Vanaf wanneer wordt een nieuwe Belg een eigen staatsburger? Als u Walen en dus Belgen al beschouwd als een ander volk die geen recht hebben op de uitstekende verzorging die we hier hebben hoe zult u dan staan tegenover nieuwe Belgen in Vlaanderen.
Toon mij aan waar Luc Broes verklaart dat Walen en Belgen geen recht hebben op een uitstekende verzorging.
Citaat:
Het gaat gewoon om menselijkheid, een menselijkheid die niet alles berekent.
Haha! Hier hebben we de uitleg. Alles is weer gratis! We hebben hier te doen met een discipel van de openbaring van Steve GRATIS! Stevaert. Alles is gratis! De hospitalen werken gratis, het personeel werkt gratis, de ambtenaren voor de sociale zekerheid werken gratis en de belastingbetaler werkt blijkbaar ook gratis! …En waarvan moet het geld vandaan komen om al die gratische diensten te betalen? Wie ingaat tegen die gratis theorie is automatisch een racist, iemand die de Walen en Belgen geen uitstekende verzorging gunt, iemand die onderscheid maakt tussen oude en nieuwe Vlamingen en geen grenzen kent aan de menselijkheid. Als we labyrinth mogen geloven, dan mag niemand geen kritiek meer uiten op de sociale zekerheid. De Paus van sociale zekerheid wordt onfeilbaar en alle gelovigen moeten zijn dogma’s volgen…

Citaat:
Uw strijd tegen de Walen kan ik moeilijk begrijpen. Toen Italianen nog niet zo lang geleden aangespoord werden om in de koolmijnen te zwoegen voor onze warmte was het allemaal goed maar vraag nu niet aan de Vlamingen om iets terug te geven.....solidariteit te tonen.
Hier een typisch voorbeeld van onlogisch denken. Uw strijd tegen de Walen kan ik niet begrijpen… en de rest van de bewijsvoering gaat over Italianen… Merk op dat het geschiedenisbeeld van Labyrinth pas start met de inwijking van de Italianen (na de tweede wereldoorlog). Waarschijnlijk weet hij/zij niet dat de eerste ernstige tegenstellingen al optraden tijdens het Nederlands bewind… (de jaren 1815 tot 1830). En van kapitaalstromen heeft die nog nooit gehoord. Natuurlijk niet!...

Citaat:
Trouwens uw eigen slogan zou beter een nieuw kleedje krijgen " Eigen schoon en net volk eerst ". Waar u allemaal niet tegen bent. Abortus, euthanasie, homoseksualiteit, werkloosheid, Walen, allochtonen......en wat weet ik nog meer.
Hier komt het toetje op de taart. Als er geen argumenten meer zijn… dan maar de persoonlijke aanvallen! Dus Luc, gij moogt geen persoonlijke mening meer hebben. Wie denkt gelijk gij, mag niet meer op het forum komen…

[font=Verdana]
Citaat:
En sorry, de spotjes van het Vlaams Blok zijn soms een regelrechte aansporing tot vreemdelingenhaat.... Ik wil niet leven in uw politiestaat en met vlaggen zwaaien.
Natuurlijk! …partijen verbieden, vrijheid van meningsuiting beperken of afschaffen,… dat zijn pas democratische middelen. Dat waren toch de methoden die in Duitsland rond 1932 toegepast werden…[/font]

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 3 augustus 2004 om 11:51.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 12:39   #194
luc broes

Standaard

Citaat:
Vanaf wanneer wordt een nieuwe Belg een eigen staatsburger? Als u Walen en dus Belgen al beschouwd als een ander volk die geen recht hebben op de uitstekende verzorging die we hier hebben hoe zult u dan staan tegenover nieuwe Belgen in Vlaanderen. Krijgen die bijvoorbeeld een hartoperatie of gaat een echte Vlaming dan voor. Misschien wenst u ook wel een onderscheid te maken tussen nieuwe en oude Vlamingen. Waar trekt u de grens? Het gaat gewoon om menselijkheid, een menselijkheid die niet alles berekent.
De mens is niet perfect, soms moet men hem nemen zoals hij is... dit heet dan begrip en verdraagzaamheid. Dit wil echter niet zeggen dat men hier en daar niet kan bijsturen en dat men alles moet slikken. Het profitarisme niet en ook het extremisme niet.
Beste labyrinth, ik heb de indruk dat je mijn tekst niet goed gelezen hebt. Ik zou het ook op prijs stellen dat je niet bij voorbaat boze veronderstellingen maakt en aanneemt dat ik een misdadiger ben. Ik doe dat ook niet tegenover jou, het gaat gewoon om menselijkheid! Of verdraagzaamheid.
Alle Belgen, oude en nieuwe, Walen of Vlamingen hebben recht op dezelfde goede verzorging. En iedereen gelijk voor de wet.
Misbruiken mag men niet toelaten van niemand. Niet van Vlamingen, niet van Walen of wie dan ook. En daar eindigt 'solidariteit'.
Ik heb niets tegen Walen of tegen vreemdeliingen. Maar wij mogen niet toelaten, dat bv eenzelfde blindedarm operatie 5.625 euro kost in Wallonië en in Vlaanderen 3.875.
Dat is al jaren zo, Frank Vandenbroucke (geen VB-er, maar een SPA-er) wou bijsturen, maar hij werd aan de deur gezet door de PS die niet WIL dat iets verandert.
En ik wil ook niet leven in een politiestaat, wat echter niet wil zeggen dat alles mag. Ik heb ook helemaal geen bezwaar tegen een vreemde buur, integendeel, ik vind dat interessant, maar ik wil niet graag in mijn eigen buurt vreemdeling worden zoals nu reeds in mijn eigen hoofdstad.
En wat 'Eigen Volk Eerst' betreft, moet je niet noodzakelijk een boosaardige uiteg geven. Ik zorg in eerste plaats voor mijn eigen kinderen en mijn oude moeder. Omdat het de mijne zijn, en niet omdat die beter of superieur zijn of omdat ik anderen haat. Meer is er niet aan de hand.
Als ik onredelijk ben mag je me er gerust op wijzen, maar liefst op een verdraagzame toon. Want schelden of aansporen tot haat tegenover het VB is ook niet netjes

Laatst gewijzigd door luc broes : 3 augustus 2004 om 12:43.
Oud 3 augustus 2004, 13:50   #195
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=luc broes]
Citaat:
Ik zou het ook op prijs stellen dat je niet bij voorbaat boze veronderstellingen maakt en aanneemt dat ik een misdadiger ben.
Dat doe ik niet. Ik vind u geen misdadiger. U hebt recht op uw ideologie en uw mening. Ik veroordeel u niet daarvoor voel ik mij niet bevoegd genoeg maar ik heb wel mijn eigen mening over uw mening en heb ook het recht deze te uiten. Indien een rechter u veroordeelt dan is dit zijn verantwoordelijkheid maar allicht zal hij hiervoor wel zijn redenen hebben. En beroep bestaat, dus is het afwachten....... Ondertussen kunnen we verder wat discussiëren ......
Alhoewel niet universitair gevormd heb ik heel wat interesse in mensen en politiek.

Citaat:
Misbruiken mag men niet toelaten van niemand. Niet van Vlamingen, niet van Walen of wie dan ook. En daar eindigt 'solidariteit'.
Als u dit ook toepast op belastingontduikers en zwartwerkers blijft er niet veel volk meer over, zeker niet in Vlaanderen want het is er de regionale sport, dat weet u ook. Nogmaals een perfecte wereld bestaat niet. Moest in Vlaanderen iedereen zijn belastingen betalen dan zijn we waarschijnlijk het welvarendste land ter wereld.

Citaat:
Ik heb niets tegen Walen of tegen vreemdeliingen. Maar wij mogen niet toelaten, dat bv eenzelfde blindedarm operatie 5.625 euro kost in Wallonië en in Vlaanderen 3.875.
Dit weet ik niet maar het zal wel waar zijn en dan moet de reden gezocht worden en niet dadelijk het hele land hiervoor verdeeld worden.

Citaat:
En ik wil ook niet leven in een politiestaat, wat echter niet wil zeggen dat alles mag. Ik heb ook helemaal geen bezwaar tegen een vreemde buur, integendeel, ik vind dat interessant, maar ik wil niet graag in mijn eigen buurt vreemdeling worden zoals nu reeds in mijn eigen hoofdstad.
Dit kan ik begrijpen. Men moet dringend oplossingen vinden voor problemen die bestaan maar " Aanpassen of opkrassen " vind ik net iets te agressief om een vredige samenleving op te bouwen.

Citaat:
En wat 'Eigen Volk Eerst' betreft, moet je niet noodzakelijk een boosaardige uiteg geven. Ik zorg in eerste plaats voor mijn eigen kinderen en mijn oude moeder. Omdat het de mijne zijn, en niet omdat die beter of superieur zijn of omdat ik anderen haat. Meer is er niet aan de hand.
Eigen volk beperkt zich hier dus tot uw familie? Ik zorg ook voor mijn familie en wil zelf nog begrip opbrengen voor anderen.....

Citaat:
Als ik onredelijk ben mag je me er gerust op wijzen, maar liefst op een verdraagzame toon. Want schelden of aansporen tot haat tegenover het VB is ook niet netjes
Ik scheld heel zelden, dat weet u ook...... Mijn grootste scheldwoord was hier "zever". Toch niet te vergelijken met terminale delirium tremens, psychopathische oprisping, wartaal, en nog meer van dat fraais.

En last but not least ik ben geen vent maar een vrouw. Dit verklaart misschien waarom ik wat milder ben.
Oud 3 augustus 2004, 17:45   #196
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Eigen volk beperkt zich hier dus tot uw familie? Ik zorg ook voor mijn familie en wil zelf nog begrip opbrengen voor anderen......
Zeg mijn labyrinthje, ben ik volgens u verplicht om mijn buurvrouw even graag te zien als mijn vrouw? Ik mag dus niet discrimineren! ...Hmm!... ik zal er eens over nadenken...
Oud 3 augustus 2004, 17:56   #197
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre
Zeg mijn labyrinthje, ben ik volgens u verplicht om mijn buurvrouw even graag te zien als mijn vrouw? Ik mag dus niet discrimineren! ...Hmm!... ik zal er eens over nadenken...
Geen scheldwoorden meer maar een verkleinwoordje...... ik ben nochtans dezelfde dan enkele berichtjes hoger.
Spelen mannelijke hormonen dan ook een rol in de politiek ?
Het is niet omdat ik begrip opbreng voor anderen dat ik daarom met hen moet "foefelen" en dit geldt dus voor u ook.
Oud 3 augustus 2004, 18:28   #198
luc broes

Standaard

Citaat van Luc Broes:

Antwoord van Labynthje:
Dit weet ik niet maar het zal wel waar zijn en dan moet de reden gezocht worden en niet dadelijk het hele land hiervoor verdeeld worden.
-------------------------------------------------
Beste, het werd reeds duizendmaal gezegd en dat wordt een beetje vermoeiend.
De verspillingen in Wallonië in de ziekenzorg beperken zich helaas niet tot een blindedarmoperatie. En ook niet tot de ziekenzorg. Wallonië is een soort socialistische staat waar 40% voor de overheid werkt (in Vlaanderen is dat 28%). En ze willen niet dat dit verandert. Dat kost zeer veel geld. Dat mag, maar dan moeten ze zelf betalen.
Als er in Wallonië echte zorgen zijn willen we graag helpen.
Als jij een vriendelijke manier hebt om dat te veranderen, moet je maar een voorstel doen. Liefst vlug, want alle Vlaamse partijen en zeker 1.000.000 kiezers worden zeer ongeduldig.

Laatst gewijzigd door luc broes : 3 augustus 2004 om 18:32.
Oud 3 augustus 2004, 20:05   #199
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Geen scheldwoorden meer maar een verkleinwoordje...... ik ben nochtans dezelfde dan enkele berichtjes hoger.
Daar ligt het verschil tussen u en mij. Ik gebruik geen scheldwoorden, ik duw u met uw neus in uw eigen verklaringen.... en daar hebt ge tot nu toe geen antwoord op gegeven.
Citaat:
Spelen mannelijke hormonen dan ook een rol in de politiek ?
Het is niet omdat ik begrip opbreng voor anderen dat ik daarom met hen moet "foefelen" en dit geldt dus voor u ook.
Het is het een of het ander! Eieren of jong! Eerst lullen dat 'eigen volk eerst' niet mag en daarna toch een onderscheid maken omdat het u niet bevalt. Wat is het nu?
Oud 4 augustus 2004, 09:05   #200
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
als dat al is wat ge te zeggen hebt zwijg dan sukkel.

Omdat een toekomst voor iedereen belangrijk is.
groen!tje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be