![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() Zegt de "ik speel enkel op de man, ik heb geen argumenten nodig" forumgenoot.
![]() |
#182 |
Gouverneur
|
![]() Geef nu toch eens gewoon toe dat geen enkel argument je tevreden stellen zal.
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rasmussen moest ook elders geregulariseerde asielzoekers Denemarken binnen laten van het Europees Hof van Justitie . Hij zei tegen die mannen : "ik ben verkozen en jullie niet en zolang ik premier van Denemarken ben , komen ze er niet in". Toffe kerel die Rasmussen en vooral een democraat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh maar ik geef argumenten hoor. Uiteraard tegen mensen die zelf ook met argumenten aankomen. In topics waar jij aanwezig bent is dat quasi onmogelijk. Hoe moet ik nu met argumenten komen aandraven over een bericht waarin jij het hebt over een "zwoerd" of over de uiterlijke kenmerken van Liesbeth Homans. Zeg het eens, hoe kan ik daarover gaan argumenteren. Het feit dat jij dergelijke zaken post is eigenlijk het argument op zich. Jij doet je eigen geloofwaardigheid teniet, niet ik door u daar simpelweg op te wijzen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En je kan het dus niet laten.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 11 februari 2013 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over maten en gewichten gesproken... Je ondergraaft inderdaad je eigen geloofwaardigheid.
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 11 februari 2013 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk naar uw avatar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, jij ondergraaft je eigen geloofwaardigheid, niet omgekeerd. Het feit dat je nu als een peutertje reageert omdat je daarop gewezen wordt doet daar niks vanaf.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sossenbestuur of tsjevenbestuur: het resultaat hangt af van de parkeerbewakers (of de politie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() En aangezien N-VA mee deel uitmaakt van het stadsbestuur is al wat niet in uw kraam te pas komt per definitie de schuld van de N-VA. Hoe komt het dat me dat niet direct verbaast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als N-VA niet meebestuurt is alles wat niet goed gaat ook de schuld van N-VA want ze hadden maar niet aan de kant moeten blijven staan. Zo is dat.
![]() |
![]() |
#194 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() de nva was toch zó tegen nieuwe belastingen? En voila se, een belastings verhoging van 1470%,
en nog een, een nieuwe belasting voor veroordeelden: Nieuwe belastingen of bedoelden ze eignlijk enkel 'geen nieuwe belastingen voor eigen volk' ?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 februari 2013 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En al wat De Wever gezegd heeft moet uit zijn context gerukt worden en gedemoniseerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Ik zie het als de vervuiler betaalt. Dit is geen belasting. Een belasting is algemeen, het is net de bedoeling dat de belastingbetaler in A'pen niet opdraait voor deze kosten. Maar dat heeft u blijkbaar niet begrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() ge mag zien zoals ge wilt, maar een belasting is een belasting.
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |