Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 22:57   #181
Eugene
Gouverneur

Standaard

Het fundamenteel probleem is dat er sinds Verhofstadt en zijn kliek géén kritische stem meer mag weerklinken. Alles moet goed gaan, alles is bon en het is altijd goed weer hier, zelfs als het stormt, dat is de teneur van de overwegend x-treem linkse pers. Niemand valt erover dat diezelfde x-treem links -pc pers voor het grootste deel onderhouden wordt door de belastingbetaler, u en ik dus maar niet meer voor ons spreekt...maar ons eerder wil kapittelen. Op verzoek van de sp.a, vld , groen! en cd&v nomenclatura is de 'pers, zowel de geschreven als de audio-visuele, een eenheidsworst aan het worden waar er géén plaats meer is voor een ernstig debat, Roger Vanhoutte zal géén visa-schandaal meer moeten/mogen uitbrengen...forget it, P. Geudens zal niet meer de Vlaamse verzuchtingen mogen verwoorden...nooit meer. Alles en iedereen moet TEGEN al wat Vlaming is en erger nog..blank is..tegen zijn. Enkel blanken kunnen racisten zijn, terwijl onze ouders zich hebben kromgewerkt om aan iedereen een serieuze sociale bescherming te kunnen geven, zonder uitzondering maar neen...vnl de Marokkanen voelen zich gediscrimineerd want ze doen het niet goed op school, over de oorzaken, dat zowel veel ouders en hun zonen gewoon te lui zijn om hun les te leren mag niet gesproken worden want oeioei..wat is dat voor racisme. Er moet zeker gezwegen worden over de Marokkaanse meisjes die het voor de bijna 100% WEL goed doen en die niet met messen en revolvers rondlopen, die niemand overvallen en ouderen...jaja ook blanke ouderen de straat overhelpen zonder de sjakos te pikken. Wordt eindelijk eens wakker he mensen en stop met dat achterlijke pc-gedoe...zeg gewoon de waarheid, en die is al erg genoeg in dit door en door corrupt landje!!!

Laatst gewijzigd door Eugene : 4 augustus 2004 om 23:08.
Eugene is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 23:12   #182
kempenaar
Provinciaal Statenlid

kempenaar's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar kempenaar
Standaard

Vanavond sprak ik met een journalist van de Gazet Van Antwerpen en die bevestigde wat hier al werd geschreven...

De link met Stevaert, en het te Vlaams zijn van Van Loon en eventuele andere journalisten.
Net zoals dus in 't pallieterke stond.

Wie nu nog niet wil geloven dat er wel degelijk machinaties gebeurd zijn / gebeuren ...

kempenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 23:26   #183
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Jan van den Berghe
Geruchten? Wie indertijd heeft gehoord en gelezen wat Luc van der Kelen over de machinaties van Verhofstadt heeft gezegd en geschreven, weet dat politieke beïnvloeding van de media sedert de voorbije legislatuur "een normale zaak" is geworden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het Blok dat nagenoeg haar hele partijdotatie (en de rest) aan politieke beïnvloeding uitgeeft, zelfs in niet-verkiezingsjaren, weet alles over machinisaties want dat is voor haar een normale zaak... al 25 jaar lang.

Zeg Piano, jij die altijd over 'argumenten' en 'inhoudelijk' zit te jammeren als het over replieken van 'andersdenkenden' gaat, zit hier de laatste tijd toch ook een pak lulkoek te verkopen.

Je verwijt de zgn. 'Blokkers' dat ze zich niet mogen rechvaardigen door er derde partijen bij te betrekken maar jij doet de hele tijd niet anders dan het Blok te citeren als je hun mening over die derden niet kan weerleggen.

Waar is die grote Piano van weleer?

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 23:38   #184
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Vanavond sprak ik met een journalist van de Gazet Van Antwerpen en die bevestigde wat hier al werd geschreven...

De link met Stevaert, en het te Vlaams zijn van Van Loon en eventuele andere journalisten.
Net zoals dus in 't pallieterke stond.

Wie nu nog niet wil geloven dat er wel degelijk machinaties gebeurd zijn / gebeuren ...
Je moet de lezersbrieven van de laatste dagen in de GVA maar eens lezen om te weten dat de ultieme aanval tegen de laatste (min of meer) vlaamsgezinde krant begonnen is.
Een minkunkel, B.Yaminne uit Leuven, kwam samen met een paar geestesgenoten (groot toeval!) wat Belgicistische zever in 18e-eeuws jargon over de transfers spuien in de rubriek 'Lezersbrieven'.
Er volgen vrijwel dagelijks brieven met BUB-allure wat mij doet vermoeden dat er meer dan alleen toeval mee gemoeid is.

Als 'ze' de GVA nog kunnen muilkorven is het hier gedaan met het laatste greintje objectieve en vrije journalistiek, dan heeft Verhofstadt de pers waar hij ze wil hebben: in zijn zak!

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 07:46   #185
Sseppe
Burger

Standaard

Ze hebben nu nen hoofredakteur die gewoon is van gratis gazetten te maken wel ik heb vandaag mijn laatste betaalde GVA gazet gelezen. Bij de lezersbrieven nen hoop zever en weer 2 over de transfers van Vlaanderen naar Wallonië. Eéne voor en ééne tegen. Niet met mij Barones.
Sseppe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 11:45   #186
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

En vandaag wordt er weeral een lezersbrief van de BUB gepubliceerd, van MAHIAT ALAIN deze keer.

Merci madame la baronesse.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 11:58   #187
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil

Waar is die grote Piano van weleer?
Sorry Basil, maar de Piano steekt het laatste jaar zijne tijd en energie in zijn website. De redenen liggen voor de hand: ik bereik een veel groter publiek, de teksten worden niet weggespoeld door zinlozen draden en replieken, en die webteksten kan ik rustig en ongestoord afwerken totdat het is wat ik wil dat het wordt.

Af en toe kom ik hier wel wat uitwaaien, maar da's meer voor ontspanning en natuurlijk sluikse reclame te maken voor mijn siteke
Oud 5 augustus 2004, 12:08   #188
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry Basil, maar de Piano steekt het laatste jaar zijne tijd en energie in zijn website. De redenen liggen voor de hand: ik bereik een veel groter publiek, de teksten worden niet weggespoeld door zinlozen draden en replieken, en die webteksten kan ik rustig en ongestoord afwerken totdat het is wat ik wil dat het wordt.

Af en toe kom ik hier wel wat uitwaaien, maar da's meer voor ontspanning en natuurlijk sluikse reclame te maken voor mijn siteke
Dat hadden we al lang door zulle!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 12:10   #189
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Dat hadden we al lang door zulle!
... maar u had blijkbaar nog niet door wat Luc van der Kelen over de machinaties van Verhofstadt en C° heeft geschreven. Merkwaardig dat juist dit niet doordringt.

Of hoe de grote superdemocraat mr. Pianodinges eigenlijk staatsinterventie in de media prima vindt. Nu ja, zolang die tenminste in zijn denkrichting gaat.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 12:15   #190
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
... maar u had blijkbaar nog niet door wat Luc van der Kelen over de machinaties van Verhofstadt en C° heeft geschreven. Merkwaardig dat juist dit niet doordringt.

Of hoe de grote superdemocraat mr. Pianodinges eigenlijk staatsinterventie in de media prima vindt. Nu ja, zolang die tenminste in zijn denkrichting gaat.
Ik weet niet eens waarover je het hebt, ik heb het zeker niet gelezen en eigenlijk interesseert het onderwerp me niet. Ik zeg je dit maar omdat je daar blijft over doorzeuren. Tenandere, ik ben zeker geen fan van Luc Van der Kelen.
Oud 5 augustus 2004, 12:18   #191
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet eens waarover je het hebt, ik heb het zeker niet gelezen en eigenlijk interesseert het onderwerp me niet. Ik zeg je dit maar omdat je daar blijft over doorzeuren. Tenandere, ik ben zeker geen fan van Luc Van der Kelen.
Kijk eens aan, plotseling heeft de volgens zichzelf toch zo goed geïnformeerde Pianodinges geen weet over wat Luc van der Kelen heeft geschreven. Even opmerken trouwens dat hij toen o䁯k in de Zevende Dag is geweest waar hij dat onderwerp op tafel heeft gegooid. Oei, toen was mr. Pianodinges juist niet thuis. Juist op dat moment een onderhoud van enkele leden van de Georgische maffia...

En u is geen fan van Luc van der Kelen... Is dan wat hij schrijft plotseling niet waar?

Alvast hier een stukje:

Citaat:
Ook telefoonnummers van de schrijvende pers zijn politici niet vreemd, maar Hubert van Humbeeck, senior writer bij het weekblad Knack laat zich door dreigementen niet van de wijs brengen. “Het komt misschien intimiderend over als je door de eerste minister wordt uitgescholden”, vertelt van Humbeeck, “maar eigenlijk plaatst hij zichzelf in een zwakke positie.” Commentaarschrijvers krijgen het het hardst te verduren. Luc van der Kelen, chef politiek bij Het Laatste Nieuws, verklaarde onlangs in het VRT-programma De Zevende Dag dat er geen enkel plekje is in zijn huis, het toilet inclusief, waar hij de premier nog niet aan de lijn heeft gehad.
http://www.ethesis.net/verhofstadt/v...ieke%20grenzen

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 5 augustus 2004 om 12:22.
Oud 5 augustus 2004, 12:25   #192
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Oei, toen was mr. Pianodinges juist niet thuis. Juist op dat moment een onderhoud van enkele leden van de Georgische maffia...
En dat stuk onbenul blijft maar provoceren. Zou je niet beter eens een dagje internetten overslaan Jantje? Neem het van me aan, en als internetverslaafde kan ik ervan meespreken: een dag of een paar dagen zonder het net kan soms wonderen doen.

Uit mededogen
Oud 5 augustus 2004, 13:11   #193
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat stuk onbenul blijft maar provoceren. Zou je niet beter eens een dagje internetten overslaan Jantje? Neem het van me aan, en als internetverslaafde kan ik ervan meespreken: een dag of een paar dagen zonder het net kan soms wonderen doen.
Hahaha. Plotseling moet dhr. Pianodinges het laten afweten. Dus begint hij dan maar over iets anders
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be