![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 november 15 november 11 juli Schaf tergelijkertijd ook de nieuwjaarsdrink af en je bespaart onmiddelijk 2% van de ambtenaren zonder dat de werkdruk verhoogd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus excuses zijn helemaal niet nodig. U bent en blijft een leugenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan komen de partijkaarten zeker van pas.
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lezen is blijkbaar niet je sterkste kant. Eens te meer sta je met je broek om je enkels... Het wordt een beetje pijnlijk voor je...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uit jouw eigen officiële bron: "Art. XI 8. - Toelichting*- Interpretaties § 1. De ambtenaar is definitief beroepsongeschikt bevonden indien hij gedurende twee opeenvolgende keren de evaluatie "onvoldoende" gekregen heeft." Zoals ik al zei: lezen is klaarblijkelijk niet je sterkste punt... Ik wacht op je verontschuldigingen. PS: ben je je ervan bewust dat je "officiële bron" enkel slaat op de ambtenaren die in dienst zijn bij de Vlaamse overheid en dat er nog tal van andere overheden, ambtenaren en regelingen zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 juli 2013 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ewel? Waar zitte nu met uw groot bakkes?
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Uit uw bron :
Federale ambtenaren zullen voortaan elk jaar een evaluatie krijgen. Dat heeft de ministerraad vandaag beslist. De procedure wordt een pak lichter en er komen meer gradaties bij de evaluatie. Bij een negatieve evaluatie volgt een half jaar later een nieuwe beoordeling. Twee negatieve scores na mekaar leidt tot ontslag. Ambtenaren zullen voortaan ook in ploegen kunnen werken. Om de hoeveel jaar is die evaluatie nu dan ? ![]() Om de 10 jaar ? Gaat u ook Bogaert boycotten zoals uw collega's bij de belastingsdiensten ? Maar ik geef toe dat het desbetreffende artikel inderdaad al gewag maakt van 2 opeenvolgende beoordelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Ook uit uw link:
De overheid werkt sinds 2002 met evaluatiecycli die maximaal twee jaar mogen duren. Op het einde van zo'n cyclus volgt een evaluatie. Tot daar de theorie. In de praktijk zijn sommige diensten al aan hun negende cyclus bezig, terwijl andere nog niet aan hun eerste cyclus zijn begonnen. Die medewerkers werden dus nog niet geëvalueerd. Bovendien is de uitkomst erg zwart/wit: voldoende of onvoldoende. Op tien jaar tijd werd slechts een tiental ambtenaren op 80.000 ontslagen. ergo. Die evaluaties zijn maar schone schijn. Ik zal uw onbeleefde woorden niet herhalen. Ik meende bewijs gevonden te hebben van mijn stelling, en ik heb niet doorgeklikt naar de desbetreffende artikels. Geef ik grif toe. Maar u leest begot uw eigen artikel nog niet. Met dat artikel hebt u zich toch wel serieus in de voet geschoten. Pijnlijk hoe u hier keer op keer moet afgaan zelfs als de schijn even in uw voordeel uitdraait. Dan komt uw karakter ook nog eens bovendrijven. Op verontschuldigingen van u durf ik zelfs niet te rekenen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 15 juli 2013 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je vervolgens niet alleen drie bronnen gegeven waarin sprake is van evaluaties en de eventuele gevolgen ervan; ik heb je bovendien ook nog eens geconfronteerd met de bewijzen van de bron die je zelf aanbracht! Los daarvan heb ik je er bovendien op gewezen dat jouw bron alleen verwijst naar de regeling voor de Vlaamse ambtenaren en dat er nog tal van andere bestuursniveaus en regelingen voor ambtenaren bestaan. Al die zaken leg je doodleuk naast je neer, om vervolgens beginnen te neuten over het feit dat die evaluaties (nog) niet tot veel ontslagen hebben geleid. Is het al in jouw hersenen ter grootte van een erwt opgekomen dat er mogelijks weinig ontslagen zijn gevolgd op die evaluaties, omdat er geen reden was om een ongunstige evaluatie te geven?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom in feite?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |