Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2013, 01:02   #181
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
De grote meerderheid daklozen zijn dan ook autochtonen hé.
60%, inderdaad.

Hoeveel sociale woningen gaan ze eigenlijk nodig hebben? Vlaanderen en Brussel hebben er bijna 200.000 en ze willen er 50.000 bijbouwen plus daarbij de huursubsidies en 35.000 op de wachtlijst. Da's makkelijk 10% van de bevolking, crazy.

Het is zoals de negertjes in afrika (no offence), gewoon geld geven helpt niet. Mensen moeten anders geholpen worden want anders blijven ze generatie na generatie hulpbehoevend.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 07:04   #182
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Zerzan-adept, ja?
Nog ni eerder van de man gehoord, maar kan me wel heel goed vinden in veel van wat ik erover op wikipedia lees: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Zerzan

thnx for the hint
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 07:14   #183
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kylero Bekijk bericht
Zeer juist, los van dat is het zo dat Religiositeit onverenigbaar is met het marxistische standpunt. Dat wat pseudo linksen nu doen is religieus kiesvee achter hun kar spannen... nog eventjes en dat kiesvee zal de kar trekken.

De mensen hebben hun gevoel van eer verloren, hun identiteit is verloren in deze gemengde stijl "de opgedrongen populaire multicul" deze multicul is er enkel door en voor het ongebreidelde kapitalisme. Men laat de verschillende populaties zo door elkaar bewegen, mengen en lokt bewust confrontaties uit enkel en alleen om ons allemaal beter tot slaaf te maken en onze lonen te drukken. De gevolgen zien we om ons heen.
Allemaal wijze woorden en vooral de benadrukte.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 19:56   #184
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat maak jij ervan.
De idee van mensenrechten is precies ontstaan uit de monotheïstische idee dat we allemaal broeders en zusters zijn als de schepsels van dezelfde God. Als je je keert tegen de idee dat alle mensen broeders en zusters van elkaar zijn, keer je je ook tegen de mensenrechten.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 20:00   #185
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De idee van mensenrechten is precies ontstaan uit de monotheïstische idee dat we allemaal broeders en zusters zijn als de schepsels van dezelfde God. Als je je keert tegen de idee dat alle mensen broeders en zusters van elkaar zijn, keer je je ook tegen de mensenrechten.
Welke mensenrechten, die van de UN of de 'iets' aangepaste islamitische mensenrechten?

Je beseft toch dat de Islam (op papier en in de praktijk) niet compatibel is met mensenrechten.
Oud 27 april 2013, 20:12   #186
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Nog ni eerder van de man gehoord, maar kan me wel heel goed vinden in veel van wat ik erover op wikipedia lees: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Zerzan

thnx for the hint
Welcome to slavery.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 21:04   #187
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is nogal simplistisch bekeken. Het klopt inderdaad dat mensenrechten daaruit ontstaan is.

Maar je kan iemand die je niet ziet als broeder/zuster perfect behandelen volgens de mensenrechten.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 22:08   #188
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga dat maar zeggen tegen de klassieke partijen die al meermaals een veroordeling opliepen wegens het schenden van de mensenrechten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 22:09   #189
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Sorry hoor Bonbon, maar 2 contacten met moslims, die toevallig allebei negatief waren, gebruiken om 1/4 van de wereldbevolking te bestempelen als achterlijk en als rechtvaardiging om hen te discrimineren, heeft niets met gezond verstand te maken, maar alles met racisme in de brede betekenis van het woord. Nu begrijp ik trouwens beter waar je soms totaal wereldvreemde uitspraken vandaan komen.
Bonbon verspilt gewoon minder tijd en energie in tegenstelling tot wat ik heb gedaan met ontelbare contacten met moslims, om tot dezelfde slotsom te komen.

In deze tijden is het raadzaam en wijs om spaarzaam om te gaan met je tijd en energie.

80 % van de wereldbevolking is sowieso achterlijk al dan niet uit vrije wil, maar moslims met hun ideologie spannen wel de kroon. Hun ideologie (of noem het religie) staat haaks op de Verlichting in Europa in de 18de eeuw en de daar op volgende evoluties. Het kan niet haakser.

Europa heeft een Trojaans paard binnengehaald. Dat paard moet terug naar zijn eigen stal en wei.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 27 april 2013 om 22:27.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2013, 22:25   #190
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Bonbon verspilt gewoon minder tijd en energie zoals ik heb gedaan met ontelbare contacten met moslims om tot dezelfde slotsom te komen.

In deze tijden is het raadzaam en wijs om spaarzaam om te gaan met je tijd en energie.

Als moslims wat minder kroost zouden uitspuwen op straat, zouden ze al eens een boek kunnen lezen.
Heel juist, het is alsof ik moet op zoek gaan naar die goeie exemplaren die zich nog moslim noemen, m'n tandarts is Irakees, maar of die nog moslim is weet ik niet.

Boek lezen? Als je in Brussel geen moslims wil tegen komen moet je gewoon een museum binnen gaan, liefst eentje met een boekenwinkel aan de ingang. Geen grap.
Oud 27 april 2013, 22:49   #191
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Iets tegen een geloof hebben is geen racisme. Ik ben het met hem deel eens met dat verschil dat ik een ieder bekijk als een individu en me afkeer van elke religieuze groepering en van de strijd tussen 'links' en 'rechts'... links en rechts zijn niet langer bruikbare termen, het is een hindernis die de werkende klasse verdeelt. Het kapitalisme heeft namelijk nood aan een grote linkse en rechtse groepering, zowel linksen als rechtsen hebben gemeenschappelijke problemen en zullen gemeenschappelijk moeten optreden tegen het machtsblok wat heel Europa onder de duim heeft.
Ik bekijk altijd een individu apart maar het valt me meer en meer op dat moslimindividuen heel opvallend zich afschermen van contacten en deze helemaal niet wensen. Ze willen helemaal geen deel uitmaken van een buurt. Een buurt kennen ze niet, alleen hun familie telt en de rest kan de pot op.
Waar ga je dan je moslimindividuen tegenkomen die de uitzondering op de regel kunnen bevestigen?

Ik doe geen moeite meer. Ik pendel om de twee weken voor een week vanuit Leuven naar het landelijk Limburg en daar kom ik zonder een voet te verzetten individuen tegen. Ik was vergeten dat dat nog bestond.

Of ik nu dag zeg tegen de ene moslimvrouw of tegen een andere, dat is gewoon een nietszeggende herhaling van de vorige goedendag. Bij hun is alles nietszeggende, inhoudsloze herhaling. Als je levend dood wilt gaan moet je in een buurt wonen met moslims.
Oud 27 april 2013, 23:05   #192
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Maar op basis daarvan een kwart van de mensheid uitsluiten, zoals Bonbon hier doet, is wel racisme.

Ik heb iets tegen het dogma van Drie-eenheid, maar dat betekent niet dat ik daarom alle Trinitarische Christenen ga afschrijven. Ik heb heel veel bewondering voor vele Trinitarische Christenen, zoals Hugo Chavez, of Thomas Sankara. Daar kunnen wij als moslims nog heel wat van leren. Toch ga ik niet akkoord met Chavez of Sankara inzake theologie.

Ander voorbeeld: ik ga niet akkoord met de religie van de Hopi-indianen. Toch beschouw ik de beoefenaars van die religie wel als mijn broeders en zusters.

Nog een ander voorbeeld: steeds meer Vlaamse burgers zijn atheïstisch. Ik ga niet akkoord met hun levensfilosofie. Toch beschouw ik hen als medemensen wel als mijn broeders en zusters en als Vlamingen als mijn medeburgers.

Is het verschil ondertussen duidelijk?
Ja, het is duidelijk. Je klinkt als een rasechte Jezuït.
Oud 27 april 2013, 23:08   #193
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch raar dat ik je nog niet heb gehoord over het probleem van de verkrachtingen in India (nochtans redelijk vaak in het nieuws de laatste tijd). Maar met die ene Indische familie in je buurt had je geen negatieve ervaring zeker? Dus dan ligt het niet aan hun religie. Bonbon's logica.
Wie waren die verkrachters? Hindoe's die moslimallures hebben aangenomen? Het zou me niet verwonderen.
Ga het eens na.
Oud 27 april 2013, 23:23   #194
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik schreef racisme in de brede zin, omdat racisme tegenwoordig gedefinieerd wordt als het veronderstellen van bepaalde minderwaardige eigenschappen op basis van iemands ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong. Zoals denken dat iemand achterlijk/pedofiel/seksistisch/... is louter omwille van het feit dat hij moslim is bijvoorbeeld.
De moslimcontext bevat ernstige ingrediënten die intellectuele ontplooiing remmen op seksueel, sociaal en maatschappelijk vlak.

Ik spreek over moslimcontext omdat het een allegaartje is van strekkinkjes die regionaal gegroeid en geëvolueerd zijn. Er is geen toezicht op, er is geen controlestructuur. En het ene strominkje al dan niet historisch gegroeid staat haaks op de andere.
De rode lijn is wel een mentale slaafsheid aan Allah en weet ik wat al niet meer en negering van fundamentele mensenrechten. Islam = discriminatie.
Maar het gebeurt nu wat slijmerig, weet je wel. En als er een groepje bijeen is, kan het ook overdag, als er maar iets te halen valt.
En hoe moslimkinderen worden opgevoed ... geïndoctrineerd ... waarom huilen die om de haverklap? Het is om ziek van te worden.

Kinderen die 'gehouden' worden door vrouwen die opgesloten zitten. Prachtig! Daar gaat iets constructiefs van komen.
Mijn sla's en mijn pili-pili's hebben meer intellectuele context dan zij.
Oud 27 april 2013, 23:49   #195
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie waren die verkrachters? Hindoe's die moslimallures hebben aangenomen? Het zou me niet verwonderen.
Ga het eens na.
Muslim Rapists Carefully Hidden To Boost The Communal Islamic Propaganda On Delhi Rape Case: Indian Muslim Exposed
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2013, 00:34   #196
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Heel juist, het is alsof ik moet op zoek gaan naar die goeie exemplaren die zich nog moslim noemen, m'n tandarts is Irakees, maar of die nog moslim is weet ik niet.

Boek lezen? Als je in Brussel geen moslims wil tegen komen moet je gewoon een museum binnen gaan, liefst eentje met een boekenwinkel aan de ingang. Geen grap.
Mij moeten ze betalen om naar Brussel te gaan. Het romantisme en de grandeur van een grote stad is zo doorzichtig als een plastiek zakje van de GB. Eén oliedruppel er op en het plakt, 100 gram teveel erin en het scheurt.
Oud 28 april 2013, 12:12   #197
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bekijk altijd een individu apart maar het valt me meer en meer op dat moslimindividuen heel opvallend zich afschermen van contacten en deze helemaal niet wensen. Ze willen helemaal geen deel uitmaken van een buurt. Een buurt kennen ze niet, alleen hun familie telt en de rest kan de pot op.
Waar ga je dan je moslimindividuen tegenkomen die de uitzondering op de regel kunnen bevestigen?

Ik doe geen moeite meer. Ik pendel om de twee weken voor een week vanuit Leuven naar het landelijk Limburg en daar kom ik zonder een voet te verzetten individuen tegen. Ik was vergeten dat dat nog bestond.

Of ik nu dag zeg tegen de ene moslimvrouw of tegen een andere, dat is gewoon een nietszeggende herhaling van de vorige goedendag. Bij hun is alles nietszeggende, inhoudsloze herhaling. Als je levend dood wilt gaan moet je in een buurt wonen met moslims.

Ik herken dat echt wel, zelf woon ik in zo een buurt. Het is echter wel zo dat er altijd uitzonderingen zijn, wat dus wil zeggen dat niet het individu het probleem is maar het systeem wat tribalisme promoot. De liberale doctrine verteld ons dat diversiteit ons één maakt en de wereld in harmonie brengt... Gek dat er nog mensen zijn die geloven in dit naïeve sprookje. Diversiteit is net het tegenovergestelde van eenheid en eenheid op nationaal vlak is een eerste vereiste om nationaal te kunnen overleven.
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2013, 12:17   #198
Kylero
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nog een voorbeeld die ik persoonlijk ken, het moeten niet altijd moslims zijn hé. Een gezin woont in een sociale woning met een OCMW uitkering, het huis wordt compleet uitgeleefd, nooit gekuist, kippen en andere dieren overal en een stank- en ongedierteprobleem. Uiteindelijk hebben ze die moeten buiten zetten maar wat doe je met zo'n gevallen?
Heropvoeden is daar de boodschap.... 'zulke mensen zijn een gevaar voor zichzelf en hun omgeving'. Ik hoop dat ze geen kinderen hadden, maar ik vermoed van wel.
Oud 28 april 2013, 12:43   #199
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heropvoeden is daar de boodschap.... 'zulke mensen zijn een gevaar voor zichzelf en hun omgeving'. Ik hoop dat ze geen kinderen hadden, maar ik vermoed van wel.
Hoe ga je die heropvoeding aanpakken en wie gaat die ten laste nemen ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2013, 12:45   #200
Kylero
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Hoe ga je die heropvoeding aanpakken en wie gaat die ten laste nemen ?

Hoe doet men dat nu met zwakbegaafden en anderen die gelijkaardige problemen hebben?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be